Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Ku przestrodze
PostNapisane: 26.07.2019, 18:06 

Dołączył: 26.07.2019
Posty: 23
Witam.

Niniejszym wpisem chciałbym przestrzec wszystkich potencjalnych kupców felg przed nieuczciwą firmą "PREMIUMFELGI.pl" w Gdańsku.
Moja odyseja z felgami 22" firmy "VOSSEN" jest nauczką na przyszłość tzn. nie dostałeś towaru , nie sprawdziłeś jego zgodności absolutnie nie płać . Na początku roku zamówiłem felgi aluminiowe "VOSSEN"w rozmiarze 22" w powyższej firmie , wpłaciłem zaliczkę i spokojnie czekałem na realizację zamówienia.
Oczywiście przy zamówieniu panowie biznesmeni z owej firmy otrzymali wszelkie dane dot. marki i typu pojazdu gdyż ( jak sami stwierdzili ) takie felgi produkuje sie pod konkretne zamówienie - czas oczekiwania do 6 - ciu tygodni. Felgi miały być "dopasowane " do konkretnego pojazdu a w razie niezgodności cyt. " Ok. Podeślę zaraz zamówienie. Zamówimy dla Pana wersję z przodem 10,5” Deep Concave. Jeżeli będzie coś nie tak to nam po prostu zmienią to na wersję 10” Flat."
Po wpłaceniu zaliczki felgi dotarły do mnie oczywiście z opóźnieniem i po założeniu na nie opon czekały sobie spokojnie na dostawę samochodu. Jakież było moje i innych zdziwienie kiedy okazało się ,że koła po założeniu na samochód wystają poza obrys błotników , zarówno z przodu jak i z tyłu. Samochód w takim stanie nie mógł wyjechać z serwisu i nie mając wyjścia musiałem założyć drugi ( odpłatny ) komplet kół aby w ogóle móc jeździć.
Na moją reklamację usłyszałem ,że nie ma najmniejszego problemu i wg. tych specjalistów z " Premiumfelgi.pl" mogę sobie jeździć po drogach Oczywiście serwis firmowy od razu zastrzegł ,że w razie jazdy na takich felgach utracę gwarancję na zawieszenie i lakier , to jednak nie przekonało naszych "miszczów" w sklepie z felgami. Jakby tego było mało do montażu kół panowie dostarczyli swoje śruby , które jak się okazało były w wyraźnie krótsze ( ilość gwintu ) i stwierdzili ,że nie ma problemu da się jeździć . :banghead:
Generalnie takie zachowanie można by podciągnąć pod Kodeks Karny ( świadome narażenie osób trzecich na utratę zdrowia albo życia ) ale to dla tych ludzi bułka z masłem ... dostarczyli inne, dłuższe śruby na moje żądanie jakby nic się nie stało.
Długo by można jeszcze pisać o różnych dyrdymałach i głupotach , które usłyszałem od tego sprzedawcy ... finał jest taki ,że panowie z tej pseudo firmy odmówili mi wymiany felg na inne , wolne od wad jak również odmówili ew. zwrotu wpłaconych pieniędzy. Sprawa trafiła do sądu i czekam na rozstrzygnięcie , które wydaje się raczej oczywiste .
Reasumując przestrzegam przed tymi ludźmi i robieniem jakichkolwiek zakupów w sklepie "PREMIUMFELGI.pl" jeżeli nie chcecie mieć tego typu wątpliwych atrakcji. Kompletni dyletanci nastawieni na szybki zysk i golenie frajerów. :angry5:

Tutaj pare fotek ku przestrodze:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.07.2019, 10:19 

Dołączył: 3.12.2013
Posty: 270
Czy masz pneumatyczne zawieszenie?
Patrząc po zdjęciach to obniżając zawieszenie uzyskałbyś idealne spasowanie kół z nadkolami.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.07.2019, 14:43 

Dołączył: 26.07.2019
Posty: 23
BondE87 napisał(a):
Czy masz pneumatyczne zawieszenie?
Patrząc po zdjęciach to obniżając zawieszenie uzyskałbyś idealne spasowanie kół z nadkolami.


Tak mam. Próbowaliśmy w różnych ustawieniach i zawsze koła wystają poza obrys błotników.
Serwis Porsche w Sopocie potwierdził niezgodność zarówno głębokości ET jak i sprzeczności z polskimi przepisami .
Bez dwóch zdań ET jest zbyt małe.Błąd przy konfiguracji i zamówieniu felg przez sklep.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.07.2019, 16:07 

Dołączył: 12.10.2018
Posty: 56
Nie widzę tu żadnego problemu.... 20-30 mm w dół jakieś sprężyny Eibacha i byłoby idealnie...

ah te gadki o gwarancji... :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.07.2019, 17:39 

Dołączył: 22.07.2019
Posty: 55
Ja zamawiałem u nich
OZ Racing Superturismo LM Matt Graphite - 8,5x19” ET30
Zamówiłem do warsztatu, gdzie chłopaki otworzyli pudełka i wysłali zdjęcia. Po kontakcie z nimi dowiedziałem się, że:
"Często zdarza się, że pojawiają się na obręczach pewne mankamenty produkcyjne na ich wewnętrznej, niewidocznej stronie. Wynika to także często ze sposobu malowania felg. W każdym bądź razie przesłałem już te zdjęcia do producenta i czekam na ich odpowiedź."

Później już nigdy mi nie odpisali.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.07.2019, 18:17 

Dołączył: 26.07.2019
Posty: 23
Tak jak pisałem , drobne cwaniaczki żyjące z krętactw i oszustw. :oops:
Ja im nie odpuszczę bo tacy pseudo biznesmeni z gilem w nosie powinni być eliminowani z rynku.
Wczoraj ja , jutro Ty a potem kolejni oszukani klienci .
Jak otrzymam orzeczenie sądu to wydrukuję gdzieś na jakimś poczytnym portalu np. Trójmiasto.pl.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.07.2019, 21:16 

Dołączył: 27.01.2016
Posty: 45
Podejrzewam że mają mała wprawę w zamawianiu kół do takich samochodów, gro ich realizacji to pewnie klasa średnia premium (5er, A6, itd) gdzie kwestie techniczne są znacznie prostsze. A tu cóź z motyką na słońce.. Rekomendacja wyjazdu na krótszej śrubie szokuje, kto jak kto ale oni powinni uświadamiać sobie konsekwencje takich rozwiązań..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.07.2019, 22:37 

Dołączył: 26.07.2019
Posty: 23
Tomm napisał(a):
Podejrzewam że mają mała wprawę w zamawianiu kół do takich samochodów, gro ich realizacji to pewnie klasa średnia premium (5er, A6, itd) gdzie kwestie techniczne są znacznie prostsze. A tu cóź z motyką na słońce.. Rekomendacja wyjazdu na krótszej śrubie szokuje, kto jak kto ale oni powinni uświadamiać sobie konsekwencje takich rozwiązań..



Cóż, handel felgami to nie handel cebulą na targu. :D
Narazie siedzą cicho i pewnie myślą ,że sprawa rozejdzie się po kościach i tu się rozczarują.
Najciekawsze w tym wszystkim to jest twierdzenie ,że w serwisie w Sopocie pracują sami idioci .
Nikt na niczym się nie zna tylko nasi „ miszczowie” wiedzą najlepiej i ch...j ,że gwint śruby jest o połowę krótszy niż fabryczny , można śmigać bez obaw 2,3 Tony z prędkością 300km/h.
Jak to mawiał Einstein : „ wszechświat i ludzka głupota są nieograniczone, choć jeśli chodzi o to pierwsze to mam wątpliwości .”
Brak jest cenzuralnych słów aby opisać takich cwaniaczków. :angry4:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.08.2019, 12:39 

Dołączył: 3.08.2019
Posty: 2
Szanowny Panie Jarosławie (Axolotl)

1. Z naszej strony sugerowaliśmy Panu zakup felg produkowanych w pełni na zamówienie, w fabrycznej specyfikacji rozmiarowej Porsche, co dałoby bezpośredni zamiennik felg OEM i pozwoliłoby uniknąć jakichkolwiek dyskusji z serwisem na temat tego czy felgi pasują do auta czy nie.

2.Niestety pomimo posiadania w naszej ofercie kilkuset wzorów takich felg od różnych producentów żadnych Pan nie wybrał i sam Pan znalazł w naszym konfiguratorze zdjęcie Porsche Cayenne na felgach Vossen HF-3 po czym przekazał nam informację „takie poproszę”. Auto na zdjęciach jest praktycznie identyczne do Pańskiego oraz jest wyposażone w felgi o identycznych parametrach jakie zostały Panu dostarczone. Wyraźnie informowaliśmy, że nie będą to koła w parametrach fabrycznych felg Porsche co Pan zaakceptował i stwierdził, że poradzi Pan sobie z serwisem w razie problemów z gwarancją.
Przesyłam link do galerii zdjęć na stronie producenta o której mowa - https://vossenwheels.com/galleries/porsche-cayenne-hybrid-forged-series-hf-3/

3. Konfiguracja rozmiarowa felg do Pańskiego auta została dobrana przez firmę Vossen na podstawie wielu sprzedanych przez nich kompletów kół do tych aut i użytkowanych bez żadnych problemów na całym Świecie. Zapewniono nas, że dokładnie taką samą konfigurację stosują we wszystkich seryjnych Porsche Cayenne Turbo E3 (również tym na zdjęciach) i klienci nie zgłaszają najmniejszych problemów. Co więcej wielu dystrybutorów firmy Vossen zagranicą to salony Porsche i montują oni felgi o takich parametrach do nowych aut.

4. Opony, które na Pana życzenie zostały zamontowane na felgi zostały przez Pana wybrane i dostarczone do nas w celu montażu. Opony Pirelli P Zero posiadające homologację N0 mają szeroki rant ochronny wychodzący kilka mm poza felgę.

5. Po założeniu kół na auto okazało się, że rzeczywiście rant ochronny opony licuje się z błotnikami i w zależności od kąta patrzenia można mieć wrażenie, że kilka mm wystaje. Jest to jednak kwestia sporna zależna także od ustawienia wysokości zawieszenia pneumatycznego czy kątów pochylenia kół. Felgi są jednak spasowane idealnie z nadwoziem. Dla potwierdzenia dołączamy zdjęcia.

6. Osoby, które przyjechały do nas autem w Pana imieniu stwierdziły, że jest OK, auto wygląda super i dla pewności na założonych kołach pojechali na staję kontroli pojazdów firmy Dekra, żeby diagnosta wydał opinię w tej sprawie. Z informacji od Pana diagnosta nie miał żadnych uwag do takiej konfiguracji kół i pozwolił na dalsze użytkowanie. Dlaczego? Pewnie dlatego, że zgodnie z przepisami auto musi posiadać błotniki o szerokości nie mniejszej niż szerokość opony, która jest ogólnie definiowana jako szerokość bieżnika opony, który to w Pana przypadku nie wystaje z auta i bezpiecznie chowa się pod nadwoziem.

7. Pomimo tego faktu Pana uwagi co do konfiguracji felg zostały przez nas przekazane do producenta, ale nie znaleźli oni podstaw do wymiany felg na inne, ponieważ otrzymał Pan felgi zgodne z zamówieniem i które są w 100% kompatybilne z Pana autem.

8. Opinia kierownika serwisu Porsche Sopot którą Pan przedstawił nie mówi nic o groźbie cofnięcia gwarancji, a jedynie o tym, że w przypadku stosowania części nie zatwierdzonych przez Porsche (niefabrycznych) uznanie wszelkich roszczeń gwarancyjnych będzie wymagało dodatkowej zgody Porsche AG (zdjęcie opinii do wglądu poniżej). Nie dostarczył nam Pan żadnej opinii mówiącej, że dostarczone felgi są nieprawidłowe dla tego auta lub przez ich użytkowanie może Panu grozić utrata gwarancji na jakiekolwiek podzespoły auta nie związane bezpośrednio z kołami. Ponadto nie gwarantowaliśmy na żadnym etapie realizacji zamówienia, że montaż kół w niefabrycznych parametrach będzie wiązał się z pełną aprobatą serwisu Porsche.

9. Dostarczone przez nas pierwotnie śruby zostały prawidłowo dobrane. Użycie śrub o takiej długości zalecił także producent felg. Jeśli dla pracowników serwisu Porsche najważniejsza jest długość całej śruby to niestety nie mają oni pojęcia o budowie felg. Ponieważ dostarczone felgi mają inną konstrukcję gniazda, śruby w tej części mają inny kształt i długość, natomiast długość gwintu łączącego felgę z piastą, czyli to co wystaje z felgi, była wystarczająca do bezpiecznej jazdy. Długość gwintu śruby zależy od grubości konstrukcyjnej felgi w miejscu montażu tj. odległości płaszczyzny roboczej gniazda otworu montażowego felgi do płaszczyzny piasty koła. Auta na takich śrubach jeżdżą po drogach całego świata i koła się nie urywają. Na Pańskie życzenie dostarczyliśmy dłuższe śruby (okazało się, że głębokość gniazd na to pozwala, chociaż już w tym przypadku śruba weszła w piaście na głębokość poza otwór gwintowany), ale nie miało to wpływu na bezpieczniejszą jazdę niż na dostarczonych z felgami krótszych śrubach.

10. Zamówienie zostało przez nas zrealizowane w wyznaczonym przez Pana terminie do końca maja. Zamówienie wpłynęło do nas 03.04.2019, a felgi były gotowe do wydania 30.05.2019 i od tego dnia czekaliśmy na sygnał od pracownika salonu Porsche, kiedy możemy je tam dostarczyć, ponieważ dostawa auta była opóźniona.

11. Idiotami i debilami to akurat Pan nazywał pracowników Porsche Sopot twierdząc, że na niczym się tam nie znają.

I tu wracamy do punktu wyjścia. Panu i wszystkim przyszłym klientom naszego sklepu nadal do samochodów Porsche będących na gwarancji będziemy zalecali felgi produkowane w pełni na zamówienie w konfiguracji fabrycznej Porsche. Pozwoli to uniknąć niepotrzebnych dyskusji z serwisem i straszenia klienta utratą gwarancji.
Ze swojej strony apeluję do Pana o rozsądek. Sugeruję założyć koła na auto i cieszyć się świetnym wyglądem, zgodnym z tym co wskazał Pan w naszym katalogu. A że serwis Porsche ma do tego uwagi… Niestety będą je mieli do każdej niefabrycznej ingerencji w auto, ale tak jak usłyszeliśmy od pracownika serwisu, że to co już zostanie do auta założone po wyjechaniu z salonu to ich nie interesuje.

I jeszcze jedna uwaga, nie jesteśmy gówniarzami z gilami w nosie, czy cwaniaczkami nastawionymi na szybki zysk. Realizujemy również znacznie trudniejsze konfiguracje niż seryjne Porsche Cayenne na co wskazują nasze realizacje i setki zadowolonych klientów. Zresztą nie jest to auto w niczym bardziej skomplikowane, niż inne auta klasy średniej i wyższej z którymi mamy do czynienia na co dzień.
https://www.premiumfelgi.pl/pl/n/list

P.S. Skoro postanowił Pan dochodzić swoich roszczeń na drodze sądowej poczekajmy na zakończenie tej sprawy zanim zaczniemy się dalej oczerniać, pozwoli to Panu zaoszczędzić ryzyka oskarżenia o zniesławienie oraz wprowadzania innych użytkowników tego czy innego forum w błąd przedstawiając nieprawdziwe czy też nieprecyzyjne informacje.

Z poważaniem,
Marcin Unton
Właściciel sklepu PremiumFelgi.pl


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.08.2019, 15:15 

Dołączył: 20.12.2018
Posty: 62
szacun, ze rzeczowe i spokojne opisanie sytuacje ze swojej perspektywy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.08.2019, 15:59 

Dołączył: 26.09.2015
Posty: 543
I coś cisza w temacie :D

MrUntonszacun za odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.08.2019, 17:45 

Dołączył: 26.07.2019
Posty: 23
WItam Panów z firmy Premiumfelgi.pl.

Odnosząc się do Panów twierdzeń i "dowodów" pragnę wyjaśnić ,że niestety mijacie sie Panowie z prawdą .
Nie będę się rozpisywał i udowadniał swoich racji jednak pozwolę sobie odnieść się do kilku podstawowych Panów twierdzeń.

1. Skoro Panowie twierdzicie ,że koła wystają randem opony ( co oczywiście nie jest prawdą ) poza obrys błotników to sami potwierdzacie to co napisałem .
Skoro jednak twierdzicie ,że taka sytuacja jest dopuszczalna i mogę poruszać się na takich kołach to proszę wskazać mi gdzie w przepisach o ruchu drogowym jest wzmianka o tym fakcie a konkretnie , w którym miejscu wyczytaliście Panowie ten fragment na temat możliwości wystawania randu , boku czy jak tam sobie nazywacie opony poza obrys błotnika ?
Dla przypomnienia zacytuję fragment przepisu , na który sie powołuję :

"Rozdział 2: Pojazdy samochodowe i przyczepy przeznaczone do łączenia z tymi pojazdami
§ 10. 1. Pojazd samochodowy powinien być wyposażony:
[...]
9) w błotniki lub inne elementy nadwozia lub podwozia, o szerokości nie mniejszej niż szerokość opony, (...); ponadto błotniki samochodów osobowych i motocykli, przy masie własnej pojazdu, powinny odpowiadać następującym warunkom:
a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował co najmniej z przodu 30° i z tyłu 50° od pionowej płaszczyzny przechodzącej przez oś koła,
b] odległość między zewnętrzną krawędzią błotnika a osią koła w wymaganym kącie opasania nie może być większa niż dwukrotna wartość statycznego promienia opony,
c) najniższy punkt przecięcia tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu pełniącego jego funkcję w płaszczyźnie symetrii opony nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła;".

Oczywiście na wklejonym przez państwa zdjęciu robionym komórką nie widać jak jest dokładnie gdyż wszystko zależy od pozycji telefonu.
Na zdjęciach wklejonych przeze mnie sytuacja wygląda zgoła inaczej
Dokładne pomiary samochodu na przyrządach jednoznacznie wskażą ,że wszystkie koła wystają poza obrys samochodu co jest niezgodne z polskimi przepisami ( o czym Panowie dokładnie wiecie gdyż rozmawialiście zarówno z serwisem Porsche w Sopocie jak i ze mną wielokrotnie na ten temat).
Insynuacje na ten temat ,że wystawanie kół poza obrys samochodu zależy od wysokości zawieszenia są naprawdę dosyć oryginalne , gdyż samochód stojąc na jezdni nie wykazuje takowych odchyłek - koła wystają co widać gołym okiem.

2.Jeżeli chodzi o śruby to tak jak w przypadku przepisów o ruchu drogowym interpretujecie je sobie na własny sposób.
Jestem świadomy tego ,że osadzenie na feldze śruby półkolistej i stożkowej jest inne , jednak problem nie rozbija się o osadzenie śruby a o to , ile dana śruba wchodzi gwintem w piastę .
Widać to dokładnie na przedstawionym przeze mnie wcześniej zdjęciu gdzie gwint Waszych śrub jest wyraźnie krótszy od oryginalnych śrub i nie jest to napewno kwestia ich osadzenia na feldze.
Zresztą jak się później okazało na moje i serwisu żądanie dostarczyliście ponownie inne śruby , które miały gwint o długości prawidłowej .
W takim razie nasuwa się pytanie w jakim celu dostarczyliście śruby o wyraźnie krótszym uzwojeniu gwintu skoro inne , dłuższe pasowały do samochodu ?
Gdyby było tak jak napisaliście ,że wyłącznie osadzenie śruby determinuje jej długość oczywistym jest chyba ,że dostarczone przez Was kolejne śruby wyraźnie dłuższe niż te dostarczone pierwotnie nie powinny pasować do samochodu ?
Tutaj wyraźnie widać o jakim profesjonalizmie my dyskutujemy skoro nie ma dla Was znaczenia jak głęboko powinna być osadzona śruba w piaście samochodu.


3. Kolejną prawdomówność widać w Waszym twierdzeniu ,że felgi przyjechały w terminie i już 30.05.2019 r były gotowe do odbioru u Was.
Poniżej wklejam Wasze zgłoszenie gotowości do odbioru z dnia 04.06.2019r.

4.Najzabawniejsze są jednak Panów konfabulacje n.t. tego ,że podobno ja kupowałem felgi na podstawie wyłącznie zdjęcia :D
Wybrałem Panów firmę gdyż myślałem ,że mam do czynienia z profesjonalistami , którzy potrafią doradzić a nie tylko sprzedać felgi.
Długo prowadziliśmy dyskusje n.t. doboru felg do samochodu , jakie wybrać i czym różnią się one od siebie.
Zapewnialiście mnie ,że wszystko zostało sprawdzone , pomierzone i zamówione tak jak powinno być i proszę mi teraz nie wmawiać ,że akceptowałem felgi niepasujące do mojego samochodu, bo jest to kolejnym kłamstwem z Waszej strony.
Więcej, sami potwierdziliście w swojej ofercie ,że felgi będą DOPASOWANE DO SAMOCHODU tak aby nie było żadnych problemów .
I nie chodzi mi tutaj o serwis Porsche ale o obowiązujące w Polsce przepisy prawa.
Okazało się jednak zupełnie inaczej i felgi leżą sobie u mnie w firmie wraz z oponami.
Na dowód tego wklejam Państwa fakturę gdzie można sobie przeczytać co jest tam napisane.
Gdybym nie był uprzedzony o konsekwencjach montażu nieodpowiednich kół w samochodzie zapewne nie wymagał bym od Was wpisania w zamówieniu sformułowania " Dopasowane do samochodu" .

Można by jeszcze długo tutaj wymieniać się argumentami kto ma rację a kto popełnił błąd jednak poza wszelką wątpliwością pozostaje fakt ,że nie sprzedaliście mi felg "Dopasowanych do samochodu " gdyż koła wystają poza obrys błotników co jest sprzeczne z polskimi przepisami prawa i tym samym dyskwalifikuje je to do użytku na terenie Polski.
Serwis Porsche jest tutaj sprawą drugorzędną choć oczywiście potwierdził moje stanowisko i zastrzeżenia w nim zawarte.
Gdybym chciał kupić sobie pierwsze lepsze felgi , nie bacząc na przepisy i w nosie mając gwarancję kupiłbym sobie felgi w Castoramie i nie zawracał Wam głowy .
Już sam fakt ,że sprzedaliście wadliwy towar i nawet nie poczuwacie się do jakiejkolwiek winy wręcz pisząc jeszcze o tym ,że klient wymyśla sobie jakieś niestworzone historie świadczy tylko o Was i Waszym podejściu do klienta .
Chciałbym tylko przypomnieć ,że przed zamówieniem zapewnialiście mnie na piśmie ,że w razie problemów z felgami zastaną one bez problemu wymienione na inne .
Jak widać z naszej korespondencji przed zakupem u Was towaru jesteście w stanie klientowi naobiecywać różne rzeczy jednak po otrzymaniu zapłaty klient u was jest już intruzem.
Tyle warte są Wasze zapewnienia i Wasza rzetelność.
Panów opowieści ileż to Wy juz samochodów nie skonfigurowaliście i jakie to one były skomplikowane są tym bardziej zabawne w świetle tego ,że nie potrafiliście zamówić felg do zwykłego paździerza jakim w Panów mniemaniu widocznie jest Porsche Cayenne Turbo .
Ponadto to ,że niezliczone rzesze Waszych zadowolonych klientów jeździ na kołach niezgodnych z obowiązującymi przepisami jeszcze o niczym nie świadczy.
" Ignorantia legis non exculpat". Nieznajomość prawa nie chroni przed jego konsekwencjami .


Na tym kończę .
Czekamy na rozstrzygnięcie sądu i biegłego.

Z poważaniem.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.08.2019, 17:42 

Dołączył: 12.10.2018
Posty: 56
Nie każdy chce być nudny 8) inna felga to nie rzeźba.

ale w tym kraju do sądu po sprawiedliwość się nie idzie...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.08.2019, 18:47 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Jakby nie miało być nudno, to by chociaż lakier byłby różowy.
Felg.
lub auta.
Tak że tego... :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.08.2019, 18:54 

Dołączył: 12.10.2018
Posty: 56
simprez napisał(a):
Jakby nie miało być nudno, to by chociaż lakier byłby różowy.
Felg.
lub auta.
Tak że tego... :lol:


Gratuluję gustu :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2019, 16:14 

Dołączył: 26.07.2019
Posty: 23
MrUnton napisał(a):
Szanowny Panie Jarosławie (Axolotl)

1. Z naszej strony sugerowaliśmy Panu zakup felg produkowanych w pełni na zamówienie, w fabrycznej specyfikacji rozmiarowej Porsche, co dałoby bezpośredni zamiennik felg OEM i pozwoliłoby uniknąć jakichkolwiek dyskusji z serwisem na temat tego czy felgi pasują do auta czy nie.

2.Niestety pomimo posiadania w naszej ofercie kilkuset wzorów takich felg od różnych producentów żadnych Pan nie wybrał i sam Pan znalazł w naszym konfiguratorze zdjęcie Porsche Cayenne na felgach Vossen HF-3 po czym przekazał nam informację „takie poproszę”. Auto na zdjęciach jest praktycznie identyczne do Pańskiego oraz jest wyposażone w felgi o identycznych parametrach jakie zostały Panu dostarczone. Wyraźnie informowaliśmy, że nie będą to koła w parametrach fabrycznych felg Porsche co Pan zaakceptował i stwierdził, że poradzi Pan sobie z serwisem w razie problemów z gwarancją.
Przesyłam link do galerii zdjęć na stronie producenta o której mowa - https://vossenwheels.com/galleries/porsche-cayenne-hybrid-forged-series-hf-3/

3. Konfiguracja rozmiarowa felg do Pańskiego auta została dobrana przez firmę Vossen na podstawie wielu sprzedanych przez nich kompletów kół do tych aut i użytkowanych bez żadnych problemów na całym Świecie. Zapewniono nas, że dokładnie taką samą konfigurację stosują we wszystkich seryjnych Porsche Cayenne Turbo E3 (również tym na zdjęciach) i klienci nie zgłaszają najmniejszych problemów. Co więcej wielu dystrybutorów firmy Vossen zagranicą to salony Porsche i montują oni felgi o takich parametrach do nowych aut.

4. Opony, które na Pana życzenie zostały zamontowane na felgi zostały przez Pana wybrane i dostarczone do nas w celu montażu. Opony Pirelli P Zero posiadające homologację N0 mają szeroki rant ochronny wychodzący kilka mm poza felgę.

5. Po założeniu kół na auto okazało się, że rzeczywiście rant ochronny opony licuje się z błotnikami i w zależności od kąta patrzenia można mieć wrażenie, że kilka mm wystaje. Jest to jednak kwestia sporna zależna także od ustawienia wysokości zawieszenia pneumatycznego czy kątów pochylenia kół. Felgi są jednak spasowane idealnie z nadwoziem. Dla potwierdzenia dołączamy zdjęcia.

6. Osoby, które przyjechały do nas autem w Pana imieniu stwierdziły, że jest OK, auto wygląda super i dla pewności na założonych kołach pojechali na staję kontroli pojazdów firmy Dekra, żeby diagnosta wydał opinię w tej sprawie. Z informacji od Pana diagnosta nie miał żadnych uwag do takiej konfiguracji kół i pozwolił na dalsze użytkowanie. Dlaczego? Pewnie dlatego, że zgodnie z przepisami auto musi posiadać błotniki o szerokości nie mniejszej niż szerokość opony, która jest ogólnie definiowana jako szerokość bieżnika opony, który to w Pana przypadku nie wystaje z auta i bezpiecznie chowa się pod nadwoziem.

7. Pomimo tego faktu Pana uwagi co do konfiguracji felg zostały przez nas przekazane do producenta, ale nie znaleźli oni podstaw do wymiany felg na inne, ponieważ otrzymał Pan felgi zgodne z zamówieniem i które są w 100% kompatybilne z Pana autem.

8. Opinia kierownika serwisu Porsche Sopot którą Pan przedstawił nie mówi nic o groźbie cofnięcia gwarancji, a jedynie o tym, że w przypadku stosowania części nie zatwierdzonych przez Porsche (niefabrycznych) uznanie wszelkich roszczeń gwarancyjnych będzie wymagało dodatkowej zgody Porsche AG (zdjęcie opinii do wglądu poniżej). Nie dostarczył nam Pan żadnej opinii mówiącej, że dostarczone felgi są nieprawidłowe dla tego auta lub przez ich użytkowanie może Panu grozić utrata gwarancji na jakiekolwiek podzespoły auta nie związane bezpośrednio z kołami. Ponadto nie gwarantowaliśmy na żadnym etapie realizacji zamówienia, że montaż kół w niefabrycznych parametrach będzie wiązał się z pełną aprobatą serwisu Porsche.

9. Dostarczone przez nas pierwotnie śruby zostały prawidłowo dobrane. Użycie śrub o takiej długości zalecił także producent felg. Jeśli dla pracowników serwisu Porsche najważniejsza jest długość całej śruby to niestety nie mają oni pojęcia o budowie felg. Ponieważ dostarczone felgi mają inną konstrukcję gniazda, śruby w tej części mają inny kształt i długość, natomiast długość gwintu łączącego felgę z piastą, czyli to co wystaje z felgi, była wystarczająca do bezpiecznej jazdy. Długość gwintu śruby zależy od grubości konstrukcyjnej felgi w miejscu montażu tj. odległości płaszczyzny roboczej gniazda otworu montażowego felgi do płaszczyzny piasty koła. Auta na takich śrubach jeżdżą po drogach całego świata i koła się nie urywają. Na Pańskie życzenie dostarczyliśmy dłuższe śruby (okazało się, że głębokość gniazd na to pozwala, chociaż już w tym przypadku śruba weszła w piaście na głębokość poza otwór gwintowany), ale nie miało to wpływu na bezpieczniejszą jazdę niż na dostarczonych z felgami krótszych śrubach.

10. Zamówienie zostało przez nas zrealizowane w wyznaczonym przez Pana terminie do końca maja. Zamówienie wpłynęło do nas 03.04.2019, a felgi były gotowe do wydania 30.05.2019 i od tego dnia czekaliśmy na sygnał od pracownika salonu Porsche, kiedy możemy je tam dostarczyć, ponieważ dostawa auta była opóźniona.

11. Idiotami i debilami to akurat Pan nazywał pracowników Porsche Sopot twierdząc, że na niczym się tam nie znają.

I tu wracamy do punktu wyjścia. Panu i wszystkim przyszłym klientom naszego sklepu nadal do samochodów Porsche będących na gwarancji będziemy zalecali felgi produkowane w pełni na zamówienie w konfiguracji fabrycznej Porsche. Pozwoli to uniknąć niepotrzebnych dyskusji z serwisem i straszenia klienta utratą gwarancji.
Ze swojej strony apeluję do Pana o rozsądek. Sugeruję założyć koła na auto i cieszyć się świetnym wyglądem, zgodnym z tym co wskazał Pan w naszym katalogu. A że serwis Porsche ma do tego uwagi… Niestety będą je mieli do każdej niefabrycznej ingerencji w auto, ale tak jak usłyszeliśmy od pracownika serwisu, że to co już zostanie do auta założone po wyjechaniu z salonu to ich nie interesuje.

I jeszcze jedna uwaga, nie jesteśmy gówniarzami z gilami w nosie, czy cwaniaczkami nastawionymi na szybki zysk. Realizujemy również znacznie trudniejsze konfiguracje niż seryjne Porsche Cayenne na co wskazują nasze realizacje i setki zadowolonych klientów. Zresztą nie jest to auto w niczym bardziej skomplikowane, niż inne auta klasy średniej i wyższej z którymi mamy do czynienia na co dzień.
https://www.premiumfelgi.pl/pl/n/list

P.S. Skoro postanowił Pan dochodzić swoich roszczeń na drodze sądowej poczekajmy na zakończenie tej sprawy zanim zaczniemy się dalej oczerniać, pozwoli to Panu zaoszczędzić ryzyka oskarżenia o zniesławienie oraz wprowadzania innych użytkowników tego czy innego forum w błąd przedstawiając nieprawdziwe czy też nieprecyzyjne informacje.

Z poważaniem,
Marcin Unton
Właściciel sklepu PremiumFelgi.pl



Witam Ponownie Panów ekspertów z Premiumfelgi.pl.

Wczoraj dostałem w końcu opinię rzeczoznawcy , biegłego sądowego z zakresu motoryzacji.
I jakież jest moje zdziwienie przeczytawszy i dowiedziawszy się ,że panowie z firmy Premiumfelgi.pl mijają się z prawdą i samochód na waszych felgach nie spełnia warunków opisanych w prawie obowiązującym w tym kraju.
Jak widać wasze opowieści dziwnej treści o tym ,że klient na halucynacje i wymyśla sobie problemy całkowicie nie potwierdzają się po przeczytaniu opinii biegłego sądowego.
Opinię powinniście już dostać od moich prawników więc już zapewne wiecie ,że kłamiecie i oszukujecie swoich klientów .
Czekam na dalsze wasze komentarze co do interpretacji owej opinii i kolejne życiowe mądrości .

To be continued...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2019, 8:06 

Dołączył: 26.10.2015
Posty: 69
Felgi wystają poza obrys błotników czy opony? Bo jeśli tylko opony wystają rantem(tak jak wcześniej było pisane) i dlatego rzeczoznawca orzekł że normy nie są spełnione to lekko konfabulacją zalatuje pisanie "na waszych felgach". A co powiedział rzeczoznawca na temat za krótkich śrub?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2019, 8:08 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Jestem po stronie kupujacego.. z drugiej strony ciekaw jestem co teraz wymysli sklep zeby sprawe przeciagnac :)
W tym kraju bez prawnika to mozna byc tylko wdeptanym w ziemie ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2019, 9:04 

Dołączył: 26.07.2019
Posty: 23
Wodnik napisał(a):
Felgi wystają poza obrys błotników czy opony? Bo jeśli tylko opony wystają rantem(tak jak wcześniej było pisane) i dlatego rzeczoznawca orzekł że normy nie są spełnione to lekko konfabulacją zalatuje pisanie "na waszych felgach". A co powiedział rzeczoznawca na temat za krótkich śrub?


Czytałeś cały wątek od początku?
Poza obrys wystają koła tzn. felgi z homologowanymi oponami.
Skoro tak jest to chyba nie jest to wina opony tylko odsadzenia felgi.
Gdzie w przepisach o ruchu drogowym wyczytałeś, że opona może wystawać czymkolwiek poza obrys ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2019, 11:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1558
Nr klubowicza: 582
Zasadniczym pytaniem jest czy kupujący miał świadomość, że kupuje felgi bez homologacji do tego modelu?
Jesli tak, to zrobił to na własne ryzyko.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum