Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 6.02.2020, 21:51 

Dołączył: 6.02.2020
Posty: 3
Witam jestem nowy, właśnie jestem w poszukiwaniu swojego pierwszego Porsche.
Wybór padł na panamere, poczytałem u was na grupie i opinie są podzielone.

Może ktoś mnie bardziej uświadomi.

Poszukiwany egzemplarz z silnikiem 4.8 400hp
Tak wiem czytałem wycierają się gładzie cylindrów. I czy jest na to sposób..
Ogólnie jestem hobbystycznie mechanikiem dużo robiłem sam, ostatnim razem rozebralem całe auto i złożyłem, nie było to porsche ale udało się z sukcesem. Więc nie boję się nowych wyzwań i postaram się pomagać w mechanice na grupie.

I interesują mnie opinie o tym aucie, szczerze pisząc mam na zakup 130tys. I można coś tam wybrać, interesowały by mnie informacje na co jeszcze zwrócić uwagę przy tym silniku co się często psuje.

Dziekuje bardzo z góry za informację.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.02.2020, 5:04 

Dołączył: 8.09.2019
Posty: 22
Doświadczenia wielkiego nie mam z Porsche, ale też szukam 4.8 400 KM, odbyłem kilka rozmów z handlowcem odnośnie Cayenne GTS, który mnie zainteresował i pisał między innymi o:
- "niedawno (przebieg 141k) zostało zrobione pełne uszczelnienie silnika gdyż było zapocenie przy rozrządzie"
- "Zapocenie jest przypadłością tych silników dlatego zostało to zrobione u nas. Samochód wymaga troski głównie jeśli chodzi o olej w silniku czyli nie może być na minimum. Trzeba właśnie zwrócić uwagę głównie na wycieki"
- "Porsche wprowadziło w 2012 roku modyfikację wadliwych śrub kół pasowych wałów korbowych"
- "dla pewności jak uszczelnialiśmy pokrywę rozrządu sprawdziliśmy ustawienie i stan rozrządu"