Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.10.2017, 20:18 

Dołączył: 12.10.2017
Posty: 6
Na co szczegolnie zwrocic uwage przy zakupie panamery turbo ,szukam auta w przedziale wiekowym 2010-2013 i w zwiazku z tym ze to juz nie sa najnowsze auta istotne jest gruntowne sprawdzenie auta ,tak zeby miny nie bylo na poczatku.Zeby nie robic dodatkowych wątkow CAYENNE diesel rowniez jest poszukiwany ,wiem ze silnik tdi jest dosc solidny ale bardziej interesuja mnie temat zawieszenia,skrzyni biegow itp.Czekam na konkretne porady.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.10.2017, 20:28 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Najważniejsze żeby była gwarancja porsche approved


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.10.2017, 20:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5047
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Tak jak Bristol napisał :) a jeżeli nie ma i nie chcesz się o nią
starać, to:
Przegląd przedzakupowy z nastawieniem na szukanie wypadkowości auta, plus
coś o co możesz zapytać sam (lub nawet sprawdzić jak masz troszkę więcej
chęci), czyli wariatory na wałkach rozrządu - czy były wymieniane w nich
śrubki, a najlepiej czy były wymieniane całe.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.10.2017, 22:07 

Dołączył: 12.10.2017
Posty: 6
czy cayenne 3.0tdi to faktycznie takie super wolne auto? czy to bardzo doskwiera czy 4.2 382ps to jedyny rozsadny wybor? o panamere turbo niepytam ,bo choc obecnie osiagi srednie wzgledem konkurencji to jakos to sobie radzi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.10.2017, 8:37 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Zawsze możesz zrobić bezpieczny program na +/- 300 KM i wtedy na pewno będziesz zadowolony z dynamiki.
Do codziennej jazdy to wystarczająca moc zarówno na trasę jak i miasto.
Najlepiej przejechać się autami które bierzesz pod uwagę i wtedy sam ocenisz co Ci bardziej leży.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.10.2017, 16:09 

Dołączył: 12.10.2017
Posty: 6
Właśnie szukam Panamere turbo i cayenne diesla i ani jednego ani drugiego nie mogę namierzyć sensownego cenowo i serwisowo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.10.2017, 21:22 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1563
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
gregor78 napisał(a):
czy cayenne 3.0tdi to faktycznie takie super wolne auto? czy to bardzo doskwiera czy 4.2 382ps to jedyny rozsadny wybor? o panamere turbo niepytam ,bo choc obecnie osiagi srednie wzgledem konkurencji to jakos to sobie radzi


Ja od roku rozglądałem się za 3.0 ale moja małżonka tak skutecznie mnie zniechęciła że ostatecznie uległem i skończyło się na 4.2. Ten silnik w tej budzie jest po prostu genialny. Wiadomo, że turbo (S) pewnie jest ciut szybsze, ale w codziennym użytkowaniu dzięki potężnemu momentowi S Diesel jest nie do przebicia (zwłaszcza gdy uzmysłowisz sobie że to waży niemal 2.5 tony i pali tyle co auto średniej klasy przy niemal sportowych osiągach). Auto w zasadzie nie ma wad, poza padającym jak przysłowiowa mucha reduktorem (problem ponoć powszechny w 958).




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.10.2017, 23:34 

Dołączył: 12.10.2017
Posty: 6
wlasnie docelowo mialo byc 4.2d ,genialne auto i takie same osiagi,pasuje do cayenna,niestety cena mnie blokuje .Gratuluje furmanki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2017, 0:35 

Dołączył: 28.03.2016
Posty: 36
Znajomy mado sprzedania Cayenna 3.0 tdi w bardzo bogatej wersji wyposażenia. Mogę podać nr. tel. na jazdę próbna.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2017, 14:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2208
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
A ja uważam ze 3.0 Diesel wystarczy do sprawnego poruszania się i takiego teraz nowego kupiłem ( odbiór grudzień a rejestruje w styczniu 2018 by rocznik przy sprzedaży był na plus ;) )

Nie warto płacić ponad 85000 zł więcej za mocniejszego diesla jak już to brałbym wersje GTS w benzynie .

Oczywiście największym argumentem ze dopiero teraz kupiłem nowego starego Cayenne był mega rabat i fakt ze nowy model cayenne mi się nie podoba .




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum