Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.08.2016, 19:36 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1519
Oj tam oj tam... Ferrari z 458 wygrywa w tej strażackiej konkurencji :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.08.2016, 20:04 

Dołączył: 10.08.2016
Posty: 344
Nr klubowicza: 588
jak masz możliwość to kup caymana GT4, manual centralnie umieszczony silnik, frajda z jazdy i trakcji po prostu kosmiczna :)
popytaj tych którzy upalają te auta na co dzień a o ferrari zapomnij bo to jest do oglądania a nie do jeżdżenia...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.08.2016, 21:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2208
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Jakoś nic się w moim GT3 nie pali no chyba że opony od ostrej jazdy .
Gt3 jest fenomenalne a tak na marginesie to pierwszy chyba raz w historii 991 GT3 wyprodukowano mniej niż RS bo z tego co wiem to dokładnie 1048 sztuk


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.08.2016, 22:31 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1963
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
z tego co ja czytalem to tez Gt3 ponizej 2000 szt wyprodukowana a rs powyzej 2 tys. Nie wiem skad te 5tys rsow?

Jesli chodzi o cene to niestet musisz poczekac na .2 i sie okaze. Caly swiat czeka na to. Sa rozne spekulacja. Jesli 2 bedzie kolejna lepsza wersja 1, 1 bedzie musiala potaniec ze wzgledu na komercyjne atrybuty 991. Plus finansowania i konczace sie gwarancje. U nas jeszcze ma wejsc ta akcyzja 8% na salonowe powyzej 2,0L. Nikt nie wie, sie okaze.

Tak czy inaczej gt3 to dobry wybor. 991 bardzo wszechstronne, ludzie sie usmiechaja i machaja, trzymalo cene.
991 TTS wszechstronne osiagi podobne na torze, sapadek ceny duzy.

ps. Krzysiek super grafika.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2016, 11:47 

Dołączył: 5.03.2016
Posty: 227
Kravis napisał(a):
Witajcie Klubowicze,
planuje zakup 991 GT3 i zastanawiam sie, czy warto poczekac do nowego roku, kiedy wejsc ma gen2 (podobno w manualu [!] i nadal na szczescie bez turbo)
HK


Porsche zadeklarowało, że w gt3 nigdy nie wprowadza turbo i miejmy nadzieję, że słowa dotrzymaja :D .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2016, 16:56 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
TheStig napisał(a):
Kravis napisał(a):
Witajcie Klubowicze,
planuje zakup 991 GT3 i zastanawiam sie, czy warto poczekac do nowego roku, kiedy wejsc ma gen2 (podobno w manualu [!] i nadal na szczescie bez turbo)
HK


Porsche zadeklarowało, że w gt3 nigdy nie wprowadza turbo i miejmy nadzieję, że słowa dotrzymaja :D .

A gdyby nie dotrzymali słowa i zrobili 3,8 turbo gt3 - co prawda wyszło by z tego gt2 ale moim zdaniem najciekawsza opcja!
Albo
GT3 3,0 turbo i około 500 KM
i
GT2 3,8 turbo i około 600 KM

Nie sądzę, że wiele osób by się obraziło!

Ps. I Wy też się nie obrażajcie ale uważam, że czasy N.A. już się skończyły...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2016, 19:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 29.01.2015
Posty: 90
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 409
Gratki Krzysztof..! Mega fajny projekt..!

Co do GT3.., jak wspomniał Krzysztof do wymiany tylko opony,trakcja fenomenalna , sama przyjemność a i koszty serwisu nie powalają .

Wojtek.




_________________

993 4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2016, 20:11 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1963
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
jeschalem ostatnio 718 s 2,5 turbo. W wolnej chwili jak auto mialem na przegladzie. Dla mnie slabo w zakresie 1500-2800 obrotow. duza turbo dziura jak dla mnie. Bez porownania do wolnosacego. 2,5 niby ma zmianna geometrie turbiny ale dla mnie slabe.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2016, 20:22 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1519
MM-Racing napisał(a):
jeschalem ostatnio 718 s 2,5 turbo. W wolnej chwili jak auto mialem na przegladzie. Dla mnie slabo w zakresie 1500-2800 obrotow. duza turbo dziura jak dla mnie. Bez porownania do wolnosacego. 2,5 niby ma zmianna geometrie turbiny ale dla mnie slabe.

Ciekawa opinia.Wszystko kwestia subiektywna (i do czego się porównuje) ale jak patrzec po papierze to musi to strasznie jeździć. 420 Nm od 1900 do 4500 obrotów. Z PDK i Sport Chrono pierwsza setka w 4,2 s...

Żeby nie bylo - > w przypadku sportowych aut jestem fanem silników NA:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2016, 20:45 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 843
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Marion napisał(a):
gt2/gt3 ja obstawiam że jw bliskej przyszłości jeden z nich będzie 4,0 turbo 700 KM Pdk a drugi elektryczny



Raczej zrobią 2 litry. Dla niskiej akcyzy, żeby był dostępny bardziej.




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.08.2016, 18:31 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Jarecki się odgrywa na Marionie chyba:-).

A minimalnie na temat, to Porsche ma wpisane w swoje działanie 'Continuous Improvement' w formie strukturalnej i strategicznej i w związku z tym, rewolucyjnych zmian w aktualnych modelach być nie może. Stąd od lat każdy następny jest (tylko) trochę lepszy.
Więc raczej nie spodziewałbym się rewolucyjnej zmiany również w GT3.
Skąd wezmą więcej mocy w silniku 3,8?
Więc albo zostawią podobną moc do aktualnej albo 4,0 - przy czym to już była by mała rewolucja. Zatem opcją może być manual. W to jestem w stanie uwierzyć.

Jako, że ja ze swojego zadowolony jestem, więc zmieniać nie zamierzam, to jednak uważam, że powinno pojawić się turbo również w Gt3, to oznaczało by otwarcie na progres.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.08.2016, 20:45 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
A jednak taki statement:

Well, Preuninger also told Autocar that:

The next GT3 will get the 911R’s six-speed manual as an option
The next GT3 RS will not get the 911R’s six-speed manual as an option
Porsche 911s with “GT” in the name will remain naturally-aspirated, except for the GT2, obviously
The next Cayman GT4 will have a six-cylinder despite the 718 Cayman going four banger.
If the reaction is strong, they will have to find a way to produce cars like the 911R in the future without an R badge.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.08.2016, 7:52 

Dołączył: 5.03.2016
Posty: 227
Jerzy napisał(a):
A jednak taki statement:

Well, Preuninger also told Autocar that:

The next GT3 will get the 911R’s six-speed manual as an option
The next GT3 RS will not get the 911R’s six-speed manual as an option
Porsche 911s with “GT” in the name will remain naturally-aspirated, except for the GT2, obviously
The next Cayman GT4 will have a six-cylinder despite the 718 Cayman going four banger.
If the reaction is strong, they will have to find a way to produce cars like the 911R in the future without an R badge.

To mi się podoba :) . GT4 z 6 cylindrami :D :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.08.2016, 12:27 

Dołączył: 29.06.2013
Posty: 90
b0g0b0jny napisał(a):
MM-Racing napisał(a):
jeschalem ostatnio 718 s 2,5 turbo. W wolnej chwili jak auto mialem na przegladzie. Dla mnie slabo w zakresie 1500-2800 obrotow. duza turbo dziura jak dla mnie. Bez porownania do wolnosacego. 2,5 niby ma zmianna geometrie turbiny ale dla mnie slabe.

Ciekawa opinia.Wszystko kwestia subiektywna (i do czego się porównuje) ale jak patrzec po papierze to musi to strasznie jeździć. 420 Nm od 1900 do 4500 obrotów. Z PDK i Sport Chrono pierwsza setka w 4,2 s...

Żeby nie bylo - > w przypadku sportowych aut jestem fanem silników NA:)


Co innego pomiary, które przytoczyłeś, a były robione pod obciążeniem, a co innego realne użycie na drodze. MM-Racing ma być może na myśli sytuację, gdy zaczynasz przyspieszać i siłą rzeczy chwilę trwa zanim system się napełni. Jest to normalne w doładowanych silnikach. Reakcja na gaz jest wyraźnie słabsza


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum