Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.07.2022, 12:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 29.11.2015
Posty: 121
Lokalizacja: Zabrze
Nr klubowicza: 783
Nadszedł ten szczęśliwy moment w życiu w którym poważnie z małżonką zaczynamy rozglądać się za wymarzoną, pierwszą 911.
Z uwagi na dostępny budżet +/- 150k PLN zdajemy sobie sprawę z tego, że w grę wchodzą tylko podstawowe wersje poliftowej 996. Być może przedliftowej 997...

Przeznaczenie - weekendowe, rodzinne wycieczki z dziećmi. Więc raczej chill ze szczyptą emocji niż ciężkie upalanie na torze.

Jeżeli chodzi o nasze wymagania to:
> całkowicie sprawny mechanicznie samochód nie wymagający na starcie kilkunastu/dziesięciu tysięcy wkładu,
> pochodzenie Europa/Japonia,
> nie spawany z trzech :) ,
> dobry stan wizualny.

Z zakupem jakoś wybitnie nam się nie spieszy - będziemy szukali 'tego jedynego' samochodu który 'chwyci nas za serca' :cool: :lol:

Jeżeli ktoś z Was ma samochód wpisujący się w powyższe i zastanawia się nad sprzedażą - bardzo proszę o info na priv.

Prosimy również o uwagi, sugestie związane z takim zakupem - w oparciu o Wasze doświadczenia - co kupować, czego się wystrzegać, do czego warto dołożyć itp.

Z góry dziękuję :-)

PS. W przypadku zakupu 911 moja 944 będzie na sprzedaż. Niestety nie mamy miejsca na dwa weekendowe auta.




_________________

Było 944.2 2.5 NA 1986
Jest 911 997.1 Carrera S 2005


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2022, 10:09 
Avatar użytkownika

Dołączył: 29.11.2015
Posty: 121
Lokalizacja: Zabrze
Nr klubowicza: 783
Czy ktoś z Was zna/oglądał ten samochód:

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-911-ID6EMGZt.html

Cena mieści się w naszych widełkach przeznaczonych dla 997 😉




_________________

Było 944.2 2.5 NA 1986
Jest 911 997.1 Carrera S 2005


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2022, 10:45 

Dołączył: 24.01.2014
Posty: 282
Sprawdziłeś już Kolego dane w cepik i potem jakiś raport VIN? Dziś to dla mnie pierwszy krok mimo wszystko przy weryfikacji jakiegokolwiek pojazdu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2022, 14:13 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1519
Przy tym przebiegu i silniku (jeśli nie był już robiony) trzeba się liczyć z remontem silnika.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2022, 14:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1559
Nr klubowicza: 582
Wg mnie za tanie, ale ja się nie znam.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2022, 14:38 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 644
Ja mam do sprzedania 997.1 4S cabrio. Zapraszam 😀


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2022, 15:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 29.11.2015
Posty: 121
Lokalizacja: Zabrze
Nr klubowicza: 783
berni500 no właśnie cena wydaje się aż za bardzo promocyjna. Stąd pytanie czy ktoś go oglądał.

Eclipser - generalnie nie braliśmy pod uwagę cabrio :) ale możesz podesłać na PM jakieś szczegóły i zdjęcia.




_________________

Było 944.2 2.5 NA 1986
Jest 911 997.1 Carrera S 2005


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2022, 15:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.11.2020
Posty: 305
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 730
b0g0b0jny napisał(a):
Przy tym przebiegu i silniku (jeśli nie był już robiony) trzeba się liczyć z remontem silnika.

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka
Teoretycznie w 3.8 w 997.1 z remontem trzeba się liczyć zawsze niezależenie od przebiegu. Można znaleźć przypadki gdzie już przy kilkunastu tys. km były do remontu.

Moim zdaniem nie ma się jednak co tym zniechęcać. Zrobić przegląd, sprawdzić gładzie i jak jest OK to kupować i nawijać kilometry. Mój 3.8 przebił granicę 200 kkm przebiegu na torze w Poznaniu i dalej się kręci jak trzeba.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2022, 15:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1559
Nr klubowicza: 582
Cena jest na poziomie 996 4S, myśle ze jakby był ok to by zniknął w ciągu 3 dni.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2022, 16:16 
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2018
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Zastanawia mnie ta „awaryjność” jednostek 3.4 w 996.1
Kiedy je szlag trafia?
Moja ma 25 lat i nie chce się zepsuć.

A takie 1.4 w VW to pada w ciągu 5 lat, ale to przecież VW i każdy kupi ;)




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2022, 18:05 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1519
Barti napisał(a):
b0g0b0jny napisał(a):
Przy tym przebiegu i silniku (jeśli nie był już robiony) trzeba się liczyć z remontem silnika.

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka
Teoretycznie w 3.8 w 997.1 z remontem trzeba się liczyć zawsze niezależenie od przebiegu. Można znaleźć przypadki gdzie już przy kilkunastu tys. km były do remontu.

Moim zdaniem nie ma się jednak co tym zniechęcać. Zrobić przegląd, sprawdzić gładzie i jak jest OK to kupować i nawijać kilometry. Mój 3.8 przebił granicę 200 kkm przebiegu na torze w Poznaniu i dalej się kręci jak trzeba.
Pełna zgoda.

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 13:41 

Dołączył: 13.09.2014
Posty: 77
yankol napisał(a):
Czy ktoś z Was zna/oglądał ten samochód:

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-911-ID6EMGZt.html

Cena mieści się w naszych widełkach przeznaczonych dla 997 😉


Miał szkode we Francji na 51 tys Euro.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 14:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1559
Nr klubowicza: 582
adamax napisał(a):
Zastanawia mnie ta „awaryjność” jednostek 3.4 w 996.1
Kiedy je szlag trafia?
Moja ma 25 lat i nie chce się zepsuć.

A takie 1.4 w VW to pada w ciągu 5 lat, ale to przecież VW i każdy kupi ;)


Adaś, ja o 3,4 nie słyszałem.
Natomiast 3,6 z niskim przebiegiem to gwarantowane kłopoty.
Prędzej czy później.
Generalnie wszystkie do generacji 997.2 trzeba endoskopem sprawdzić.
Poza turbo i tymi specjalnymi.

Pozdrawiam
Berni




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2022, 8:47 
Avatar użytkownika

Dołączył: 29.11.2015
Posty: 121
Lokalizacja: Zabrze
Nr klubowicza: 783
Podbiję trochę temat :)

Po 2 tygodniach szukania, oglądania i myślenia aktualnie chętniej spoglądamy w stronę 997.1.

Budżet ~180k PLN.




_________________

Było 944.2 2.5 NA 1986
Jest 911 997.1 Carrera S 2005


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2022, 20:36 

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 840
Ile oglądałeś 996? Jaki stan?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2022, 21:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1559
Nr klubowicza: 582
yankol napisał(a):
Podbiję trochę temat :)

Po 2 tygodniach szukania, oglądania i myślenia aktualnie chętniej spoglądamy w stronę 997.1.

Budżet ~180k PLN.


W tej cenie to raczej przedlift, czyli prędzej czy później kłopoty.
Może się udać, a może nie…
Ale jak powszechnie wiadomo, co ja tam wiem.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.08.2022, 18:21 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.08.2022, 22:37 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 232
Na początku każdy szuka najtańszej sztuki, przeważnie jest to mina i wymaga kosztownych napraw szczególnie jak to jest Porsche.
Po takich doświadczeniach przy kolejnym zakupie szuka się z tych najdroższych a na koniec okazuje się ze jest to taniej i lepiej. Myślę, że warto to przemyśleć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.08.2022, 8:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 29.11.2015
Posty: 121
Lokalizacja: Zabrze
Nr klubowicza: 783
Mikołaj napisał(a):
Ile oglądałeś 996? Jaki stan?


Kilka sztuk. Stan różny, ceny różne ;)
Z naszej perspektywy 996 jest mniej pożądane z uwagi na wygląd - zarówno zewnętrzny jak i wewnętrzny. z palety 996 wysoko w naszych notowaniach stoi C4S - tutaj, jesteśmy w stanie przekroczyć budżet założony na 996 (bo ten jest niższy od tego założonego na 997).

berni500 napisał(a):
W tej cenie to raczej przedlift, czyli prędzej czy później kłopoty.
Może się udać, a może nie…
Ale jak powszechnie wiadomo, co ja tam wiem.


Tak - pod uwagę bierzemy jedynie przedlifta - właśnie z uwagi na budżet.

Rafał-El napisał(a):
Na początku każdy szuka najtańszej sztuki, przeważnie jest to mina i wymaga kosztownych napraw szczególnie jak to jest Porsche.
Po takich doświadczeniach przy kolejnym zakupie szuka się z tych najdroższych a na koniec okazuje się ze jest to taniej i lepiej. Myślę, że warto to przemyśleć.


Mam pełną świadomość 'zagrożenia' wynikającego z zakupu tych samochodów. Nie podejmę się wydania prawie 200k bez porządnej weryfikacji stanu samochodu. Nie zależy mi na ultraniskim przebiegu - wręcz przeciwnie - nie przerażają nas przebiegi w okolicach 200kkm. Także chyba musimy po prostu szukać/czekać.




_________________

Było 944.2 2.5 NA 1986
Jest 911 997.1 Carrera S 2005


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 18.08.2022, 8:57 
W tym budżecie to lepiej kupić ładne 996.2, niż najtańsze 997.1, które poza paroma kwestiami estetycznymi jest praktycznie tym samym samochodem.


Góra
   
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum