Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
Offline
PostPosted: 14.10.2019, 21:47 

Joined: 23.12.2018
Posts: 44
Trafił mi się dylemat, jak macie ochotę podzielcie się swoją opinią.
Roczne 991.2 gts czy półroczne 992 podstawowy silnik po demo?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 14.10.2019, 21:55 
Członek Zarządu PCP
User avatar

Joined: 10.09.2009
Posts: 2746
Location: Warszawa/Poznań
Club number: 281
992, tylko pytanie skąd to demo?
Dilerskie, od importera, po Porsche Driving Experience?




_________________

Michał
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 914-4 CanAm '74, 968 cabrio '92, 996 Millennium '00
było: 914-4 ’73, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 986S '00, 996.2 targa '03

http://www.prestigeselection.pl
http://www.alembik.com.pl


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 14.10.2019, 22:21 

Joined: 27.12.2017
Posts: 89
Jeżeli oba auta używane, to wybierz te nowsze.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 15.10.2019, 7:15 

Joined: 18.07.2018
Posts: 328
992 8)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 15.10.2019, 9:14 
User avatar

Joined: 3.03.2009
Posts: 1509
Location: Piotrków Tryb
Club number: 288
Zastanawiał bym się gdyby to było 991.1 ale tak to 992


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 15.10.2019, 12:13 
User avatar

Joined: 18.10.2007
Posts: 1029
Location: Wawa/Lublin
Club number: 150
Jakieś znajome dylematy :D
Zdecydowanie jeżeli masz wybrać pomiędzy 992 lub 991.2, to bierz 992.
W Porsche Łódź jest demo, czarna, 600k z przebiegiem 3000km




_________________

out :951, 930 Targa, 928 S4, 928 GT, 924 '81, 997.2 S


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 15.10.2019, 13:16 

Joined: 6.04.2008
Posts: 83
Location: W-wa
Club number: 114
A ja bym wolał 991.2 GTSa od 992, ale ja zawsze idę pod prąd... :-)




_________________

Klubowicz nr 114


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 15.10.2019, 15:54 
Klubowicz
User avatar

Joined: 11.01.2011
Posts: 3007
Location: Warszawa
Club number: 258
GTS ciekawszy.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 15.10.2019, 21:18 

Joined: 21.11.2017
Posts: 30
Quote:
A ja bym wolał 991.2 GTSa od 992, ale ja zawsze idę pod prąd... :-)

To podobnie jak ja. :) Tez bym brał GTS'a.

BTW na rennlist mają podobny "dylemat" - tam też nie ma jednoznacznej odpowiedzi.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 15.10.2019, 21:34 

Joined: 30.03.2018
Posts: 50
Mysle ze jazda testowa najlepiej rozwiazuje takie dylematy. Kazdy ma inne preferencje i nie zawsze najnowsza generacja odpowiada kazdej osobie. Ja szczerze mowiac wybral bym GTS ze wzgledu na to ze wnetrze w 991.2 pasuje mi duzo bardziej niz w 992, zwlaszcza w pakiecie GTS :)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 15.10.2019, 22:21 

Joined: 28.07.2016
Posts: 125
Club number: 614
MDU wrote:
Mysle ze jazda testowa najlepiej rozwiazuje takie dylematy. Kazdy ma inne preferencje i nie zawsze najnowsza generacja odpowiada kazdej osobie. Ja szczerze mowiac wybral bym GTS ze wzgledu na to ze wnetrze w 991.2 pasuje mi duzo bardziej niz w 992, zwlaszcza w pakiecie GTS :)



W pełni się zgadzam co do wnętrza. To nowe to jakaś porażka, szczególnie klocek lego vel golarka elektryczna zamiast dzwigni zmiany biegów.

Bo osiągi podobno 1:1


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 16.10.2019, 0:51 

Joined: 30.03.2018
Posts: 50
Golarka to jedno, ale wymienil bym jeszcze kilka innych rzeczy. Zegary w 991 uwazam za naprawde genialnie rozwiazane. Mamy dalej bardzo ladne analogowe zegary razem z atutami wyswietlacza elektronicznego. Cupholdery w 991 pomimo tego ze u niektorych budza obawy uwazam ze sa lepiej zaprojektowane niz w 992. Ostatnia sprawa to jakosc materialow, wiem ze dla niektorych nie jest to najwazniejsza sprawa ale dla mnie pakiet wnetrza GTS > podstawowe wnetrze 992. Jesli osiagi/komfort sa faktycznie porownywalne to bral bym bez zastanowienia 991.2.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 16.10.2019, 8:08 
Członek Zarządu PCP
User avatar

Joined: 21.03.2010
Posts: 2847
Location: Poznań
Club number: 263
GTS ma ładniejszy pakiet wykończenia i brzmienie silnika, lecz w 992 system WET jest bardzo chwalony i chyba w tym momencie bardziej nadawał by się jako dailycar. Ale obecny stan techniczny i gwarancja powinien zadecydować bo to chyba najistotniejsze.

PS nie zapomnijmy, że to sama baza a aut golasów nikt nie lubi ;)




_________________

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 16.10.2019, 15:09 

Joined: 27.01.2016
Posts: 21
Tylko GTS, unikam tabletozy a to niestety ostatnie chwile by pojezdzic w miare analogowymi autami. Plus dźwięk na korzyść GTSa co dla mnie jest super istotne,


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 16.10.2019, 20:39 

Joined: 3.05.2018
Posts: 64
Może nie będę obiektywny bo sam mam 991.2 GTS ale właśnie przy tym dylemacie to też bym go wybrał.

Argumenty za 991.2 to:

1. Dźwignia biegów (mam nadzieję, że uda mi się w przyszłości przyzwyczaić do tego "klocuszka" w 992)
2. Zegary w mojej opinii o wiele ładniejsze
3. Rodem, który mi wyjątkowo podchodzi (Alcantara z czerwonymi przeszyciami)

Argumenty przeciw 991.2 to:

1. Śruba centralna

Pozdrawiam,
Marek


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 17.10.2019, 9:37 

Joined: 6.04.2008
Posts: 83
Location: W-wa
Club number: 114
Nigdy nie miałem śruby centralnej więc zaciekawiłeś mnie: dlaczego to uznajesz za negatyw? wg. mnie fajnie wygląda.




_________________

Klubowicz nr 114


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 17.10.2019, 9:56 
User avatar

Joined: 3.03.2009
Posts: 1509
Location: Piotrków Tryb
Club number: 288
Tomm wrote:
Tylko GTS, unikam tabletozy a to niestety ostatnie chwile by pojezdzic w miare analogowymi autami. Plus dźwięk na korzyść GTSa co dla mnie jest super istotne,


Nie ma chyba dużej różnicy w dźwięku 991.2 GTS a 992-obydwa turbo.
991.1 GTS4 to jest to i będzie wkrótce do sprzedania po 40k km-stan perfekcyjny :D


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 17.10.2019, 11:50 
User avatar

Joined: 3.03.2009
Posts: 1509
Location: Piotrków Tryb
Club number: 288
pawelmontana wrote:
Nigdy nie miałem śruby centralnej więc zaciekawiłeś mnie: dlaczego to uznajesz za negatyw? wg. mnie fajnie wygląda.


Centralną nakrętkę można ogarnąć "na drodze"bez klucza dynamometrycznego wg procedury z instrukcji obsługi -potrzebny dłuższy drążek i klucz nasadowy 3/4" :D


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 17.10.2019, 12:32 

Joined: 8.01.2019
Posts: 26
Pytanie jaki pomysł na auto i jak długo ma z Tobą zostać.
Raczej skłaniałbym się ku 991.2 GTS. Niżej w miarę obiektywne argumenty;

+ GTS 991
- brzmienie
- wnętrze bardziej sportowe, inna jakość
- niższa waga
- bardziej responsywny hamulec
- GTS i wszystko co z tym związane
- ładniejszy tylny spoiler
- brak OPF


+ 992
- większy o 30% tylny spoiler
- stylistyka nadwozia
- dzięki multimediom i przeprojektowanemu zawieszeniu bardziej materiał na daily


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 17.10.2019, 14:39 
Członek Zarządu PCP
User avatar

Joined: 12.03.2008
Posts: 8059
Location: Gdynia/Warszawa
Club number: 189
pawelmontana wrote:
Nigdy nie miałem śruby centralnej więc zaciekawiłeś mnie: dlaczego to uznajesz za negatyw? wg. mnie fajnie wygląda.


I tylko fajnie wygląda. Zmiana kół wymaga specjalnego klucza, a same nakrętki są przewidziane bodaj na 3 czy 4 cykle odkręcania/zakręcania. A to nie są tanie rzeczy. No i baaaardzo kurczy się wybór felg.




_________________

Witek
jest: 997S '09 Tor Poznań 1:55,203 :)
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone



English information
Ostatnie posty publicznego forum