Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 6.11.2019, 23:17 

Dołączył: 23.12.2018
Posty: 254
W ciągu ostatniego roku przeszedłem wszystkie etapy zakupu pierwszego Porszaka. Miało być 993, potem 997, potem 991, nawet 992 i może 991 gts. Testowo miałem okazję pojeździć kilkoma i wybór padł (mam nadzieję, że ostatecznie) na nowe 718 z konfiguratora z odbiorem na początku 2020, tak żeby rok produkcji był 2020.
Cel - nowe auto na gwarancji, dające mega frajdę z jazdy a przy tym dające tą frajdę przy stosunkowo niskich prędkościach.
Samochód konfiguruję i mam 2 pytania
1) czy warto brać kierownicę sportową?
2) czy wg. Was warto brać lampy pdls+ (piękne 4 diody + lampy skrętne) - opcja występuje z szarym pasem na przedniej szybie i kosztuje kosmiczne 9300zł !

Moja aktualna konfiguracja to PLEW5X12 (po zakupie dokupię felgi 20") i rozważam dobranie lamp pdls+.
cel nieprzekonfigurowane auto dające frajdę z jazdy.
Czy o czymś wg. Was zapomniałem? Zamówienie chcę złożyć do połowy listopada. Będę wdzięczny za sugestię.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.11.2019, 10:58 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 214
Pomysl o T. Wydaje sie drozszy ale masz wszystko co chcesz std. I ptv i sportowy uklad wydechowy a nie tylko koncowki. No i kiedys bedzie mial lepsza wartosc niz zwykly moim zdaniem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.11.2019, 10:59 

Dołączył: 8.01.2019
Posty: 175
Moja propozycja - PL6FYTC8

Popatrz jak 17 K (6%) potrafi zrobić różnicę,
bez zbędnych kombinacji z felgami z osobnego źródła.
Nie ma się co łudzić, że biały lakier uczyni auto
"mniej rzucającym się w oczy". 718/911 tylko w "żywym" kolorze.

Biały dla 718 wygląda dobrze, ale tylko w wersji na bogato a'la GTS,
lub stricte GTS (ew. T) z czarnymi dodatkami.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.11.2019, 12:08 

Dołączył: 23.12.2018
Posty: 254
fajnie, że chciało Ci się pobawić konfiguratorem.
ciekawa konfiguracja, nie ukrywam, że też rozważałem czerwonego lub żółtego na wersji T.
Ostatecznie składam się do białego ale.... po wyjeździe z salonu myślę o oklejeniu folią na crayon. Mam zaprzyjaźnioną firmę, co robi to tanio (5000zł) a przy okazji folia ładnie zabezpiecza lakier.
Dla mnie crayon dziś wymiata, ale boję się, że na niego jest aktualnie moda i za kilka lat będzie mało cool, wtedy można rozkleić auto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.11.2019, 16:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 23.04.2018
Posty: 62
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 625
Też się zastanawiałem nad kierownicą i wziąłem GT w ostatniej chwili- według mnie warto, jest świetna. Jest też trochę mniejsza, więc jak jesteś wysoki to wskazane.
Światła mam biksenonowe i świecą ok ale dzisiaj chyba dorzuciłbym Ledy - niestety nie miałem wtedy okazji porównać.




_________________

---------------------------------------
Michał

992.1


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.11.2019, 21:52 

Dołączył: 23.12.2018
Posty: 254
1) niestety 718 z pasm (prześwit -10mm) wchodzi do mojego garażu na styk, a Boxster T ma -20mm i boję się, że nie wejdzie. Niestety w okolicach Katowic nigdzie nie znalazłem T żeby sprawdzić czy wjedzie do mnie do garażu. Jakby się udało, byłoby T ;)
2)co do kierownicy - mam nadzieję, że w salonie mają do pomacania i to pomoże w wyborze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2019, 9:57 

Dołączył: 5.02.2018
Posty: 93
Według mnie warto brać kierownice GT jest trochę mniejsza i jak dla mnie nawet wizualnie wnętrze wygląda po prostu lepiej.Lampy ledy zdecydowanie warto dopłacić.Felgi 20" są po prostu konieczne samochód prezentuje się zupełnie inaczej.Pomyśl o sportowym wydechu a nie tylko o końcówce bo naprawdę jest spora różnica,no i dla mnie było ważne wnętrze więc opcja dużo skóry pakiety pamięci foteli ja oglądając standardowe wnętrze jakoś mnie nie przekonało.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2019, 11:37 

Dołączył: 26.05.2014
Posty: 415
Niestety nikt lepiej od Ciebie nie będzie wiedział jaka konfiguracja będzie Ci najlepiej pasować ;)
Napisałeś że chciałbyś coś nieprzekonfigurowanego dającego frajdę z jazdy. Dla mnie np. to oznacza sport chrono, pasm i ptv. Ledy są spoko, ale płacić 9tys za coś co "frajdy" z jazdy nie zwiększy, więc pytanie na czym Ci zależy. Generalnie tez moja prywatna opinia jest taka, że jazda modelem 981 jest dużo ciekawsza, mimo gorszych osiągów. Testowałem 718S, które jest naprawdę szybkie i do weekendowej jazdy nadal wolałbym bazowe 981. Plus mniej straci na wartości.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2019, 11:44 

Dołączył: 23.12.2018
Posty: 254
wnętrze całe w skórze odpadło ze względu na koszt - skóra + grzanie i wentylowanie to ponad 20.000zł. Wygląda OK, ale 20.000zł na to nie chce dokładać. Pasm i PTV odpadły ze względu na zjazd do garażu i oglądając testy usłyszałem, że jeżeli często nie śmigasz po torze to nie warto dopłacać. Kierownica GT będzie ;)
Ledy frajdy nie dają, kosztują fortunę, ich jedynym plusem jest charakterystyczny porszakowy wygląd.
edit: w 718 nie ma w opcjach sportowego wydechu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.11.2019, 16:18 

Dołączył: 3.12.2013
Posty: 270
Teraz w 718 sportowy wydech jest standardzie - niestety niewiele zmienia w brzmieniu.

Ja zainwestowałem w Remusa :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.11.2019, 16:25 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
BondE87 napisał(a):
Teraz w 718 sportowy wydech jest standardzie - niestety niewiele zmienia w brzmieniu.

Ja zainwestowałem w Remusa :)


Seryjny jest taki z przyciskiem w kabinie?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.11.2019, 18:26 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1013
BondE87 napisał(a):
Ja zainwestowałem w Remusa :)


Zrób jakiś filmik z dźwiękiem wewnątrz i na zewnątrz i pochwal się 


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.11.2019, 18:33 

Dołączył: 23.12.2018
Posty: 254
wit007 napisał(a):
BondE87 napisał(a):
Teraz w 718 sportowy wydech jest standardzie - niestety niewiele zmienia w brzmieniu.

Ja zainwestowałem w Remusa :)


Seryjny jest taki z przyciskiem w kabinie?

tak,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2019, 9:48 

Dołączył: 8.04.2015
Posty: 56
BondE87 napisał(a):
Teraz w 718 sportowy wydech jest standardzie - niestety niewiele zmienia w brzmieniu.

Ja zainwestowałem w Remusa :)


Robiłeś to w ASO? Jakie koszta? - pytam pod kątem utraty gwarancji na auto...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2019, 11:51 

Dołączył: 12.04.2018
Posty: 10
Wg. mnie PDLS+ to jedna z lepszych o ile nie najlepsza opcja. Doceni się ją przy pierwszej jeździe wieczorem. Zdecydowanie bym ją dorzucił do konfiguracji.

Cena również nie jest wygórowana jak na Porsche gdzie za każdą pierdołę trzeba płacić kilka tysięcy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2019, 14:31 

Dołączył: 8.04.2015
Posty: 56
co sądzicie o sensowności dokupowania PASM i PTV do boxstera? Chciałbym w tym tygodniu zamknąć konfigurację swojego boxstera i zastanawiam się czy wybrać te 2 opcje ?
W cayenne mam pełną pneumatykę tu jest tylko zmiana siły tłumienia amortyzatorów... poproszę o opinie osoby które z tego korzystają i mają jakiś punkt odniesienia...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2019, 15:18 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Nie wiem jak w 718, ale w 911 zawieszenie bez PASM jest twardsze niż z PASM w ustawieniu "normal". Więc komfort jazdy jest niższy.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2019, 15:59 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1013
kcyrankowski napisał(a):
co sądzicie o sensowności dokupowania PASM i PTV do boxstera?


Jechałem 718 z i bez PASM. Bez PASM auto dużo bardziej przechyla się w zakrętach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2019, 18:01 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5053
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Ja bym bez PTV nie brał, to jest to co daje przewagę w zakrętach.
Wiecie że Ford Focus III gen ma to w standardzie?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2019, 18:36 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1013
Qbak napisał(a):
Wiecie że Ford Focus III gen ma to w standardzie?


X3 kolegi też ma torque vectoring ale wierz mi, nie chcesz się nim bawić w zakrętach :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum