Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.01.2019, 21:28 

Dołączył: 15.01.2019
Posty: 3
Cayenne S 4.5b
Brak ładowania, alternator chłodzony cieczą.
Wtyczka w alternatorze na 2 małe piny z czego jeden jest fabrycznie podłączony i idzie do licznika. Przejście jest a ładowania brak.
Po odłączeniu tego kabelka ładowanie jest na poziomie 13.5V.

Macie jakieś sugestie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2019, 17:32 

Dołączył: 12.11.2018
Posty: 15
Sam tego nie zrobisz. Prawdopodobnie padła któraś dioda w prostowniku (module połączonym z uzwojeniem alternatora). Jest również możliwe zwarcie w uzwojeniach. Stawiam na uszkodzenie modułu z diodami. Napięcie wyjściowe na zaciskach w trakcie pracy nie powinno być niższe jak 14,4V przy pracującym na wolnych obrotach silniku. Jeśli napięcie jest wyższe jak 15V to też może wskazywać na uszkodzenie modułu... Najlepiej podjechać do elektryka. To dość łatwe w naprawie uszkodzenie i generalnie powszechne.
Pozdrawiam, Z


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2019, 12:38 

Dołączył: 15.01.2019
Posty: 3
Alternator był zmieniony na regenerowany i dalej to samo, wiec został oddany i stary (teoretycznie zepsuty) na stół probierczy i fachowiec mówił że ładuje i nic z nim nie robił. Wiec montaż tego starego, sprawdzenie miernikiem i dalej nie ładuje.
Ale za dwa dni ożył i ładowanie w granicach 14.0v-14.1v z obciążeniem lub bez. I nie robi różnicy czy ten cienki kabelek który idzie do licznika jest podłączony lub nie to ładowanie jest w porządku. Nawet jeśli się uruchomi silnik i się gazu nie dotyka (obroty ok 700-800) to się ładnie wzbudzi i ładuje, a na liczniku nie ma żadnego komunikatu o awarii ładowania (nawet jeśli kabelek odpięty).

I bądź tu człowieku mądry :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.11.2022, 16:40 

Dołączył: 22.11.2022
Posty: 5
Panama napisał(a):
Alternator był zmieniony na regenerowany i dalej to samo, wiec został oddany i stary (teoretycznie zepsuty) na stół probierczy i fachowiec mówił że ładuje i nic z nim nie robił. Wiec montaż tego starego, sprawdzenie miernikiem i dalej nie ładuje.
Ale za dwa dni ożył i ładowanie w granicach 14.0v-14.1v z obciążeniem lub bez. I nie robi różnicy czy ten cienki kabelek który idzie do licznika jest podłączony lub nie to ładowanie jest w porządku. Nawet jeśli się uruchomi silnik i się gazu nie dotyka (obroty ok 700-800) to się ładnie wzbudzi i ładuje, a na liczniku nie ma żadnego komunikatu o awarii ładowania (nawet jeśli kabelek odpięty).

I bądź tu człowieku mądry :?


Udało się naprawić problem ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum