Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 29.10.2020, 15:58 

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1623
Na dobrym gwincie da się normalnie jeździć, jedynie trzeba uważać na prześwit.
Obniżony samochód jest znacznie podatniejszy na uszkodzenia od spodu.
Można go pewnie podnieść, pytanie o ile ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2020, 16:59 

Dołączył: 28.11.2016
Posty: 264
partyro napisał(a):
Zastanawiam się czy na gwintowanym zawieszeniu da się normalnie po publicznych drogach jeździć. Można zawsze ustawić wysokość jak w standardzie i może twardość również. Co sądzicie?

Jak to jest markowy gwint - KW, BCR, ISC - da się. Jak jakiś chiński szajs to - nie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2020, 19:22 

Dołączył: 26.10.2020
Posty: 118
Gwint to gaz gold...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.10.2020, 8:35 

Dołączył: 2.11.2015
Posty: 57
gaz goldy są ok pytanie jaka twardość sprężyn, jak będą za twarde no to na polskie drogi będzie mega słabo komfort=0


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.10.2020, 13:32 

Dołączył: 28.11.2016
Posty: 264
Będzie się dało jeździć na tych GAZach bez problemu. To markowy sprzęt i w fajnej wersji z regulacją bump i rebound, po skręceniu na miękko daje radę i na ulicy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.10.2020, 13:39 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2013
partyro napisał(a):
Jeśli chodzi o serwis to raczej Porsche Pana rozważam bo najbliżej i słyszałem same dobre opinie. Coś innego w Warszawie polecacie?


Rozwiązanie, które Ci zaproponowałem zaoszczędzi Ci duuuużo czasu, potem regularny serwis w PorschePana jest dobrą opcją.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.10.2020, 0:25 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1929
No coz.. jesli ktos uwaza ze na gwincie bedzie sie komfortowo jezdzic to chyba na takim gwincie nie jezdzil.. ja mam obnizone i utwardzone 944 i nic a nic komfortu nie ma.. za to jak sie drogi trzyma.. bajka :)
No ale cos za cos..

Zapytaj Adiego jakie wsadzil sprezyny i ile LBS to bedzie wiadomo.. ja mam z przodu 200, tyl ustawiony nisko i drazki skretne grubsze.. mysle ze Adi ma podobnie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.10.2020, 1:18 

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1623
tsubasa napisał(a):
No coz.. jesli ktos uwaza ze na gwincie bedzie sie komfortowo jezdzic to chyba na takim gwincie nie jezdzil... (...)


Ja tak uważam.
Mam gwint Koni w jednym z moich samochodów. Kupiłem fabrycznie nowy.
Przy ustawieniu na max komfortowo da się normalnie jeździć.
Po skręceniu na max twardo samochód staje się twardy jak deska.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.10.2020, 17:06 

Dołączył: 27.06.2019
Posty: 10
adamax napisał(a):
Moim zdaniem to wygląda bardzo sensownie.
Auta nie znam, ale miałem je zamiar jechać obejrzeć ... zanim nie kupiłem 944 bezpośrednio w USA :)

Fajne kolory, dobra cena. Nic tylko brać!

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... BEi5a.html


Hej,

auto opisywałem w wątku tutaj:
kupie-porsche-944-tylko-bardzo-dobry-stan-t21047.html

Żaden ze mnie oblatywacz, tego ściągania nie jestem w 100% pewien bo kiera pod kątem 45 stopni to głowa robi swoje :) Plus jakieś polne drogi bo samochód nie zarejestrowany. Ale tak jak pisze Duke, w dokumentacji był wydruk z negatywnym wynikiem geometrii. Tak czy siak nie warto, cena kosmos, minimum 20 k za wysoka, lepiej już samemu cos sprowadzić.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.10.2020, 19:16 

Dołączył: 28.11.2016
Posty: 264
rafie napisał(a):
Ja tak uważam.
Mam gwint Koni w jednym z moich samochodów. Kupiłem fabrycznie nowy.
Przy ustawieniu na max komfortowo da się normalnie jeździć.
Po skręceniu na max twardo samochód staje się twardy jak deska.

+1

Na KW V3 tak samo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 17:18 

Dołączył: 26.10.2020
Posty: 118
Mam nowy pomysł na upgrade z 944 na 911 996 4S:

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... DrXTE.html

Co sądzicie?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 18:10 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4940
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
partyro napisał(a):
Mam nowy pomysł na upgrade z 944 na 911 996 4S:

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... DrXTE.html

Co sądzicie?
Pozdrawiam

To jest doskonały pomysł a co do egzemplarza z ogłoszenia koniecznie sprawdź gładzie, ponegocjuj cenę i jak będzie ci leżało to bierz :-)
ps. to jest najładniejsze 996 z wszystkich, ładniejsze nawet niż turbo ale silnik potrafi niestety zawieść...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 18:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3698
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Mata napisał(a):
ps. to jest najładniejsze 996 z wszystkich, ładniejsze nawet niż turbo ...

:lol: :nono:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 18:31 

Dołączył: 4.08.2020
Posty: 24
Jeden woli wanne inny kabine prysznicową, ale fakt, to 996 w turbo wygląda paskudnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 18:41 

Dołączył: 26.10.2020
Posty: 118
Przegląd tego auta był robiony w maju tego roku w Porsche we Wrocławiu. Czy gładzie podlegają weryfikacji podczas takiej wizyty?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 18:58 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4940
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
partyro napisał(a):
Przegląd tego auta był robiony w maju tego roku w Porsche we Wrocławiu. Czy gładzie podlegają weryfikacji podczas takiej wizyty?

Spytaj sprzedającego ale obstawiam na 99%, że nie bo to jest konkretny dodatkowy koszt :-(
Poproś go o zdjęcia z endoskopu, zobaczysz jak ten konkretny silnik 4S znosi ciążę... Czy dzieciak miał ostre pazurki i mocno podrapał ścianki cylindrów czy też wszystko jest O.K.




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 19:04 

Dołączył: 26.10.2020
Posty: 118
A gdzie we Wrocławiu ewentualnie można zrobić taką diagnozę aby mieć pewność przed zakupem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 20:58 

Dołączył: 26.10.2020
Posty: 118
Hej,
Niestety nic takiego nie było sprawdzane. Podobno to koszt ok 3tys w Porsche we Wrocławiu. Duża rozbiórka jest wymagana i właściciel raczej nie jest chętny ryzykować bo coś można uszkodzić. Podobno żadnych spadków mocy auto nie ma i innych niepokojących objawów.
Czy można to jakoś inaczej zweryfikować?
Jak bardzo prawdopodobne jest wystąpienie tego problemu w 996?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 21:43 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4940
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Ja osobiście bym nie kupił 996 bez sprawdzenia gładzi cylindrów, no chyba że cena byłaby na tyle atrakcyjna że pokrywałaby ewentualny remont silnika (na dzień dzisiejszy ca. 30-40k pln).
W Porsche Centrum cena tej usługi absolutnie przegięta. To nie jest wielka robota, wykręcasz świece, cewki i kamerą endoskopową wchodzisz do środka silnika - koszt kilkaset złotych.
Niestety nie wiem gdzie we Wrocławiu można to ogarnąć. Znam za to przynajmniej dwa miejsca w Poznaniu gdzie spokojnie taką usługę wykonają i powiedzą Ci czy warto dany egzemplarz brać czy nie. Prostsza metoda to demontaż filtra oleju i sprawdzenie czy są opiłki na filtrze. No ale filtr można było przed chwilą zmienić i autem nie jeździć...
Nie komentuję stanu tego auta ale zalecam dokładne sprawdzenie przez zakupem.
Ps. a szansa na remont 50/50...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 21:51 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2013
Cena z kosmosu za nie-Turbo 996. Co do 944, pojawiło się fajne Turbo S na grupie FB Porsche 944 Poland.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum