Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Użytkownik Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj się

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 19.10.2017, 20:18 

Dołączył: 15.10.2015
Posty: 8
Witam pewnie juz bylo ale niestety nic nie moge znalezc w starych watkach.
Czy jest jakas specjalna procedura odpowietrzania 996 2001r 3,4.
Metalowy zaworek jest juz podniesiony. Ogrzewanie dziala ale na chlodnice z przodu nie idzie cieply plyn. Nie chce wywazac otwartych drzwi bo zapewne temat jest doskonale znany na tym forum.
Z góry dziekuje za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.10.2017, 20:46 

Dołączył: 21.12.2015
Posty: 69
Musisz zagrzać silnik aż termostat zacznie się otwierać i przepuszczać płyn do chłodnic trochę to potrwa i pilnuj poziomu w zbiorniczku.

Ogrzewanie w środku jest na obwodzie silnika a chłodnice po termostacie. Jak się wszystko unormuje to zalecam przejażdżkę po paru łukach i góreczkach a następnie zostaw aż ostygnie i sprawdź poziom płynu ewentualnie uzupełnij.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.10.2017, 22:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 3119
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Oczywiście wszystko da się jakoś obejść, ale Porsche przewiduje napełnianie
układu metodą podciśnieniową. Tak jest najbezpieczniej, bo żaden duży bąbel
powietrza nie zostanie gdzieś gdzie pompa nie będzie mogła przepchnąć
płynu.

Rozgrzanie całego układu trochę trwa, więc to co opisałeś jest normalne,
tylko musisz mieć pewność że reszta układu jest bez powietrza. Małe bąbelki
zawsze będą, ale żeby nie było jakiegoś "korka", który nie przepuści płynu.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:05,387

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.10.2017, 9:19 

Dołączył: 15.10.2015
Posty: 8
Dzieki za podpowiedzi ale to wszystko juz wykonalem wczesniej. Niestety jes gdzies duzy korek powietrza, ale damy rade. Myslalem ze pomijajac wlasciwe odpowietrzanie podcisnieniem jest jakis patent.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.10.2017, 9:37 
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 6479
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Możesz spróbować ustawiając auto np. na zjeździe do garażu.




_________________

Witek
jest: 997S '09 Tor Poznań 1:55,203 :)
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.10.2017, 11:24 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 119
A nie ma przypadkiem odpowietrzenia równiez z przodu przy chłodnicach?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.10.2017, 15:18 

Dołączył: 15.10.2015
Posty: 8
wit007 napisał(a):
Możesz spróbować ustawiając auto np. na zjeździe do garażu.

Taki jest plan :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.10.2017, 16:46 

Dołączył: 15.10.2015
Posty: 8
Postawienie tylu auta wyzej o jakies 30cm natychmiast rozwiazalo problem z odpowietrzeniem.Dziekuje za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.10.2017, 18:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 6479
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189




_________________

Witek
jest: 997S '09 Tor Poznań 1:55,203 :)
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP










Przyklejone




Ostatnie posty publicznego forum