Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
Offline
PostPosted: 17.11.2019, 12:44 

Joined: 19.03.2007
Posts: 1057
Plan był zbudować mocny silnik dla 964, ale będący silnikiem do daily, a nie potworem na tor z wolnymi obrotami na poziomie 3000 RPM.

Wyszło chyba całkiem fajnie
Ja ogarnąłem mechanicznie, Konrad od strony sterowania i zgrania tego wszystkiego w całość

Efekt? Dla wzorcowego porównania wzięliśmy 993RS 3.8, a w niej:
- 300 KM przy 6500 RPM
- 355 Nm przy 5400 RPM

A tutaj proszę bardzo:
- 302 KM przy 6000 RPM
- 374 Nm przy 4500 RPM

No i krzywa momentu całkiem całkiem 😉


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 17.11.2019, 14:45 
User avatar

Joined: 3.05.2011
Posts: 626
Location: Gdynia
Club number: 467
Gratulacje Kacper , napisz jeszcze konkretnie jakie mody i jaki koszt takiego tuningu u Ciebie)




_________________

912 '67 Irish Green
912 '68 Burgundy
911T '71 Silver Metallic
964 '90 C2 Dark Blue manual
911 '04 40 Jahre No 1267
911 '04 40 Jahre No 1501

barry's garage


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 17.11.2019, 15:09 

Joined: 1.01.2018
Posts: 128
Z czystej ciekawości - czemu nie ITB ?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 17.11.2019, 15:27 

Joined: 18.07.2018
Posts: 339
Ja myśle, że dlatego bez trąbek ;)

kacper wrote:
Plan był zbudować mocny silnik dla 964, ale będący silnikiem do daily, a nie potworem na tor z wolnymi obrotami na poziomie 3000 RPM


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 19.11.2019, 15:42 

Joined: 21.04.2017
Posts: 23
Location: Poznań
Club number: 579
Wynik ekstra, też jestem ciekaw listy modów :)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 19.11.2019, 19:23 

Joined: 19.03.2007
Posts: 1057
W sumie nie był ruszany wał i korby
Tłoki / cylindry 3.8, ostrzejsze wałki, obróbka wszystkiego co trzeba, wydech, wtryski, w pełni elektroniczny zapłon (wyleciały aparaty zapłonowe na rzecz bezpośrednio odpalanych cewek w konfiguracji Wasted Spark), lekkie koło no i dolot z 993 z VarioRam. Tym wszystkim zarządza EMU (trzeba wspierać rodzime produkcje). To tak z grubsza.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone



English information
Ostatnie posty publicznego forum