Autor |
Wiadomość |
Cichy
|
Napisane: 18.12.2017, 11:30 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
Ewa stwierdziła, że chce sprzedać Swoją C4S 2002r, przebieg 133k km. ( EDIT: 01.2019 155 tyś km) srebrna, szara skóra w środku, manual, z opcji ma genialny PSE, Bose, szyberdach. http://allegro.pl/porsche-996-c4s-2002r ... 34065.htmlAuto mechanicznie i wizualnie idealne. Import USA po naprawdę niegroźnej szkodzie, zostało dookoła przemalowane (dach ORI, reszta drugi lakier) VIN:WP0AA29962S624035 Cena myśle ze bardzo dobra to 125tyś pln. ( EDIT: 01.2019 105tyś pln.) Foto z US Kontakt : 697-027-808 Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
tommypear
|
Napisane: 28.03.2018, 18:46 |
|
Dołączył: 18.09.2015 Posty: 395
|
Czy wszystkie dostepne 4s musza byc srebrne i szare w srodku ?
|
|
Góra |
|
Grzegorz 66
|
Napisane: 28.03.2018, 19:00 |
|
Dołączył: 4.09.2016 Posty: 287
|
tommypear napisał(a): Czy wszystkie dostepne 4s musza byc srebrne i szare w srodku ? Muszą,bo w tamtych latach srebrny był takim top kolorem,jak teraz biały .
|
|
Góra |
|
CayenneT
|
Napisane: 28.03.2018, 23:50 |
|
Dołączył: 24.10.2017 Posty: 223
|
Czy 996 C4S nie powinno miec przednich lamp gladkich tak jak Turbo no chyba ze ma wymienione ale wyglada nie zle
|
|
Góra |
|
tony_szpachli
|
Napisane: 29.03.2018, 13:18 |
|
Dołączył: 1.01.2018 Posty: 355
|
Srebrne Porsche 996 (i najczęściej czarne w środku), ze słabym wyposażeniem (nieco ponad "golasa") to ponoć najczęściej samochody z Porsche Leasing (który nota bene zamówił ich naprawdę sporo), stąd jest ich tak dużo na rynku wtórnym: INFO: https://books.google.pl/books?id=RaanuE ... #v=onepage
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 30.03.2018, 8:18 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 870 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
CayenneT napisał(a): Czy 996 C4S nie powinno miec przednich lamp gladkich tak jak Turbo no chyba ze ma wymienione ale wyglada nie zle Gładkie lampy tylko Turbo, GT2, GT3
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
Trociniarz
|
Napisane: 30.03.2018, 15:28 |
|
Dołączył: 24.11.2017 Posty: 201
|
A jak wyłapać tą różnicę w lampach, bo nie wiedziałem o tym.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 30.03.2018, 22:34 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5050 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Chodzi o powierzchnię poza obrysem głównej lampy (okrągły reflektor). W normalnych wersjach masz jakby pionowe paski, natomiast turbo, gt2 i gt3 mają tę powerzchnię również gładką tak jak powierzchnia głównego reflektora...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 17.09.2018, 17:32 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
UP Auto dalej na sprzedaż, Ewa skłonna do negocjacji
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 17.09.2018, 18:52 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5050 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Zaczyna to wyglądać na mega okazję !!! Ps. Przed chwilą na forum była oferta tego samego modelu za 160k pln a tu 125k pln i jeszcze jest możliwość negocjacji
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Grzegorz 66
|
Napisane: 17.09.2018, 20:22 |
|
Dołączył: 4.09.2016 Posty: 287
|
Mata napisał(a): Zaczyna to wyglądać na mega okazję !!! Ps. Przed chwilą na forum była oferta tego samego modelu za 160k pln a tu 125k pln i jeszcze jest możliwość negocjacji Tylko tamto auto miało 68tys najechane,bezwypadkowe,rok młodsze itd,więc pisanie że to super okazja,bo tamto było za 160tys,jest lekko naciągane,No chyba że jak to już tu wcześniej ktoś napisał:mały przebieg,to przereklamowana zaleta.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 17.09.2018, 23:52 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5050 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Grzegorz Bardzo dawno nie widziałem ani nie słyszałem o 996 4S w Polsce, które mogłoby kosztować poniżej 120k pln a tutaj widzę taką możliwość... Czy w kilkunastoletnim samochodzie, którym chcesz jeździć widzisz wielką różnicę między 68k km a 133k km? Ja szczerze mówiąc nie bo 68k km nalotu to nie 16k nalotu, które robiłoby już różnicę. O.K. uzasadnieniem różnicy w cenie na pewno będzie fakt bezwypadkowości droższego auta ale dla mnie nie jest on aż tyle warty... W końcu jeżeli autem chcę jeździć to i mi może się przytrafić jakaś obcierka... Co innego gdyby miało dołączyć do kolekcji i tylko cieszyć oko ale na to w przypadku 996 jeszcze jest trochę za wcześnie... Wszystko powyżej to oczywiście tylko mój subiektywny wywód i każdy może mieć inne zdanie. Nie mam (niestety) monopolu na wiedzę Pozdrawiam serdecznie Michał
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Grzegorz 66
|
Napisane: 18.09.2018, 9:03 |
|
Dołączył: 4.09.2016 Posty: 287
|
Mata. Ja widzę ogromną różnicę między przebiegiem 68 a 138 to jest 100% więcej pracy silnika,skrzyni,łożysk,zawieszenia itd. Pisania,że auto może być całe malowane, bo ja też mogę mieć obcierkę i to w kontekście ceny,też nie rozumiem,bo przy malowaniu tylu elementów istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo,że po 3-4 latach zacznie wychodzić rdza. Nie odnosiłem się do nominalnej ceny,czy to jest okazja czy nie,a do porównywania cen tych dwóch egzemplarzy. O ile wiem,to wszyscy kupują samochód do jazdy,tylko jedni chcą jeździć autami niebitymi i w idealnym stanie technicznym a inni kupują okazje cenowe,po przygodach,tłumacząc sobie,że oni też mogą mieć kiedyś wypadek. No i niech każdy kupuje co chce,byle nie wmawiał innym,że auto z duży przebiegiem i całe malowane może mieć podobną cenę do mało jeżdżonego i niebitego a jak jest tańsze to jest to mega okazja.(I jeszcze wsadzę kij w mrowisko i napiszę,że auta z USA są mniej cenione niż te z Japoni).
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 18.09.2018, 11:36 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3742 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Grzegorz 66 napisał(a): (I jeszcze wsadzę kij w mrowisko i napiszę,że auta z USA są mniej cenione niż te z Japoni). I tego nie do końca jestem w stanie pojąć Owszem Japonia to mala wyspa dlatego zyskują na przebiegach , no i bez amerykańskich udziwnień, lecz w Japonii także zdarzają się kolizje a widziałem parę zrobionych aut po naprawie przez Japończyków i nie uważam, aby były zrobione dobrze , ba nawet powiem , że słabo. Japonia a zwłaszcza jej klimat ma wpływ na auta z tamtego regionu , kto mieszka na wyspach lub w bliskości morza wie o czym piszę, tak, że nie generalizujcie skąd jest auto tylko w jakim stanie technicznym.
_________________
|
|
Góra |
|
moon48
|
Napisane: 18.09.2018, 12:39 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 685 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
Dokładnie - dlatego warto dokładnie sprawdzać auta z Nagasaki, Fukuoki, Hiroshimy, Kyoto, Kanazawy i Sapporo. Osobiście wolałbym coś z Teksasu czy Kalifornii.
_________________
996 C4S
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 18.09.2018, 13:26 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
Moon48... Dodaj jeszcze z Fukushimy:)
|
|
Góra |
|
marbel
|
Napisane: 18.09.2018, 16:46 |
|
Dołączył: 31.08.2017 Posty: 22
|
Chciałbym wrzucić cegiełkę - sprowadziłem 2 auta z USA, sprowadziłem swoje 911 4S osobiście z CHF, wiem jakie są procedury i koszty i po jakiej cenie można takie auto kupić i twierdzę, że to jest świetna okazja - jeśli oczywiście stan faktyczny jest zgodny z deklarowanym.
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 18.09.2018, 16:57 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
Sorry Panowie ale to głupia dyskusja. Trochę nad wyższością Świąt Wielkiej Nocy nad Bożym Narodzeniem.
Nie ma aut z Japonii czy USA. Są auta warte swojej ceny i nie warte.
Kolega Cichy przestawia auto. Ma ono swoje plusy (stan na dziś, cenę) ma też swoje minusy (total loss). Nie wnikam w ocenę czy uszkodzenia uzasadniają cenę bo to każdego indywidualna decyzja ale na pewno na plus jest pełna przejrzystość Cichego w tym temacie.
Każdy musi ocenić sam.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 19.09.2018, 1:21 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5050 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Dokładnie tak jak napisałeś. Ja wyraziłem tylko swoją osobistą opinię gdzie powiedziałem, że oferta Cichego jak dla mnie jawi się jako okazja... Ps. No i oczywiście różnicę pomiędzy dwoma 4S, które oferowane są na forum też widzę ale rozstrzał cenowy (znowu mnie osobiście) wydaje się większy niż różnica wartości wynikająca z obu historii...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 19.09.2018, 9:32 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1582
Nr klubowicza: 582
|
C4S za ~~120 od kogoś z forum to bardzo dobra cena, tak mi się wydaje. Ale może ceny na ten model też siadły, podobnie jak to się ma z 964, o którym była mowa kilka wątków wcześniej. Trochę poza tematem jestem ostatnio...
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|