Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 30.11.2017, 16:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2015
Posty: 343
Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
maja22 napisał(a):
no to super następny kolega z 3miasta z forum-pozdrawiam i mam nadzieję iż się kiedyś spotkamy :)
Gratuluję zakupu :mrgreen:


Mhl07 Gratulacje pieknego nabytku !!!! no i wreszcie pierwszej 911-ki !!!
Nie moge sie doczekac wyzej proponowanego spotkania i ogledzin.
Jak wiesz na 3-miejskich drogach zawital rowniez czarny lobuz
991.1 w wersji 4GTS wiec bedzie wiele okazji do porownan. Bardzo jestem ciekaw czy jest roznica dzwieku. Bo ten czarny szatan przy redukcjach z otwartymi flapami odwraca glowy na ulicy w promieniu 200 metrow 8) 8) 8)
Załącznik:
DSC_5309_preview.jpeg

________________________
eXpL@S!V
Aktualnie: 911 4GTS PDK [991.1]
Bylo: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

eXpL@S!V
In: 718 Cayman GT4RS
In: Macan FL [95BAA1]
Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672
Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.11.2017, 19:37 

Dołączył: 19.10.2012
Posty: 126
explosiv napisał(a):

Mhl07 Gratulacje pieknego nabytku !!!! no i wreszcie pierwszej 911-ki !!!
Nie moge sie doczekac wyzej proponowanego spotkania i ogledzin.
Jak wiesz na 3-miejskich drogach zawital rowniez czarny lobuz
991.1 w wersji 4GTS wiec bedzie wiele okazji do porownan. Bardzo jestem ciekaw czy jest roznica dzwieku. Bo ten czarny szatan przy redukcjach z otwartymi flapami odwraca glowy na ulicy w promieniu 200 metrow 8) 8) 8)


Kojarzę egzemplarz :D

Sam się na ten egzemplarz "grzałem" 8)
Uspokajam, że różnica w dźwięku jest, no musi być. Porsche trochę poczarowało w tym nowym GTS'ie dodatkowymi rezonatorami przed wlotem powietrza do turbin, no i dodatkowo niby wyciszenie kabiny mniejsze, ale niestety te "sztuczki" nie zastąpią poczciwego wolnossaka 3.8
Defacto to ostatnia, wolnossąca i najmocniejsza cywilna 911, więc i ciekawy egzemplarz, który pewnie nie będzie już tracił na wartości a i może zacznie zyskiwać w niedalekiej przyszłości.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.11.2017, 20:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2015
Posty: 343
Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
O dziwo ja tego bialego GTS'a tez jakos kojrze :D :D :D




_________________

eXpL@S!V
In: 718 Cayman GT4RS
In: Macan FL [95BAA1]
Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672
Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.12.2017, 16:55 

Dołączył: 8.01.2017
Posty: 67
mhl07 - skrętna tylna oś daje spore benefity na torze. Jeśli nie planujesz emocji z tym związanych, nie poczujesz różnicy skoro wcześniej nie jeżdziłeś z tym "ficzerem", a w połączeniu z pdcc realnie urywa sekundy w zakrętach;)

LED'y na prawdę spory upgrade do biksenonów moim zdaniem. Nick Murray pokazywał, iż niewielki, jednak ja sądzę zupełnie inaczej.

Co do foteli, dziś wybrałbym Sport Bucket Seats zamiast 18-pozycyjnych. 4-pozycyjne są świetne i lżejsze od 18-stek.

Enjoy GTS!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.12.2017, 1:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2015
Posty: 343
Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
Ponawiam pytanie o srube centralna. Macie doświadczenie jak czesto sie ja wymienia. W Porsche Sopot uslyszalem ze przy jazdach torowych ok . 4k km i sa do wymiany (podobno eg instrukcji)
Mialem nadzieje na zakup kluczy i drugiego kompletu kol na tor oraz to ze bede je samemu w stanie przekladac tak jak robilem to w esce 997.2
Tutaj powiedziano mi ze tak sie nie da, bo smar i stozkek etc. I ze po kilku takich przekladkach sruba do wymiany bo sie moze kolo odkrecic. I ze sam nie ocenie czy jest do wymiany.
Koszt jednej nakretki to ok 1200 pln.
Podzielcie sie doswiadczeniem prosze......
Bo kola na srubie centralnej to dla mnie nowosc w aucie. A z 5 razy w sezonie chcialbym po torze posmigac najchetniej na dedykowanym do tego celu komplecie kol.




_________________

eXpL@S!V
In: 718 Cayman GT4RS
In: Macan FL [95BAA1]
Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672
Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.12.2017, 16:20 

Dołączył: 24.01.2015
Posty: 107
Lokalizacja: 3miasto
Nr klubowicza: 414
Michale - gratuluję zakupu (i pozytywnie zazdroszczę :D ).
Cieszy mnie że kolejny zakręcony na punkcie marki fan z 3miasta i okolic jest w posiadaniu nowej 911. GTS to (w mojej ocenie) najfajniejsza konfiguracja w całej palecie Porsche.
Do zobaczenia w najbliższym czasie ;)




_________________

MJ

911 cabrio
911 GT3 Turas

Zapraszam klubowiczów na http://www.dobrykantor.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.12.2017, 20:28 

Dołączył: 27.01.2016
Posty: 45
Ja mam starszna zagwozdke z 991.1 GTS, szukam auta dlugo i po sprawdzeniu blisko 10 egzemplarzy i przejechaniu sie 991.2 GTS chyba mi sie odniechciewa dalej szukac. Na poczatku zakladalem ze nowszy i szybszy model mnie nie interesuje bo wole autentyczne odczucia bez turbo i ten dzwiek, ale chyba jednak polift robi lepsze wrazenie ogolne, szczegolnie przy jezdzie po miescie gdy nawet przy niewielkich predkosciach daje sporo radosci i brzmi tak ze nie mozna mu nic zarzucic. Moze to sztuczne efekty ale coraz mniej mnie to rusza..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2017, 12:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2015
Posty: 343
Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
Tomm napisał(a):
Ja mam starszna zagwozdke z 991.1 GTS, szukam auta dlugo i po sprawdzeniu blisko 10 egzemplarzy i przejechaniu sie 991.2 GTS chyba mi sie odniechciewa dalej szukac. Na poczatku zakladalem ze nowszy i szybszy model mnie nie interesuje bo wole autentyczne odczucia bez turbo i ten dzwiek, ale chyba jednak polift robi lepsze wrazenie ogolne, szczegolnie przy jezdzie po miescie gdy nawet przy niewielkich predkosciach daje sporo radosci i brzmi tak ze nie mozna mu nic zarzucic. Moze to sztuczne efekty ale coraz mniej mnie to rusza..

Przedewszystkim auto ma sie podobac Tobie i tylko tobie ma sprawiac radosc. Przedewszystkim nowe GTS 991.2 jest sporo szybszy, naszpikowany nowsza technologia taka jak chocby reflektory led ale przedewszsytkim ma inne zawieszenie i jezdzi sporo lepiej niz poprzednik. Mi sie udalo odkupic 991.1 4GTS od dobrego znajomego ktory mial go od poczatku i pielegnowal. Tylko dlatego skusilem sie na wolnossaca wersje (z ktorej jestem mega zadowolony, dzwiek powoduje geasia skorke) ale normalnie chodzilbym za 991.2




_________________

eXpL@S!V
In: 718 Cayman GT4RS
In: Macan FL [95BAA1]
Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672
Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2017, 20:00 

Dołączył: 8.01.2017
Posty: 67
Tomm napisał(a):
Ja mam starszna zagwozdke z 991.1 GTS, szukam auta dlugo i po sprawdzeniu blisko 10 egzemplarzy i przejechaniu sie 991.2 GTS chyba mi sie odniechciewa dalej szukac. Na poczatku zakladalem ze nowszy i szybszy model mnie nie interesuje bo wole autentyczne odczucia bez turbo i ten dzwiek, ale chyba jednak polift robi lepsze wrazenie ogolne, szczegolnie przy jezdzie po miescie gdy nawet przy niewielkich predkosciach daje sporo radosci i brzmi tak ze nie mozna mu nic zarzucic. Moze to sztuczne efekty ale coraz mniej mnie to rusza..


Tak się składa, iż mam do sprzedania 4GTS 991.2 w ciekawej opcji. ;)
PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.12.2017, 12:02 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
Mavik napisał(a):
Tomm napisał(a):
Ja mam starszna zagwozdke z 991.1 GTS, szukam auta dlugo i po sprawdzeniu blisko 10 egzemplarzy i przejechaniu sie 991.2 GTS chyba mi sie odniechciewa dalej szukac. Na poczatku zakladalem ze nowszy i szybszy model mnie nie interesuje bo wole autentyczne odczucia bez turbo i ten dzwiek, ale chyba jednak polift robi lepsze wrazenie ogolne, szczegolnie przy jezdzie po miescie gdy nawet przy niewielkich predkosciach daje sporo radosci i brzmi tak ze nie mozna mu nic zarzucic. Moze to sztuczne efekty ale coraz mniej mnie to rusza..


Tak się składa, iż mam do sprzedania 4GTS 991.2 w ciekawej opcji. ;)
PW.
Nie mogę niestety przesłać wiadomości pw.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.12.2017, 12:56 

Dołączył: 19.10.2012
Posty: 126
Tomm napisał(a):
Ja mam starszna zagwozdke z 991.1 GTS, szukam auta dlugo i po sprawdzeniu blisko 10 egzemplarzy i przejechaniu sie 991.2 GTS chyba mi sie odniechciewa dalej szukac. Na poczatku zakladalem ze nowszy i szybszy model mnie nie interesuje bo wole autentyczne odczucia bez turbo i ten dzwiek, ale chyba jednak polift robi lepsze wrazenie ogolne, szczegolnie przy jezdzie po miescie gdy nawet przy niewielkich predkosciach daje sporo radosci i brzmi tak ze nie mozna mu nic zarzucic. Moze to sztuczne efekty ale coraz mniej mnie to rusza..



Chyba byłem dokładnie w tym samym miejscu, ale problemów jest więcej, bo nawet przy decyzji na polift to teraz czy używana (których na rynku jest 2,3 sztuki?), czy nowa. Różnica w cenie przy nowej robi się już dość znacząca i trzeba przygotować się na spadek wartości, gdzie przy 991.1, jeśli dorwiesz coś w granicach 500k to raczej spadku wartości nie będzie przez 2-3 lata. Jeśli pieniądze nie są brane pod uwagę - to jak już się porzuca wolnossące na rzecz turbin to od razu rodzi się pomysł kupna Turbo S i powstaje dylemat 991.1 Turbo S vs. 991.2 GTS.
Chociaż tak jak i Ty zauważyłem, że mimo turbo, nowy GTS brzmi bardzo fajnie, jest bardzo responsywny i PDK jakby żywcem wyciągnięty z modeli GT. Dodatkowo komfort bardzo wysoki jeśli ma to być auto na codzień. Miałem okazje zrobić dwie "trasy" całodniowe, częściowo po autostradzie, częściowo po słabych krajówkach i nie miałbym żadnego problemu w robieniu takich tras nawet codziennie, auto w trybie komfortowym i "normalnej" jeździe w ogóle nie męczy.

Powodzenia w szukaniu, myślę, że cokolwiek to nie będzie, to tutaj nie ma złych decyzji, obie są dobre.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.12.2017, 15:14 

Dołączył: 8.01.2017
Posty: 67
W przypadku 911 faktycznie złych wyborów nie ma, wszyscy tu kochamy 911.
Natomiast zbyt duży wybór to czasem problem.
911 - jest ich tyle, iż każdy może wybrać model i skonfigurować go wedle własnych preferencji. Wedle starej zasady handlu (Kaufland) "Dużo, sprzedaje dużo". Mamy duży wybór; w obecnych czasach bywa on kluczem do odpowiedniego wolumenu sprzedaży. Zatem w czym rzecz?

W latach 70/80 w Polsce nie było wyboru. Pamiętam jak grałem w piłkę i w zwykłych trampkach, był problem, ślizgałem się :x
Prosiłem rodziców o korki, pewnie znacie temat, były jedne... Każdy kto je dostał, był szczęśliwy, nie zadawał pytań czy kolor jest nie ten, czy mają dodatkowe "ficzery". Obecnie wszędzie wybór jest ogromny i paradoksalnie mamy porblem z osiągnięciem pełnego zadowolenia po zakupie. To napędza dalszą konsumpcję.

Sądzę, iż w przypadku 911 różnice między modelami są niewielkie dla osób nieposiadających doświadczenia w gamie modelowej 911. Jacy nie mieli okazji pojeżdzić nimi na torze i przez minimum kilka dni na normalnych drogach przed zakupem. Ci kupujący mogą mieć problem, (nie generalizuje), aby wybrać to co będzie dla nich najlepsze. Po dokonaniu wyboru zastanawiają się czy oby na pewno to jest to? Małe różnice między modelami, wprowadzanie "modeli pomostowych" GTS, Carrera T, mają ułatwić wybór, poszerzając go, ale czy faktycznie tak jest?
Tu może pytanie do dyskusji.

GTS 991.1 vs 991.2 ?
Użytkuję 991.2 4GTS od 4 miesięcy. Staram się powiększać umiejętności jazdy, szkolę się z instruktorami, przejechałem jak dotąd 2x trackday, generalnie trafiło mnie... Jeździłem też 991.1 S oraz GTS przed zakupem nie tak intensywnie, ale niewielkie doświadczenie zebrałem. I o ile to co napisałem powyżej o problemie z dokonaniem wyboru jaki i mnie obecnie dotyczy, tak wybór między .2, a .1 był oczywisty.

Każdy nowy model porsche jest lepszy, szybszy, szczególnie widać to w przypadku przejścia z silnika N/A na turbinę jaki ma moim zdaniem zdecydowanie więcej zalet w tym aucie.
Pytanie czy chcemy kupić auto dla dźwięku (im głośniej tym więcej widzów przyciągniemy ;)), czy dla osiągów, prowadzenia i posiadania możliwości całkiem sensowanej modyfikacji w przysłości?

Osiągi .2 ma o wiele lepsze na torze niż wersja .1. Nie jestem doświadzonym kierowcą wyścigowym, sporo nauki przede mną, ale na torze ( mam benchmark na Silesia Ring) możemy zbliżyć sie wynikiem do czołówki. Co do prowadzenia inaczej pracuje zawieszenie. Mam wersje SPASM + PDCC i nie mam mowy o problemach z jazdą na codzień. To auto po prostu jest wygodne. Myśle, iż inaczej rozwiązane jest tłumienie amortyzatorów. Co do modyfikacji silnik N/A nie daje jej nam prawie wcale, w wersji .2 obecnie już tak - powerkit techart + 60KM i 80Nm.
Auto lepiej współpracuje w jeździe codziennej. Moment obrotowy od 2150 bardzo pomaga, zaskakujące jest to, iż moment carrery S chyba od 1750 też inaczej czuć. I wersją S jeszcze lepiej jeżdzi się "bulwarowo", ale kto tak chce?
Moim zdaniem .2 jest bardziej rozwojowym autem, szybszym (czasy na ringu, hockenheim jasno dają do zrozumienia z czym mamy do czynienia) i możemy to poprawić modyfikując silnik.

Wersja .1 pozostanie dla purystów, wesja .2 jest lepszym autem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.12.2017, 15:54 
Avatar użytkownika

Dołączył: 13.08.2007
Posty: 507
Lokalizacja: Radom
Nr klubowicza: 151
Mavik napisał(a):
Wersja .1 pozostanie dla purystów, wesja .2 jest lepszym autem.


To że .2 jest lepszym autem to moim zdaniem fakt bezdyskusyjny. Lift w przypadku Porsche to zawsze gwarancja kroku milowego w kierunku lepszych osiągów, prowadzenia auta i nowinek technologicznych.
Natomiast subiektywne wrażenia z jazdy to kwestia gustu, a jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje.
Nie miałem jeszcze okazji porównać tych aut ale nie wątpię że .2 jest lepszy.
Dzięki Mavik za ciekawy wpis.
Pozdrawiam Jakub




_________________

pozdrawiam,
Jakub

IN: MACAN S, 996 C4S
out: Porsche 944 2,5


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.12.2017, 21:11 

Dołączył: 8.01.2017
Posty: 67
Jest o czym dyskutowac między tymi 2 modelami. GTS to dobry "sweet spot" z gamy modelowej. Chyba najbardziej uniwersalna carrera, troche bulwarowca, zbuja, centralna śrubka itp ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.03.2018, 17:51 

Dołączył: 19.10.2012
Posty: 126
hej,

Jestem po pierwszym Track Day'u w Poznaniu i kilka słów o wrażeniach. Ostatecznie wykręciłem 1:46:883 na oponie PZero. Temperatura od rana delikatnie poniżej zera i po południu kilka stopni na plusie. Nie wiem czy miałem pełną przyczepność opon. Na zimno ciśnienie 1.6/1.9 a na końcu sesji miałem w oponach 2.2/2.4 przód/tył. Cały dzień jeździłem na tym ciśnieniu, czy wg Was takie ciśnienia są ok, czy lepiej zwiększyć?

Odnośnie auta to moje pierwsze spostrzeżenie było takie, iż po kilku kółkach rozgrzewania opon, jak przyczepność wzrosła diametralnie to byłem pod ogromnym wrażeniem z jaką prędkością pokonuje się zakręty, wręcz największym wyzwaniem było zapieranie się w kilku miejscach, żeby nie wypaść z fotela. Kolejne spostrzeżenie - kurcze, ale tym autem łatwo się jeździ szybko :) Nie mam przecież miliona godzin na torach czy symulatorze(czytaj: umiejętności raczej małe) a jednak to auto pozwala zwykłemu Kowalskiemu pojechać bardzo szybko i przede wszystkim w miarę bezpieczenie. Ok wiem, że niektórzy twierdzą, że nowe 911 to jedzie auto a nie kierowca, dzięki systemom, ale w moim przypadku, są duże szanse, że jeśli dostane w łapska starszą 911 bez systemów to je po prostu w najlepszym przypadku rozbiję a niestety czasu bardzo mało na doszkalanie i taka nowa 911 to po prostu łatwiejsza droga do osiągnięcia celu w postaci fajnej i bezpiecznej zabawy na torze.

Generalnie uważam, że poliftowa 911 jest genialna, silnik ciągnie od dołu niesamowicie, każde wyjście z zakrętu to fajna zabawa z próbą jazdy na granicy przyczepności tylnej osi, daje sporo możliwości korekcji błędów. Jeździłem w trybie PSM Sport, który pozwala na lekki uślizg i utratę przyczepności bez ingerencji systemów, ale udało mi się też zrobić 360 przy próbie bycia Chrisem Harrisem ;)

Wrzucam onboarda, nie był to ten najszybszy przejazd, ale rzuca może trochę światła na to jak genialne to auto.


https://youtu.be/9kxXzwjKmPM

Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.03.2018, 21:10 

Dołączył: 11.02.2018
Posty: 64
mhl07 napisał(a):
Odnośnie auta to moje pierwsze spostrzeżenie było takie, iż po kilku kółkach rozgrzewania opon, jak przyczepność wzrosła diametralnie
Różnica jest makabryczna na tych p0. Przy zimnych najdelikatniejszy gaz w łuku od razu woła tył, który wychozdzi przed szereg. Po rozgrzaniu magia.
mhl07 napisał(a):
Generalnie uważam, że poliftowa 911 jest genialna, silnik ciągnie od dołu niesamowicie
Mam wrażenie, że nie tylko napęd mocno się poprawił od 991.1...
mhl07 napisał(a):
jak genialne to auto.
Mówisz o tym civicu? :angel4:

Zazdroszczę zabawy i gratuluję czasu.
Nie mogę się doczekać aż w końcu zacznę rozkręcać mojego gtsa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.03.2018, 10:23 

Dołączył: 19.10.2012
Posty: 126
kissiel napisał(a):
Mówisz o tym civicu? :angel4:


Słabo, ale słychać na filmie mój komentarz odnośnie civica :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.04.2018, 20:30 

Dołączył: 8.01.2017
Posty: 67
mhl07 napisał(a):
hej,

Na zimno ciśnienie 1.6/1.9 a na końcu sesji miałem w oponach 2.2/2.4 przód/tył. Cały dzień jeździłem na tym ciśnieniu, czy wg Was takie ciśnienia są ok, czy lepiej zwiększyć?

Pozdr


Na rozgrzanych oponach lepszą trakcję uzyskasz z ciśnieniem 2.0F / 2.0-2.1R
Natomiast prawdziwą magię poczujesz na semislick SportCup2 N1, ja zmieniając gumę w 991.2 4GTS na torze, ciśnienie jak wyżej, zszedłem kilka sekund w dół.
Co do auta, na tor jest genialne :roll: , szybko wstaje z dohamowań do niskich prędkości. Jak masz PDCC i skrętną oś jest bardzo zwinne w zakręcie.
Gratuluję dobrego wyboru:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.04.2018, 21:07 

Dołączył: 19.10.2012
Posty: 126
Mavik napisał(a):

Na rozgrzanych oponach lepszą trakcję uzyskasz z ciśnieniem 2.0F / 2.0-2.1R
Natomiast prawdziwą magię poczujesz na semislick SportCup2 N1, ja zmieniając gumę w 991.2 4GTS na torze, ciśnienie jak wyżej, zszedłem kilka sekund w dół.
Co do auta, na tor jest genialne :roll: , szybko wstaje z dohamowań do niskich prędkości. Jak masz PDCC i skrętną oś jest bardzo zwinne w zakręcie.
Gratuluję dobrego wyboru:)


Dzięki. Z czego zmieniałeś na Sport Cup'y2? PZero? Nie wiem czy w Europie poliftowe GTSy są z fabryki dostarczane z PZero czy Pilot Sport 3. Na Rennlist wyczytałem, że PZero w tym aucie było dostarczane na żądanie i reklamowane jako opona bardziej zorientowana na tor niż Pilot Sport.
Na semislicku to na pewno też ta trakcja wygląda trochę inaczej.
BTW. a czy jak semislick to nie lepiej Trofeo R?

I z czystej ciekawości - wiem, że GT3 to jest prze-kot :) ale już tak szybko zamieniłeś GTSa?

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.04.2018, 23:47 

Dołączył: 8.01.2017
Posty: 67
Moj GTS wyszedł z PZERO i jak patrze w salonie każdy ma to samo ogumienie.
Jest ok na mokrym, Aquaplaning raczej nie występuje.
Trofeo R jest nieco lepsza stricte na tor od MSC2, szybciej się zużywa, ale dobrze dogrzana lepiej trzyma. Pewnie kupię komplet jak wjeżdżę się w auto.

Co do szybciej zmiany, nieprawda, to było bardzo długie 8 miesięcy gdzie musiałem znosić retrospekcje z jazdy GT3 na torze :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum