hubi_pl napisał(a):
Jak zmieniasz na taki sam to nie ma potrzeby kodowania.
Kodujesz jak zmieniasz parametry.
Temat wałkowany dziesiątki razy w grupie vaga.
Ps. Ja zmienilem w panamerze, potem mialem ja 2 lata z nowym i nie bylo zadnego problemu z aku.
jeszcze raz napiszę - kodowanie i rejestracja podczas wymiany na taki sam jest to różne rzeczy.
Kodujemy wtedy gdy wsadzamy inna pojemnosc i robimy rejestracje wymiany przez serwis funkcje.
Jesli kupujemy o identycznych parametrach - wtedy rejestracja wymiany przez serwis funkcje.
Elektroniczne sterowanie Porsche AG (inne firmy tez) w autach chyba wymyslilo dla debilow, tak mi sie wydaje, kiedy slysze ze nic nie tzreba rejestrowac podzcas wymiany. Historia i gistograma parametrow ladowania za konkretny okres czasu - slyszales o tym cos ? Mam telefony non stop od wlascicieli - prosze pana bateri mi nie tzryma , wymienilem 2 lata temu. Pytam czy byla zarejestrowana , odpowiedz - nie , bo gdzies u januszej na garazach bylo robione. I to dotyczy wszystkich marek , gdzie jest elektroniczne sterowanie ladowaniem. Ja ci screenshot z software pokaze z tej Serwis funkcji, moze wtedy rozumienie przyjdzie, ze trzeba robic wszystko wedlug tego jak to wymaga ta czy inna elektroniczna systema. Inna rzecz - 200 zl szkoda za wydanie 15 min roboty z zapytaniem a za co, ze 2 razy przycisk nacisnac.