Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.09.2019, 18:39 

Dołączył: 24.09.2019
Posty: 5
Witam, jest to mój pierwszy post (nie licząc powitalnego), mam nadzieję, że dobrze dobrałem kategorię wątka. Otóż mam 3 pytania dotyczące sterowania macanem w środku i jedno dotyczące wyświetlacza.

1. Czy da się ustawić nawiew całkowicie na szybę? Wiem, że jest możliwość tylko wtedy, gdy kliknie się przycisk podgrzewania szyby przedniej. Wtedy cała moc i najwyższa temperatura skierowana jest na szybę, niestety nie da się zmniejszyć siły nawiewu i temperatury co jest bardzo uciążliwe, bo po minucie nie da się już siedzieć w środku :shock: . Chciałbym ustawić sobie tak, żeby niezależnie od temperatury i siły nawiewu był on skierowany na szybę, a nie na twarz lub nogi, gdyż jest to niekomfortowe podczas długich podróży dla dłoni, bo pomimo małego nawiewu jest to bardzo odczuwalne, a nawiewy środkowe dają o sobie znać aż pasażerom z tylnego rzędu.

2. Nie wiem od czego zależy podświetlenie przycisków na podsufitce, czasem się swiecą, a czasem nie przez co uciążliwe jest w niektórych przypadkach szukania przycisków, gdyż piktogramy nie są zawsze podświetlone. Jak uruchamiać podświetlenie?

3. Mam podświetlenie komfortowe, czy jest możliwość żeby świeciły się listwy w drzwiach z kieszeniami, bez podświetlania się tego panelu led na podsufitce? Pomimo, że świeci on w miarę delikatnie jest uciążliwy podczas jazdy, a po zgaszeniu go, gaszą się również listwy drzwiowe, które dodawały uroku. :lol:

4. Czy to normalne, że macan ma bardzo czuły pływak jeżeli chodzi o poziom paliwa? Nie wiem czy to jest związane, że mam powiększony zbiornik do 75L, czy ten model tak po prostu ma. Według mnie bardzo szybko wzrasta lub spada poziom paliwa, jadąc przez np. 200m w dół lub w górę, zasięg potrafi się zmienić o pół kreski nawet +/- 20-30km zasięgu :shock:

Wydaje mi się, że chyba wszystkie pytania, które mnie do tej pory męczyły wypisałem powyżej, mam nadzieję, że nie zapomniałem o żadnym 8)

Miłego dnia Wszystkim!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.10.2019, 15:00 

Dołączył: 26.12.2011
Posty: 87
Również mam problem jak w punkcie 1. jak włączę nadmuch na szybę to wentylatory i temperatura działa na max, o ile nadmuch można ręcznie zmniejszyć (trzeba osobno dla każdej strefy), to temperatura leci maksymalna (bez względu na to ile jest ustawione).

No i wygląda to tak, że w deszczowy dzień co pięć minut trzeba ręcznie włączać nadmuch na szybę żeby pozbyć się pary i po chwili wyłączać bo robi się gorąco ;)

U mnie co prawda Cayenne 958, ale problem widzę ten sam, może ktoś coś doradzi ? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.10.2019, 13:34 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 214
Wcisnac ten ptzycisk i maualnie temp i nawiew?
Polecam RTFM😀


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.10.2019, 10:09 

Dołączył: 26.12.2011
Posty: 87
Tomrider napisał(a):
Wcisnac ten ptzycisk i maualnie temp i nawiew?
Polecam RTFM😀


Dzięki! :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.10.2019, 11:26 

Dołączył: 24.09.2019
Posty: 5
Ale ten przycisk powoduje, że nawiew leci z tych kratek, a one są skierowane na podrózujących, a nie na szybęObrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.10.2019, 11:33 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Na moje oko te kratki koło zegarka są dla ozdoby, nie leci tamtędy powietrze.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.10.2019, 11:47 

Dołączył: 24.09.2019
Posty: 5
Jak sprawdzałem u siebie to z nich leciało normalnie powietrze

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.10.2019, 14:28 

Dołączył: 4.05.2017
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 547
wit007 napisał(a):
Na moje oko te kratki koło zegarka są dla ozdoby, nie leci tamtędy powietrze.


W 991 z tych kratek wylatuje na oko nawet powietrze :)
(w ustawieniach można ten nawiew wyłączyć)




_________________

991.2 4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.10.2019, 19:07 

Dołączył: 15.02.2017
Posty: 43
Nr klubowicza: 633
O to chodzi. Te kratki można wyłączyć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.10.2019, 12:35 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 214
W Macanie po FL nie da się wyłaczyć, ale nie ma po co bo nie leci z nich powietrze.
Wczoraj specjalnie sprawdziłem.
Przycisk ten co pokazywałem nawiew na maksa.
leci na szybę ze szpary która jest pod szybą a z tych kratek nic nie leci.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2019, 20:25 

Dołączył: 19.04.2019
Posty: 174
czyli nie sprawdzil i się pyta jak wylaczyc :lol: a wystarczylo pomyslec :idea:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.10.2019, 22:46 

Dołączył: 24.09.2019
Posty: 5
Okej tu faktycznie macie racje, wcześniej mi się wydawało, że ten przycisk daje inny efekt. Ktos coś może sie jeszcze wypowiedzieć na resztę moich pytań?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum