Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 23.10.2019, 21:03 

Dołączył: 19.04.2019
Posty: 174
Potrzebuje porady, od kilku miesięcy jestem posiadaczem macana który był do końca serwisowany w Porsche przez poprzedniego wlasciciela ,oczywiście poza granicami panstwa. Zastanawialem się nad przedluzeniem gwarancji o rok lub dwa. dzisiaj serwis w warszawie powiedział ze jak najbardziej jest taka możliwość i wygląda to tak: place za przegląd 1700 zl brutto i jeżeli będzie z autem wszystko ok to place wtedy za roczna gwarancje 1050 euro a za dwa lata 2100 euro. dodam ze auto ma teraz 140 tys. przebiegu. Co o tym sadzicie?Zastanawialem się nad serwisem Porschepana czy jakos tak.Z góry dziekuje za cenne informacje.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2019, 23:18 

Dołączył: 10.08.2016
Posty: 344
Nr klubowicza: 588
W przypadku tego auta warto zapłacić 2100 euro za dwa lata gwarancji (ubezpieczenia), wg mnie to nawet konieczność :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2019, 20:15 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
przedłużona gwarancja jest to dojenie na siano, znajdź uczciwy niezależny warsztat i serwisuj tam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2019, 20:46 

Dołączył: 19.04.2019
Posty: 174
dlatego mam mieszane uczucia co do przedluzenia gwarancji, bo sam mogę kupić dobre części i u dobrego mechanika wymienić. Auto serwisowane do końca w Porsche u naszego zachodniego sąsiada , myślałem o serwisie porsche ze względu na przyszła sprzedaż i wpisach do książki. średnio jeżdżę autem ze 2 lata . Miałem kombi ,później sedana , następnie coupe teraz mniejszy suv a już mi chodzi po głowie 911 :banghead: chyba ze zacisnę pasa i będę miał jedno i drugie :twisted: ale rozum mówi ze to głupie ,są jeszcze inne zachcianki a żyć trzeba, może jeszcze nie teraz. Będę wdzięczny za wszystkie za i przeciw. :idea:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2019, 22:10 
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2018
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Fajną rzeczą przy gwarancji Porsche Approved jest idące z nim w parze ubezpieczenie Assistance. Jego zakres i realizacja są na wysokim poziomie - coś wiem o tym ;)




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2019, 6:18 

Dołączył: 12.10.2018
Posty: 56
jedyne forum, gdzie nie ma topiców jak zwiększyć moc, jaki wydech, gdzie zrobić rollbar, jakie większe heble... nie.... tylko słowo GWARANCJA :) buhahahahah

asistance to za pare groszy wykupisz gdzie chcesz, u nich gwarancja to wystarczy ze tapicerke przetrzesz meguiarsem a nie srodkami porsche to tracisz, taki wabik na jeleni, a tu widac ich nie brakuje...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2019, 7:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2018
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
@janiak78 coś w tym jest.

Moja gwarancja dla Panamery zwróciła się w pierwszym miesiącu, ale cóż taki model.

Mając Macana lub Boxstera to zastanowiłbym się, chociaż z drugiej strony wydanie około 5500 pln na rok za święty spokój to niewygórowana kwota jak na Porsche, oczywiście dla kogoś kto nie chce dłubać przy aucie.




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2019, 7:36 

Dołączył: 12.10.2018
Posty: 56
nie no rozumie i szaunuję <ukłon> ja akurat z tych co po dotarciu auto jedzie na tune ;) i auto serwisuje sam bo w firmie mam kanal podnosnik, komputer, mimo to ze dzialanosc inna niz motoryzacja...


ale.... to jednak rzuca sie w oczy, z reszta nie mowie to ja a uslyszalem od znajomych co tu siedza incognito. Pozdrawiam Łapacza :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2019, 10:46 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
janiak78 napisał(a):
jedyne forum, gdzie nie ma topiców jak zwiększyć moc, jaki wydech, gdzie zrobić rollbar, jakie większe heble... nie.... tylko słowo GWARANCJA :) buhahahahah

asistance to za pare groszy wykupisz gdzie chcesz, u nich gwarancja to wystarczy ze tapicerke przetrzesz meguiarsem a nie srodkami porsche to tracisz, taki wabik na jeleni, a tu widac ich nie brakuje...
Po co kombinować jak masz 560 koni ?
Ja rozumiem w bmw albo fiacie, ale w Porsche ;)
Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2019, 11:23 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Mic182 napisał(a):
Po co kombinować jak masz 560 koni ?
Ja rozumiem w bmw albo fiacie, ale w Porsche ;)

Po co wtedy w BMW M serii zwiększają moc ? Jakaś dziwna logika


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2019, 11:59 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
GermanCars napisał(a):
Mic182 napisał(a):
Po co kombinować jak masz 560 koni ?
Ja rozumiem w bmw albo fiacie, ale w Porsche ;)

Po co wtedy w BMW M serii zwiększają moc ? Jakaś dziwna logika
Nie wiem można kupic competition i nie rzeźbić. Logika raczej prosta.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2019, 12:28 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
GermanCars napisał(a):
Mic182 napisał(a):
Po co kombinować jak masz 560 koni ?
Ja rozumiem w bmw albo fiacie, ale w Porsche ;)

Po co wtedy w BMW M serii zwiększają moc ? Jakaś dziwna logika


No właśnie - po co? Cytując Wróbla - powinni najpierw sami się stuningować




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2019, 12:38 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Mic182 napisał(a):
GermanCars napisał(a):
Mic182 napisał(a):
Po co kombinować jak masz 560 koni ?
Ja rozumiem w bmw albo fiacie, ale w Porsche ;)

Po co wtedy w BMW M serii zwiększają moc ? Jakaś dziwna logika
Nie wiem można kupic competition i nie rzeźbić. Logika raczej prosta.

Pozdrawiam,
Michał

No właśnie , można i competition kupić i dodać więcej mocy ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2019, 13:03 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1559
Nr klubowicza: 582
Panowie ale jak z tego skorzystać?
Pytam osoby które używają na codzień aut o mocy 800 KM i więcej.
Bo ja już przy 500 się zastanawiam po co to komu?
Naprowadzony przez Pitersona, ze takie auta to w zasadzie są zagrożeniem...




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2019, 13:44 
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2018
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
@Berni, ale takie np. podniesienie mocy w 986/987 to 30/40 kuców to byłoby coś.

Nie każdy musi od razu robić 800KM ;)

Mając auto na Approved nie możesz nim brać udziału w imprezach na torze. Pytanie czy wszyskich?




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2019, 14:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1559
Nr klubowicza: 582
Adaś jeśli masz życzenie 40 koni mogę obiecać :) więcej nie wiem 🤪




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2019, 14:39 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
GermanCars napisał(a):
Mic182 napisał(a):
GermanCars napisał(a):
Mic182 napisał(a):
Po co kombinować jak masz 560 koni ?
Ja rozumiem w bmw albo fiacie, ale w Porsche ;)

Po co wtedy w BMW M serii zwiększają moc ? Jakaś dziwna logika
Nie wiem można kupic competition i nie rzeźbić. Logika raczej prosta.

Pozdrawiam,
Michał

No właśnie , można i competition kupić i dodać więcej mocy ...
Można wszystko. Raczej odnoszę sie do wypowiedzi kolegi janiak-a. Nie rozumiem sensu psucia samochodu na gwarancji, tym bardziej, że wiele z aut o ktorych tu sobie rozmawiamy jest warta całkiem sporo pieniędzy. Jestem raczej zdania, że jeżeli chce wiecej mocy to musze szukać mocniejszego samochodu. Kiedyś ktoś powiedział ze piłowanie golfa pod lidlem na ręcznym to nie jest drift i nawiązując do naszej dyskusji uważam, że często te "tuningi" powodują więcej strat niż zysku.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2019, 17:29 

Dołączył: 19.04.2019
Posty: 174
zeszło to wszystko na inny tor :x
Tak jak już pisałem , auto pewnie po dwóch latach zostanie sprzedane stąd moje pytanie o gwarancje a co idzie dalej to autentyczność przebiegu, napraw itp. Chyba łatwiej jest sprzedać serwisowane niż podkręcone do xxx koni plus wiejski tunning bez jakiejkolwiek historii. Janiak Macan to suv jakbys nie wiedział z napędem na 4 koła i służy mi do jazdy na co dzień.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2019, 20:19 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
To, gdzie będziesz serwisował ma niewielkie znaczenie. Chodzi o potencjalne kosztowne awarie. Cayenne i Panamera są tu chyba jeszcze „lepsze”, ale Macan też ideałem nie jest




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.10.2019, 7:39 

Dołączył: 12.10.2018
Posty: 56
Mic182 napisał(a):
GermanCars napisał(a):
Mic182 napisał(a):
GermanCars napisał(a):
Mic182 napisał(a):
Po co kombinować jak masz 560 koni ?
Ja rozumiem w bmw albo fiacie, ale w Porsche ;)

Po co wtedy w BMW M serii zwiększają moc ? Jakaś dziwna logika
Nie wiem można kupic competition i nie rzeźbić. Logika raczej prosta.

Pozdrawiam,
Michał

No właśnie , można i competition kupić i dodać więcej mocy ...
Można wszystko. Raczej odnoszę sie do wypowiedzi kolegi janiak-a. Nie rozumiem sensu psucia samochodu na gwarancji, tym bardziej, że wiele z aut o ktorych tu sobie rozmawiamy jest warta całkiem sporo pieniędzy. Jestem raczej zdania, że jeżeli chce wiecej mocy to musze szukać mocniejszego samochodu. Kiedyś ktoś powiedział ze piłowanie golfa pod lidlem na ręcznym to nie jest drift i nawiązując do naszej dyskusji uważam, że często te "tuningi" powodują więcej strat niż zysku.

Pozdrawiam,
Michał


Powiedz co bierzesz to z checia kupie :) ja wychowalem sie na Polonezie gdzie mialem 17 lat i juz wtedy Remus siedzial haha Competition mowisz buahah :) zajebista baza, duze turbo, szkokne mody i jest 700 koni w r6...

Adam ma racje to dwa.


a trzy komedii ze słowem gwarancja nie robcie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum