Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: MILITEC
PostNapisane: 15.11.2011, 1:24 

Dołączył: 15.07.2011
Posty: 59
Own this business?

Edit Company Info Militec Inc,
Militec, Inc, Adaptive Molecular Tech

11828 Pika Drive
Waldorf, MD 20602-2779 map
Washington, DC-MD-VA Metro Area
FIRMA czteroosobowa ,siedzibę można obejzec na google maps z satelity świetnie prezentuje sie ta potega jes wieksza od Emweya a mocą jej wierni .To nie scientologia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 1:45 

Dołączył: 29.08.2011
Posty: 519
Cytuj:
ja do tej pory byłem grzeczny zadałem konkretne pytania o nikasil o szpere ale teraz po tylu bzdetach ze strony guru militeca panowiw koniec bałamucenia na sensowne bytania zero reakcji tylko ciagłe ble ble.


No wybacz, ale jedyne konkrety na temat Militec'a , w całym tym wątku podałem tylko ja, i to konkrety oparte na PRAKTYCE .
Jestem wieloletnim użytkownikiem tego środka, który spróbował i zastosował go wielokrotnie w PRAKTYCE , za własne pieniądze i na własnych zabawkach.
Nie interesują mnie teoretyczne dywagacje na tematy które do niczego nie są mi potrzebne. Generalnie jestem uczulony na ludzi , którzy za dużo teoretyzują a za mało robią. Jak mnie coś interesuje to poprostu sprawdzam.

Cytuj:
wIEC ZAPYTOWYWUUJE CO Z NIKASILEM
CO ZA SZPERA W PRZYPADKU ZALANIA SKRZYNI ????????????


mnie o to pytasz ?!?
napisałem ci kilka postów wyżej, że jak cie to interesuje to sobie napisz do producenta to ci może odpowie.....
mnie te tematu do niczego nie są potrzebne, a sprawdzać i dowiadywać się , aby tobie odpowiedzieć naprawdę nie mam zamiaru...


Temat założyłem po to aby podzielić się z innymi PRAKTYCZNYMI DOSWIADCZENIAMI z wieloletniego używania tego środka, podając wiele szczegółów i własnych doświadczeń w tym temacie, z nadzieją, że tak jak w temacie "Może komuś się przyda ta wiedza.." Jednocześnie miałem nadzieję, że inne osoby wniosą do tematu jakieś własne doświadczenia wynikające z ich własnych doświadczeń w korzystaniu z MIlitec'a ( sam chciałbym dowiedzieć się czegoś czego nie wiem, a mogło by mi się to przydać)

I co ?
prawie 2 tysie oglądających i trzy strony blablaniny , głupich docinków, posądzeń o kryptoreklamę i nic nie wnoszących do tematu wpisów, a na koniec gość przestaje być "grzeczny" i się denerwuje bo mu nie odpowiedziałem na jego TEORETYCZNE dywagacje - no sorki, jak ci jest ta wiedza potrzebna to sobie ją znajdź. Zresztą pomijając wszystko inne, to skoro ty wskazałeś problem to rozumiem, że ty powinienieś znaleźć jego rozwiązanie.
Odnoszę dziwne wrażenie WOJCIECH'u , że przyjąłeś błędne przekonanie, że w udowodnieniu wszem i wobec skuteczności działania Militeca, mam jakiś ukryty osobisty interes i teraz usilnie próbujesz coś odemnie wyegzekwować - niestety pudło :P

Ja co miałem na ten temat powiedzieć, powiedziałem . Fakultetu z Militec'a robił nie będę bo mnie to do niczego potrzebne nie jest i nijakiego interesu w tym nie mam aby poświęcać swój cenny czas na rozwiązywanie nie swoich wątpliwości i obaw (wystarczająco dużo czasu poświęciłem na opisywanie własnych doświadczeń).
Ja wolę używać niż studiować teorię.

A wszystkim innym proponuję wyciągnąć z merytorycznej treści tego tematu własne wnioski i zależnie od tego czy temat okazał się "do czegoś przydatny" , spróbować osobiście i nie czekać na czyjeś 100-procentowe dowody, lub jeśli nie to poprostu zapomnieć i nie zawracać sobie więcej tym głowy.
Mam poważne obawy, że z tego tematu nikt więcej konkretnej wiedzy nie uzyska.
Miało być inaczej (toć to przecież PORSCHE !) .... a wyszło jak zawsze...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 2:50 

Dołączył: 15.07.2011
Posty: 59
wyjasniam w latach 90-98 jako kontrachent PZMot sprzedałem około 500000 litrów oleji różnych producentów dzieki marketingowi i certyfikacji na nasz rynek weszli też mali i urośli np. VAT Z HOLANDI . TEDEX POTEM BOMAŃSKI Z QUKEREM A OBECNIE ZBUDOWAŁ MARKĘ MITLAND .
Tak widać że rynek kupi wszystko .Marketing jest potęgą,a sprzedać można wszystko .Przez lata widziałem wiele.współpracowałem z Krupą,Paszkowskim , Vatem i Baumańskim. oni razem sprzedali 100 x więcej oleju niż tych czterech Panów ze Stanów .

Moje gratulacje za sprytną kampanie delikatnie coraz głębiej wkładasz kij w mrowisko zresztą zdobrym liczbowo efektem[oczywiści zupełnie bezinteresownie w piątek,sobotę ,niedzielę i z ogromnąpasją ]- coraz wiecej twoich informacji dociera do mas .Ale PORSCHMENI TO NIE SZARA MASA LECZ LUDZIE ZNAJĄCY WARTOŚC SWoJEGO PIENIĄDZA .
Niemieckie auta zarażaja niemiecką precyzją . Tu musi byc atest -aprobata a dopiero potem opinia .Jak będzie coś żle to nie CIEBIE będziemy szukać bo ty tylko opowiadałes co było u ciebie noi jak to sprawdzic .. Dlatego produkt z dobrą opinią ale bez atestu [bo to też kosztuje nic nie psuje bo prawie nic nie robi . FAJNY JEST I KONIEC .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 8:41 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Przeczytalem to jeszcze raz w calosci, nic tylko reklama, o ile wierze ze Joko nic z tego nie ma o tyle jego pracodawca, czyli jakas agencja PR juz zapewmne tak.
W kazdym poscie jak mantra jest to samo - "nic z tego nie mam, to moja praktyka"
Dzieci moze uwierza w bezstronnosc. I przestanmy chrzanic ze jakies g.... za 40 zeta zrobi cuda w moim porsche, takie bzdety ludzie łykali chetnie na poczatku lat 90tych.
A tymczasem jestesmy mamieni tzw. szeptanym marketingiem.
Ps. Wiem nawet ile takie sztuczki kosztuja.
Dlatego uwazam ze powinnismy to zamknac, ciekawe cz wtedy kolega Joko zostanie z nami? Jesli tak to bedzie milo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 9:14 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
joko napisał(a):
Tak jak już wspomniałem , jak naprawdę Was ( tylko cholera wie , kto to są Wy ) Będę czasami sobie tylko wchodził na forum i korzystał z doświadczeń innych :lol:


Jak już ktoś napisał - zapisz się do klubu, przyjedź na jedną z imprez, myślę że i impreza, i ludzie Ci się spodobają. Wtedy będziesz wiedział kto to "Wy".




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 9:17 

Dołączył: 15.07.2011
Posty: 59
kolego mam doskonała propozycje ujawnij ,kto jast twoim mechanikiem i dba o twoją porschawke to dla nas świetna wskazówka a i mechanik za to będzie wdzięczny .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 9:26 

Dołączył: 9.08.2009
Posty: 61
Panowie !
Za dużo agresji !

Facet który zbudowal Las Vegas zginął bo nadgorliwym sie nie spodobalo ze interes od razu nie wypalił .

Ja też bardzo sceptycznie podchodze do wszystkiego co ludzie reklamują ale tez nie można czegoś z góry przekreślać .

Nikt nikogo na siłę nie zmusza do użycia tego preparatu w Porsche .
Jak kolega Joko napisał .... mozna sobie popróbować w zwykłym DUPOWOZIE i zobaczyć co będzie dalej .

Ja bym chętnie to spróbował w starym samochodzie ze zwyklym wytłuczonym silnikiem .

Z tym tematem jest troche tak jak z reklamą bioenergoterapeuty . Nikt nie uwierzy dopóki faktycznie nie okaże sie , że to coś może faktycznie jest niezłe i calkiem nieżle działa .

Kryptoreklama ? Jaka kryptoreklama ?!?!!?
A ile tego środka na forum Porsche uda sie sprzedać ? Pięć butelek na krzyż .... ??? Smiech na sali

Mniej agresji panowie !
Wszystko można sprawdzić i wytłumaczyć w bardziej przyjaznej atmosferze :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 9:43 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
joko-coś tu nie gra,nie jestem zbytnio bystry ale...jeżeli militec każe lać 50-60ml.na litr oleju to do twojej porszawki musiałbyś zalać minimum 0,5l,a mówisz że wlewasz 0,25 na cały silnik i masz efekt niczym fabrycznie nowego bolidu:idea:
Myślałeś o tym co by się stało jak zalałbyś te 0.5l?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 9:47 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3886
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Dwa lata temu, po remoncie silnika, zostałem zachęcony przez jakiegoś przedstawiciela (dostawca chemii do zaprzyjaznionego sklepu) do użycia tego preparatu. Silnik po znacznym przebiegu, (?????), "tknięty" moimi zapędami tuningowymi, po pomiarach nie wykazywał zużycia tłoków i cylindrów ponad dopuszczalne normy choć nosiły znaki bardzo ciężkiej pracy.....Blisko pół roku jeżdziłem z Militec-1 dolanym do oleju półsyntetycznego (takiego używam od lat). Nie odczułem jakiejś specjalnej różnicy, oczywiście porównując do stanu normalnego, nie tego sprzed remontu. Znaczną zmianę na + zauważyłem po zmianie oleju. Nie będę tu pisał ani o marce oleju, ani o wartościach technicznych, bo mimo, że mam swoje doświadczenia, jestem zwolennikiem "wiedzy producenta".
Znam katastrofalne skutki zastosowań różnych "moto doktorów" (np. sklejone i zerwane panewki) czy różnych preparatów z mikroelementami - co to czyszczą, myją, uzupełniają ubytki etc.
"Przedstawiciel" handlujący preparatem, na pytanie o skrzynię ze szperą stanowczo odradził ze względu na- cytuję- "kolizję interesów" działania preparatu i funkcjonowania szpery płytkowej.

W formie anegdoty przytoczę przykład jednego z moich klientów, który w furgonie Mazda 2200 z przebiegiem blisko ...600 000km, wymienia olej raz w miesiącu, bez względu na przebieg (robi 3-5 tyś.km.), a filtry (tam są 2) raz na 3 wymiany. Używa najtańszego oleju. Wychodzi z założenia, że go to kosztuje mniej niż papierosy i gorzałka, a przecież to auto go utrzymuje. Robi tak od chyba 10 lat (tak długo jak się znamy). Auto nie zużywa oleju w zauważalnych ilościach.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 11:13 

Dołączył: 7.04.2007
Posty: 230
Kiedys dawno temu ktoś przekonał mnie do tego aby wlac militec do silnika.
jeździłe wtedy vw transporterem z ilinkiem chłodzonym powietrzem , , wiozłem nim ekipe telewizyjna na program , kamery sprzet itd.
Gdzies w trasie w pewnym momencie silnik zaczął kulec , pracować na trzy cylindry i zaczął wyrzucać olej wszystkimi mozliwymi otworami - diagniza - przepalony tłok.
Ze względu na wartość sprzętu i dość odludne okolice postanowiłe jechać dalej, po kilku kilometrach, zapaliła sie kontrolka oleju, przejechałem jeszcze z tą zapalona kontrolką ok 30kilometrów do najblizszej stacji benz. pasażerowie pojechali jakos w swoją stronę )
Tam zadzwoniłem po kumpla ( wtedy nie miałem jeszcze komórki, to byłł jakis rok 1993- może 4 ) scholowałem auto, rozebrałem silnik , okazało sie że panewki są nie ruszone, wymieniłem tylko pierścieni i zrobiłem później tym autem ok 150tys km , później sprzedałem go wiec dalszych losów nie znam.
Nie zauważyłewm po wlaniu militrecu jakieś poprawy osiagów , ale od tamtej pory lałem preparat do każdego auta przekonany swoim doswiadczeniem .
Ot tyle, możecie wierzyć lub nie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 11:26 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1897
Czytam wątek od początku, jako że nie mam osobistych doświadczeń nie zabieram głosu, ale słyszałem wiele dobrego o Militec-u (nie tylko z ust joko) i nawet poważnie zastanawiam się czy nie wlać do (rocznej) japońskiej ciężarówki na gnojówkę - trochę klekocze z rana.
Do starego wiatraka bym się nie odważył, ale to inna kwestia...

Zastanawia mnie jedno, dlaczego sympatyczny facet który bezinteresownie chce podzielić się swoimi doświadczeniami jest od razu zakrzyczany i zarzucony niewybredną krytyką.
Jako że nikt nikogo do niczego nie zmusza, tylko opisuje swoje spostrzeżenia - po prostu tego nie rozumiem... :?
Normalnie odechciewa się dyskusji z niektórymi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 11:30 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
Darek-nie zauważyłeś po wlaniu militeca poprawy osiągów,,itp.ale lałeś go dalej bo wymieniłeś tylko pierścienie?coś tu nie kumam.Znaczy się dobry jest czy nie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 11:49 

Dołączył: 7.04.2007
Posty: 230
nie no stary , normalnie jakbys jechał bez oleju te 30 km to pewnie bys zatał silnik, aja wymieniłem pierścienie , profilkaftycznie , bo np. mogły bysć przegrzane ( + ten przepalony tłok ), lałem go później bo przekonałem sie że w jakims stopniu ten preparat jednak wspomaga smarowanie i penie tez zmienjsza opory tarcia, nie wiem może nie mam racji , może bez militecu też bym przejechał te 30km bez oleju w silniku , ale sądzę że nie , wolałbym tez nigdy nie próbować


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 20:00 

Dołączył: 25.02.2008
Posty: 238
911Bart napisał(a):
Czytam wątek od początku, jako że nie mam osobistych doświadczeń nie zabieram głosu, ale słyszałem wiele dobrego o Militec-u (nie tylko z ust joko) i nawet poważnie zastanawiam się czy nie wlać do (rocznej) japońskiej ciężarówki na gnojówkę - trochę klekocze z rana.
Do starego wiatraka bym się nie odważył, ale to inna kwestia...

Zastanawia mnie jedno, dlaczego sympatyczny facet który bezinteresownie chce podzielić się swoimi doświadczeniami jest od razu zakrzyczany i zarzucony niewybredną krytyką.
Jako że nikt nikogo do niczego nie zmusza, tylko opisuje swoje spostrzeżenia - po prostu tego nie rozumiem... :?
Normalnie odechciewa się dyskusji z niektórymi.


Jak to dlaczego Bartek? Ponieważ to Polska jest i polska konstrukcja człowieka. Więc skrytykować człowieka trzeba, choćby za to że się wychylił!
A najlepsze jest, że krytykują i jadą po nim ludzie, którzy się chwalą tym, że do swoich porszawek, prosiaków, czy Porsche kupują używane opony z importu ... a jeżdżą 996, 997!

Dzisiaj zapytałem o ten preparat kilku mechaników, otrzymałem odpowiedź, że preparat jest znany, stosują i nie mają do niego żadnych zastrzeżeń. Jeszcze nikomu nie zaszkodził.
Mogę w najbliższym czasie popytać kolejnych i dowiedzieć się więcej.
Jeżeli ktoś będzie zamawiał to chętnie dla sprawdzenia kupię i zastosuje, w którymś z motocykli dla próby. Mam nadzieję, że można?
Teraz jestem kolejny do kopania! Bo ośmieliłem się wychylić, a w KLUBIE nie jestem i na zloty nie przyjeżdżam!
Ale bez obaw, mnie internetowe kłótnie i spory, to zasadniczo ... nie wciągają.

Dzięki joko ... cenne informacje przekazujesz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 22:26 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 405
Kuchar dokładnie i popieram. Fajny referat i fajnie się czytało ale tylko na początku. Później niestety zemdliło i zostały ślady zębów na kaszance po wypowiedziach niektórych znawców, joko przekonałeś mnie co do produktu miltec i chylę czoła że tyle czasu poświęciłeś na opis. Sporo się dowiedziałem z tego referatu. Zasięgnę jeszcze info od dwóch najlepszych speców w Polsce i w Niemczech, którzy tylko naprawiają silniki Porsche i dam Ci info na p.w. co oni sądzą na temat milteca. To jest Polska i nas przyzwyczajono że lepiej być przeciętnym i nie wychylać się za baaaardzo bo i tak to zostanie obalone. :? :? :? Nie przekazywać cennej wiedzy.
P.S. Nie mart się Kuchar ja też jestem w kolejce do kopania :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 22:35 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
porka,i pasztetowa zajęcza :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 22:42 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 405
Tak tak bukers80 to są dwa określenia, których nie mogło zabraknąć, no ewentualnie barszcz biały :wink: ogarnołeś już w pełni swój silnik :?: myślę że do silnika właśnie 3,4 miltec to tak jak tort dla podniebienia. Dokładnie i w przenośni.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 22:47 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
jak doleję to ci powiem czy działa,Mam nadzieję że panewka po tym mi się nie odklei a jak odklei to będzie barszcz biały :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 22:59 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2011, 23:25 

Dołączył: 29.08.2011
Posty: 519
Dzięki Panowie za te kilka pozytywnych głosów, bo powiem szczerze , że wczoraj straciłem już do tego serce.
Miałem się już nie wypowiadać , ale po przeczytaniu tych kilku postów , które pojawiły się od mojej ostatniej wizyty na forum, nie mogłem się powstrzymać :-)

Pierwsze może te bardziej przykre kwestie

Cytuj:

wyjasniam w latach 90-98 jako kontrachent PZMot sprzedałem około 500000 litrów oleji różnych producentów dzieki marketingowi i certyfikacji na nasz rynek weszli też mali i urośli np. VAT Z HOLANDI . TEDEX POTEM BOMAŃSKI Z QUKEREM A OBECNIE ZBUDOWAŁ MARKĘ MITLAND...................


Drogi WOJCIECH'u w końcu sam ujawniłeś to co ja podejrzewałem od samego początku, a czego nie chciałem wyciągać .
Jesteś poprostu osobą związaną z tą częścią branży motoryzacyjnej , dla której obecność takich środków jak Militec jest solą w oku, bo poprostu bezpośrednio lub pośrednio psuje interes , i zrobisz i napiszesz wszystko aby tylko żaden pozytywny głos na jego temat nie przedostał się do świadomości ludzi. Ponieważ znasz tematykę "smarowania" zapewne dużo lepiej ode mnie, dlatego używasz tego jako narzędzia aby wykazać że to chciałem przekazać innym, to ściema i tylko sprytny chwyt marketingowy (wystarczy rzucić kilka "mądrych" haseł, zadać kilka sprytnych pytań i już budzi się zamęt)
O ile to że starasz się zdyskredytować mnie w oczach osób czytających ten wątek mogę zrozumieć i przejść obok tego z dystansem, o tyle fakt , że usilnie posądzasz mnie wobec innych o zwykły marketnig, poprostu mnie obraża.

Cytuj:
Kryptoreklama ? Jaka kryptoreklama ?!?!!?
A ile tego środka na forum Porsche uda sie sprzedać ? Pięć butelek na krzyż .... ??? Smiech na sali


Dzięki TETSUMARU za ten głos i wskazanie tego co zapewne dla wielu jest oczywiste .

Jeszcze jedno wo WOJCEICH'a , piszesz:
Cytuj:
FIRMA czteroosobowa ,siedzibę można obejzec na google maps z satelity świetnie prezentuje sie ta potega jes wieksza od Emweya a mocą jej wierni .To nie scientologia


Czy to ma być argument na to , że cztery osoby nie mogą zrobić czegoś sensownego ?
U mnie w firmie pracuje niewiele więcej , a stworzyliśmy i produkujemy produkt, który sprzedaje się na cały świat i przepraszam wszystkich porsche-pasjonatów, ale jest to produkt o wiele bardziej "ekskluzywny" niż najbardziej ekskluzywne dostępne w salonach Porsche. Moje symulatory są droższe (chociaż to oczywiście nie jest najlepszy argument za ekskluzywnością), i wiele , wiele żadzsze od jakiegokolwiek modelu Porsche (nie wiem ile prosiaków jest w Polsce, ale aktualnie wiem , że symulator Boeinga 737NG w takim wykonaniu jest tylko jeden :-) )
Poza tym wszystkim to w małej firmie z mała liczbą pracowników przynajmniej jedno jest pewne - pracują tam tylko osoby "skuteczne" i wszystkie pracują na 200% .

fulnek pisze:
Cytuj:
A tymczasem jestesmy mamieni tzw. szeptanym marketingiem.
Ps. Wiem nawet ile takie sztuczki kosztuja.
Dlatego uwazam ze powinnismy to zamknac, ciekawe cz wtedy kolega Joko zostanie z nami? Jesli tak to bedzie milo.


Po raz już chyba trzeci się powtarzam, ale zrobię to raz jeszcze:

jeżeli osoby odpowiedzialne za to forum uznają, że temat w jakiś sposób nie pasuje do tego miejsca i podejmą decyzję o jego usunięciu, ja się nie obrażę i na pewno nie będę omijał tego forum szerokim łukiem :-).
Uznam poprostu, że moja szczera chęć aktywnego w nim uczestnictwa nie została odebrana pozytywnie i tyle .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum