Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 4.09.2015, 12:30 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 16
z prawej strony chłodzi z lewej grzeje. Jeśli znacie problem to proszę o poradę co z tym zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.09.2015, 13:01 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
W 964/993 za takie sprawy odpowiadają silniki sterujące klapami nawiewu, pewnie u Ciebie jest taki sam problem. Pytanie jak jest to rozwiązane w Cayenne, ale wygląda że podobnie.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.09.2015, 16:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5052
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Trzeba rozebrać kawałek deski i dostać się do silniczków które
sterują klapami. Podpięcie pod komputer też może pomóc w szybkim
zdiagnozowaniu problemu :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2015, 12:25 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 16
jednym słowem sporo z tym roboty i sam tego nie ogarnę :/
a wiecie w którym dokładnie miejscu pod deską rozdzielczą są te silniki?
dzięki za wskazówki!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2015, 14:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5052
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Generalnie są w środkowej części. Dostać się trzeba od dołu.
Kilka jest po jednej stronie i kilka po drugiej konsoli centralnej.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2015, 10:56 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 16
Dziękuje serdecznie!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2015, 22:08 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1929
i z tego co wiem to tych silniczków jest z 8 sztuk a każdy nowy kosztuje +- 100 euro..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.09.2015, 14:38 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 16
ok, ale chyba nie wszystkie musiały się popsuć ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2015, 0:25 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1929
pytanie czy nie szkoda kilka razy rozbierać.. ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2015, 8:30 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Te silniki chyba nie są znowu aż tak awaryjne. Chyba że... są?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2015, 9:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5052
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Są, niestety. Zwykle dopiero jak kilka padnie to są odczuwalne
skutki, chyba że ktoś jest bardzo wyczulony na nawiew, czy
raczej jego brak.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum