Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.05.2016, 15:36 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
A tak plus minus to ile krzyczy za remont ze ludzie mu oddaja silniki Porsche do remontu?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.05.2016, 21:12 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Tutaj padła kwota 11tys.
Ja słyszałem o ~12tys za usługę u niego. W innym warsztacie (renomowanym nieautoryzowanym) były powątpiewania w jakość usługi przy takiej cenie. Przy tulejowaniu wszystkich 8 cylindrów sam koszt materiałów może być ~10tys. A do tego robocizna?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.05.2016, 9:08 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
8 nowych tłoków to koszt ok 10tys.
Tulejowanie bloku aluminiowymi tulejami ok 10tys.
Do tego uszczelki, panewki, jakiś rozrzad, robota... Kolejne 10tys lub więcej...
Niech każdy sobie policzy bo mi ni jak nie wychodzi nawet kilkanaście za caly remont. Gdzies muszą być oszczędności przy takich tanich remontach... O jakość nie pytam, słyszałem trochę o "trwałości" takich remontow i poprawiałem sporo po takich "mechanikach".


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2016, 11:38 

Dołączył: 25.05.2016
Posty: 1
Witam

Ja przedwczoraj wysłałem panu Piotrowi silnik od swojej carrery S z 2005 roku. Przez telefon OK, jestem laikiem a po przeczytaniu kilku postów mam obawy. Chętnie opiszę współpracę i efekt końcowy... Zamierzam dalej użytkować to auto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2016, 12:32 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Myślę że jeszcze możesz go stamtąd zabrać...




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.05.2016, 11:00 

Dołączył: 13.02.2015
Posty: 421
W mojej opinii ten ten gość to kłamca... WYstarczy przeczytać jego ogłoszenie na alegro. On tam po prostu bredzi. Domontowywuje natrysk oleju, zwiększa kanały olejowe i ciśnienie na pompie oleju :D hah... dobre.... chciałbym zobaczyć jak się do tego zabiera. Rozmawiałem z nim przez telefon i wyłapałem kilka kolejnych bzdur. Typ dodatkowo lubi przejaskrawiać niektóre sprawy np to że ma klientów z USA. Chciałbym zobaczyć jego zaplecze bo jakoś nie chce mi się wierzyć. Pytając go o szczegóły naprawy wszystko jest cydowne. Uszczelnienia wszystkie nowe, tłoki nowe, no wspaniale poprostu. I to wszystko za cene trzy razy niższą niż u innych :D Kontakt utrudniony. Co chwila inna wymówka. Że był w szpitalu u swojej babci i nie mógł odebrać. Inny to że mu drogę remontują i też nie mógł odebrać. Tacy usługodawcy nauczyli mnie jednego... Jak ktoś jest niesolidny i kłamie w małych, pierdołowatych sprawach to czego można się po nim spodziewać jeśli chodzi o dziesiątki tysięcy złotych?? Poważnych problemów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.05.2016, 21:59 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Też mnie od dawna zastanawiało co on tam przerabia w tych silnikach, zwłaszcza, ze natrysk oleju na denka tłoków jest w tych silnikach seryjnie...
Nowe tłoki do 997 3,8 kosztują ok 6 tyś komplet
Tuleje alusilowe ok 7,5tyś, stalowe w renomowanym warsztacie ok 4tys razem z piercieniami.
Uszczelki w zamiennikach jakieś 2 tyś
Panewki ASO ok 2tyś, w zamienniku nie sprawdzałem.
śruby korbowodów, elementy rozrządu...
A gdzie robocizna???
Gość dokłada do interesu. :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2016, 9:12 

Dołączył: 17.06.2013
Posty: 18
Jak pisałem na drugiej stronie tematu na koniec 2013r oddałem auto do remontu do Krzywaczki, nie polecam nikomu !
Raz to termin, na auto czekałem ponad 2 miesiące, jak juz wstawiłem do remontu kontakt się urwał, nie odbieranie telefonów itp.
Przy odbiorze auta już mi się nie podobała jego praca, niby tak nie stukało mocno , ale szału nie było spodziewałem się że silnik będzie chodził dużo ciszej.
Ale to nic, po ok 500km zaczeło tak kopcić na niebiesko, że nawet przed remontem tak nie kopcił. Auto poszło na reklamacje, znowu minęły ze 2 miesiące. W tym czasie chciał mi zarzucić że to moja wina, że przegrzałem auto.
Finalnie jak się okazało niby gość z krakowa mu dorabia tuleje i że to jego wina. Miałem duże obawy czy nie będzie kazał coś płacić, ale po wielkich trudach uznał to jako reklamacje i nie płaciłem nic.
Później przejechałem autem jakies 5tyś.km i sprzedałem, bo tak mi dał w kość że już się nie mogłem nim cieszyć, obawy przed deptaniem żeby znowu nic się nie stało, ehhh szkoda słów. Niby nic się nie działo, a oleju brał jakieś 400ml/1000km , więc też nie tego się spodziewałem.
Ogólnie nie polecam, zanim się wstawi auto gość odbierze każdy telefon i będzie zachęcał a jak już zostawisz auto to tragedia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2016, 19:17 

Dołączył: 13.02.2015
Posty: 421
Nie Michale, gość nie dokłada do interesu. On kupuje dużo taniego silikonu zamiast uszczelek, robi tulejowanie tylko na jednym cylindrze,ma w głębokim poważaniu profesjonalizm składając wszystko do kupy, oddaje auto które jakoś pracuje, kasuje klienta a potem przelicza gotóweczkę i dlatego nie ma czasu odbierać telefonów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.06.2016, 11:57 

Dołączył: 13.12.2014
Posty: 60
Jeśli chodzi o wymianę silnika to mogę polecić wymiensilnik.pl z Florynki (Małopolska). Właściciel jest pasjonatem i właścicielem "supercarów", klientów mają z całej Europy. Porsche tam nie wstawiałem, więc co do ceny się nie wypowiadam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2017, 14:02 

Dołączył: 29.11.2016
Posty: 108
A ja u tego pana Piotra z Krzywaczki robiłem swój silnik. Pan w rozmowie zapewniał, że wymienia wszystkie tłoki i wkłada stalowe tuleje. Podobno miał dostęp do części gdzieś z Czech, na kilometr trąci to kitem, ale nic. Pan zrobił silnik poprawnie, choć faktycznie potwierdzam, po oddaniu auta kontakt to jakaś masakra... Przy odbiorze miałem małą scysję, bowiem pan uprzednio poinformował mnie, że mój blok się nie nadaje do naprawy i musiał nabyć inny, przez co muszę dołożyć 2k do umówionych 11. Zgodziłem się, ale kiedy poprosiłem o zwrot mojego bloku przy odbiorze, dowiedziałem się że pan uprzejmy był mój blok sprzedać komuś innemu i już go nie ma... Wobec tego odmówiłem zapłaty dodatkowych 2 tysięcy złotych za co wśród różnych wulgaryzmów zostałem nazwany oszustem. Poirytowany do sedna poprosiłem o fakturę na usługę. Dowiedziałem się, że OK, ale muszę dopłacić VAT. W całej historii naszych kontaktów pan nie wspomniał ani razu, że w tej cenie to 'po znajmoości' i bez papieru... Ja byłem jednak nieustępliwy i wśród kolejnych wyzwisk fakturę jednak dostałem... I cóż. Silnik chodzi, zrobiłem już ponad 10k, nic się nie dzieje, oleju prawie nie bierze. Ale:
- mimo zapewnień, że pan przyjrzy się i wymieni wszystko co widać że się nadaje do wymiany i jest możliwe tylko przy wyjętym silniku, nie wymienił ewidentnie lejącej uszczelki w skrzyni biegów, wartej nota bene 27 zł (jest identyczna jak w Seicento...;-))). Skutkiem tego wyjmowałem silnik ponownie...
- mimo że pompa oleju wyła jak zastęp czyśćcowych dusz, nie słyszał tego, nie zasugerował wymiany, nic... Szkoda, ta robota jeszcze przede mną.
Nie wiem czy mam wszystkie tuleje wstawione. Co do tłoków, to jestem niemal pewien, że chodzą stare. Pan korzysta z tego, że nie bardzo jest jak sprawdzić. Ale jeśli kiedyś coś się z tym silnikiem stanie i okaże się że nie wstawił tulei, i że to jest powód usterki, to mając tę fakturę i ofertę usługi w postaci jego aukcji z Allegro - pojadę po nim jak po łysej kobyle...
Co do tego, co zaobserwowałem na miejscu:
- pan robi te silniki niemal taśmowo (i super, bo widać jakieś doświadczenie ma)
- zawsze ma rozgrzebanych kilka samochodów (same Prosiaki), co akurat też nie jest niczym złym
- nie robi tego sam, tylko wynajmuje mechaników i podnośnik na pobliskiej stacji diagnostycznej (też jego sprawa jak sobie to organizuje)
- montaż, wiedza i podejście samych mechaników, którzy demontują i montują silnik - bez zastrzeżeń. Diabelnie są sprawni.
Zapewne pan rozebrany blok i ewentualnie inne elementy tylko zawozi do warsztatów podwykonawczych (znowu nic złego). Każdy sam musi zastanowić się czy warto korzystać z jego usług. Jako konkurencję ma warsztat w Kaliszu, który też się wyspecjalizował w tych naprawach. Ja wybrałem jego, bo po prostu miałem bliżej. Życzę szczęścia wszystkim, którzy mieli pecha i takiej usługi muszą teraz szukać... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2018, 21:40 

Dołączył: 4.12.2018
Posty: 2
...............


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.12.2018, 18:10 

Dołączył: 29.11.2016
Posty: 108
Dzięki za info. Nie planuję już takich zabaw, ale kto wie co nas w życiu czeka. Dobrze że się taka baza wiedzy gromadzi, bo bez niej jesteśmy jak dzieci we mgle...
M.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum