Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.10.2016, 22:13 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
http://porschedriver.pl/2016/10/27/sezo ... ub-polska/

I po sezonie 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.11.2016, 21:27 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Biała jest ekscytująca, jak to nowa kochanka...ale do czarnej mam sentyment...
http://porschedriver.pl/2016/11/07/niec ... chce-tego/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.11.2016, 23:21 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4089
co za poprawność polityczna - biała kochanka ;-). cudna, szerokości !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.11.2016, 23:23 

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 774
No gratulacje białej damy. Przy kolejnej okazji trzeba będzie ją dobrze oblać "biała damą" aby koła nie odpadły :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.11.2016, 14:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3698
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Gratulacje pięknej porszawy :D
Co do czarnej byłej piszesz, że bardziej hardcorowa, bo nie jeździłeś wcześniejszymi ;) 997 ma praktycznie płynny przyrost mocy co nie idzie powiedzieć o wcześniejszych z załączaniem się turbin 0/1 :drive:

Miłej zabawy z "Białą Damą"




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.11.2016, 17:36 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
mogę tylko porównać do tej którą jeździłem :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.11.2016, 19:06 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Piękne auto i słuszny zestaw kolorów. Gratuluję!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.11.2016, 19:29 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Dziękuję baaardzo :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.11.2016, 20:50 

Dołączył: 20.03.2012
Posty: 143
Bardzo fajnie się czyta.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2016, 17:31 

Dołączył: 27.10.2016
Posty: 17
Fajny blog, piękne auto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.11.2016, 10:09 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
w kolejnym wpisie troszkę o ludziach i miejscu, które bardzo lubię :D

http://porschedriver.pl/2016/11/14/ludz ... e-miejsca/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.11.2016, 12:49 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 841
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Dzięki Tomek - bardzo nam miło. I tradycyjnie: czym chata bogata :)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.11.2016, 21:10 

Dołączył: 10.08.2016
Posty: 344
Herkam, pięknie piszesz, tak od serca...i te auta :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2016, 10:01 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
dzisiaj przemyślenia o centralnej śrubie mocującej koła
http://porschedriver.pl/2016/12/04/srub ... nne-jazdy/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2016, 11:28 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Artykuł zawiera błędy!
Dokręcenie śruby "na drodze" w sytuacji awaryjnej 100NM ręką na wyczucie? Później max doęcenie (ile to?), luzowanie i dokręcenie 100NM? Koło odpadnie po pierwszych kilku zakrętach!
Prawidłowa procedura awaryjna jest opisana na nakrętce i wynosi 100Nm a później robimy kropkę na feldze tam gdzie pokazuje strzałka nakrętki i dokręcamy o kąt pokazany na nakrętce by zgrał się z kropką drugi kwadracik. Po takim dokręceniu należy jak najszybciej dokręcic nakrętkę prawidłowo w warsztacie prawidłowym momentem. Procedura jest wymyślona by była możliwość kontynuacji jazdy po demontażu felgi bez dostępu do dużego klucza gdyż posiada go stonunkowo niewiele warsztatów natomiast klucz 100Nm jest spotykany prawie wszędzie. Ten wstępny moment jest bardzo ważny gdyż wpływa na finalne dokręcenie nakrętki i nie można go wykonać na wyczucie.
Nalezy również sprawdzić moment prawidłowego dokręcenia bo nie wiem czy nie było to 500Nm ale piszę na szybko z głowy wartości Newtonów natomiast chciałem zwrócić uwagę na błędnie podaną procedurę awaryjną w artykule.
Również należało wspomnieć o konieczności użycia specjalnej pasty do centralnej nakrętki...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2016, 12:04 

Dołączył: 12.08.2012
Posty: 560
i Michał też już nie wytrzymał...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2016, 14:24 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Panowie nie ma żadnych błędów, wszystko napisałem z lekkim, że tak powiem sarkazmem i dużym uproszczeniem, to jest blog osobisty i nie będę w nim przepisywać instrukcji, która zacytowal kolega Michał 928.
Moment dokręcania jest 600Nm (500 jest w gt3)
Fakt zapomniałem napisać że do awaryjnego zakręcenia koła trzeba mieć w samochodzie pisak :D
PS 100 Nm klucze może i mają wszyscy ale czy z redukcja 3/4?
Raf86 co wnosi Twój komentarz bo nie bardzo rozumiem, albo Ty nie rozumiesz idei mojego swobodnego zapisywania przygód z Porsche?

AA i oczywiście więcej luzu :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2016, 15:10 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Z mojej strony luz zupełny - nie chcę tylko by ktoś przeczytał i zapamiętał bo tekstu wynika jakby centralną nakrętke dokręcać trzeba było na wyczucie momentem 100Nm. W końcu jest to koło...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2016, 15:16 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Słuszna uwaga Michał, dołączę foto instrukcji do tekstu :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2016, 16:00 

Dołączył: 12.08.2012
Posty: 560
Nie chodziło mi Tomek o cały cykl czy ideę bloga/strony/reportażu itp, tylko o często pojawiające się na forum nie do końca zgodne z prawdą czy wręcz irracjonalne twierdzenia. Piszę z punktu widzenia użytkownika, który zagląda na forum w poszukiwaniu wiedzy czy rozwiązania problemu. Forum to mające cześć techniczną jest dla wielu osób źródłem takiej informacji. Akurat ten Twój artykuł o śrubie centralnej zareklamowany na forum wpisywał się w to, gdyż bagatelizował problem montażu koła w superszybkim samochodzie. Można mieć luz i fajnie, że on się objawia w kwestii mycia, podróży, imprez, ale kwestia dokręcenia koła w samochodzie który może jechać ponad 300km/h jest dosyć poważna i trzeba to traktować poważnie. Wg mnie to lepiej niech już ktoś sobie zamówi lawetę niż jeździ Turbo S z niedokręconym kołem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum