Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
Offline
PostPosted: 24.09.2019, 18:39 

Joined: 24.09.2019
Posts: 5
Witam, jest to mój pierwszy post (nie licząc powitalnego), mam nadzieję, że dobrze dobrałem kategorię wątka. Otóż mam 3 pytania dotyczące sterowania macanem w środku i jedno dotyczące wyświetlacza.

1. Czy da się ustawić nawiew całkowicie na szybę? Wiem, że jest możliwość tylko wtedy, gdy kliknie się przycisk podgrzewania szyby przedniej. Wtedy cała moc i najwyższa temperatura skierowana jest na szybę, niestety nie da się zmniejszyć siły nawiewu i temperatury co jest bardzo uciążliwe, bo po minucie nie da się już siedzieć w środku :shock: . Chciałbym ustawić sobie tak, żeby niezależnie od temperatury i siły nawiewu był on skierowany na szybę, a nie na twarz lub nogi, gdyż jest to niekomfortowe podczas długich podróży dla dłoni, bo pomimo małego nawiewu jest to bardzo odczuwalne, a nawiewy środkowe dają o sobie znać aż pasażerom z tylnego rzędu.

2. Nie wiem od czego zależy podświetlenie przycisków na podsufitce, czasem się swiecą, a czasem nie przez co uciążliwe jest w niektórych przypadkach szukania przycisków, gdyż piktogramy nie są zawsze podświetlone. Jak uruchamiać podświetlenie?

3. Mam podświetlenie komfortowe, czy jest możliwość żeby świeciły się listwy w drzwiach z kieszeniami, bez podświetlania się tego panelu led na podsufitce? Pomimo, że świeci on w miarę delikatnie jest uciążliwy podczas jazdy, a po zgaszeniu go, gaszą się również listwy drzwiowe, które dodawały uroku. :lol:

4. Czy to normalne, że macan ma bardzo czuły pływak jeżeli chodzi o poziom paliwa? Nie wiem czy to jest związane, że mam powiększony zbiornik do 75L, czy ten model tak po prostu ma. Według mnie bardzo szybko wzrasta lub spada poziom paliwa, jadąc przez np. 200m w dół lub w górę, zasięg potrafi się zmienić o pół kreski nawet +/- 20-30km zasięgu :shock:

Wydaje mi się, że chyba wszystkie pytania, które mnie do tej pory męczyły wypisałem powyżej, mam nadzieję, że nie zapomniałem o żadnym 8)

Miłego dnia Wszystkim!


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 10.10.2019, 15:00 

Joined: 26.12.2011
Posts: 83
Również mam problem jak w punkcie 1. jak włączę nadmuch na szybę to wentylatory i temperatura działa na max, o ile nadmuch można ręcznie zmniejszyć (trzeba osobno dla każdej strefy), to temperatura leci maksymalna (bez względu na to ile jest ustawione).

No i wygląda to tak, że w deszczowy dzień co pięć minut trzeba ręcznie włączać nadmuch na szybę żeby pozbyć się pary i po chwili wyłączać bo robi się gorąco ;)

U mnie co prawda Cayenne 958, ale problem widzę ten sam, może ktoś coś doradzi ? ;)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 13.10.2019, 13:34 

Joined: 28.07.2016
Posts: 125
Club number: 614
Wcisnac ten ptzycisk i maualnie temp i nawiew?
Polecam RTFM😀


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 14.10.2019, 10:09 

Joined: 26.12.2011
Posts: 83
Tomrider wrote:
Wcisnac ten ptzycisk i maualnie temp i nawiew?
Polecam RTFM😀


Dzięki! :D


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 14.10.2019, 11:26 

Joined: 24.09.2019
Posts: 5
Ale ten przycisk powoduje, że nawiew leci z tych kratek, a one są skierowane na podrózujących, a nie na szybęImage

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 14.10.2019, 11:33 
Członek Zarządu PCP
User avatar

Joined: 12.03.2008
Posts: 8059
Location: Gdynia/Warszawa
Club number: 189
Na moje oko te kratki koło zegarka są dla ozdoby, nie leci tamtędy powietrze.




_________________

Witek
jest: 997S '09 Tor Poznań 1:55,203 :)
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 14.10.2019, 11:47 

Joined: 24.09.2019
Posts: 5
Jak sprawdzałem u siebie to z nich leciało normalnie powietrze

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 14.10.2019, 14:28 

Joined: 4.05.2017
Posts: 124
Location: Warszawa
Club number: 547
wit007 wrote:
Na moje oko te kratki koło zegarka są dla ozdoby, nie leci tamtędy powietrze.


W 991 z tych kratek wylatuje na oko nawet powietrze :)
(w ustawieniach można ten nawiew wyłączyć)




_________________

Piotrek
991.2 4S


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 14.10.2019, 19:07 

Joined: 15.02.2017
Posts: 38
Club number: 633
O to chodzi. Te kratki można wyłączyć.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 17.10.2019, 12:35 

Joined: 28.07.2016
Posts: 125
Club number: 614
W Macanie po FL nie da się wyłaczyć, ale nie ma po co bo nie leci z nich powietrze.
Wczoraj specjalnie sprawdziłem.
Przycisk ten co pokazywałem nawiew na maksa.
leci na szybę ze szpary która jest pod szybą a z tych kratek nic nie leci.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 18.10.2019, 20:25 

Joined: 19.04.2019
Posts: 27
czyli nie sprawdzil i się pyta jak wylaczyc :lol: a wystarczylo pomyslec :idea:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 21.10.2019, 22:46 

Joined: 24.09.2019
Posts: 5
Okej tu faktycznie macie racje, wcześniej mi się wydawało, że ten przycisk daje inny efekt. Ktos coś może sie jeszcze wypowiedzieć na resztę moich pytań?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone



English information
Ostatnie posty publicznego forum