Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.01.2017, 12:52 

Dołączył: 27.12.2016
Posty: 5
Witam wszystkich. Od pół roku jestem właścicielem cayenne z 2005r. Bardzo się polubilismy ale ostatnio pojawiły się problemy. Pewego dnia wyskoczyła kontrolka kontroli trakcji. Podjechałem do mechanika i komputer wskazał problem z przepustnicą i pedałem gazu. Oba elementy wyczyscilem i parę dni było ok. Do wczoraj... było mokro i problem wrocil. W międzyczasie zdobyłem vcds'a i teraz wiem ze po za wyżej wspomnianymi błędami jest jeszcze p1517 power supply Relay for ecu. Podejrzewam zawilgocenie lub awarie przekaźnika tyle ze jestem totalnym laikiem. Może macie pomysł gdzie szukać usterki i jak się za to zabrać bo jak na razie to mam większe zaufanie do siebie jak do tych co do tej pory próbowali mi pomóc radząc przez tel wymianę przepustnicy, cewek, świec itp. Chyba ze ktoś zna mechanika z Białegostoku, który uczciwie temat ogarnie tym bardziej ze auto stoi w takim miejscu ze na lawetę nie ma szans, a i wytoczyć auto byłby nie lada problem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.01.2017, 15:14 

Dołączył: 4.05.2016
Posty: 73
Zmień akumulator. Wg mnie jest słaby aku i stąd takie błędy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.01.2017, 16:09 

Dołączył: 3.08.2015
Posty: 734
Ile lat ma akumulator? Jeśli więcej niż 4 to go ładuj min. 24h a później zobacz czy dalej będzie wyskakiwać. Jeśli przestanie to kończy się aku i go zmień. Spadki napięcia szczególnie w zimie tworzy psikusy w elektronice. Jeśli wyskoczy od razu to stawiam na zwarcie lub zawilgocenie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.01.2017, 11:41 

Dołączył: 27.12.2016
Posty: 5
Witam.