Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 14.01.2019, 8:49 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
A spytam
W 356 były żółte ocynki...? Bo chyba nie....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2019, 15:16 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
kacper napisał(a):
A spytam
W 356 były żółte ocynki...? Bo chyba nie....


Dobre pytanie.

Ten watek sie przewijał dużo razy na registry.

Tu samo Porsche ma niezły bałagan.
Nie bylo tak jak w BMW ze dostawcą śrub był tylko Kamax. Bylo ich chyba 12.. mieszali wszystko bo skladanie 356 odbywało sie w prawie" garażowych" warunkach. Do wejscia linii 911 drugiego liftu w 68 na taśmie było dużo impresji.
Samych obejm od prądnicy naliczyłem 6 kolorów.. do tego były różnie gięte.. czarne, szare, w ocynku zoltym, srebrnym itd. Kanister od filtra oleju żyje osobną historią nie mówiąc o obudowach wiatraka.. idzie szału czasem dostać.

Auto 356 było budowane jak głowica BmW m12. Nie ma drugiego takiego samego 😉
Przy pracy nad silnikiem czasem ja decyduje czasem zleceniodawca.
To był niemiecki tuner i chcial wszystko jednolite.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2019, 20:51 

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 840
Apropo używania starych samochodów, myślę, że niektórzy będą w szoku ... ale w takim prawdziwym szoku - Porsche też jest.



Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2019, 22:56 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4968
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Zajefajny ten materiał z Nigerii :-)
To nie jest na dzień dzisiejszy zbyt przyjazny i cywilizowany kraj a jak widać chłopaki na filmie mega zakręceni !!!




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2019, 23:59 

Dołączył: 17.09.2016
Posty: 42
Mata napisał(a):
Stanger napisał(a):
MY66 a pięć zegarów, ciekawostka... Ale w tym wypadku te dwa dodatkowe zegary są ujęte w Certyfikacie w wyposażeniu dodatkowym :-)


Wypasiona opcja 😎 mówiąc szczerze nie widziałem jeszcze 912 i tylu opcji na COA


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.01.2019, 2:16 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
Mata napisał(a):
Zajefajny ten materiał z Nigerii :-)
To nie jest na dzień dzisiejszy zbyt przyjazny i cywilizowany kraj a jak widać chłopaki na filmie mega zakręceni !!!


Czasem pasja daje oddech nawet w takich "ciężkich" zakątkach..

Swoją drogą może by jakiś osobny wątek stworzyć o 356 i 912..?

Ja wiem że tu wszyscy Panamerą jeżdzą albo w dieslu z DPF ale skoro już kilku się wychyliło to taka mała nisza nie była by tak osamotniona.. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.01.2019, 3:06 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3071
Gdzieś juz padło hasło aby forum uporządkować modelami albo erami , mnie np odpowiada dział 996 :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.01.2019, 8:24 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
porscheee napisał(a):
Gdzieś juz padło hasło aby forum uporządkować modelami albo erami , mnie np odpowiada dział 996 :)


Classic911.pl - tak mamy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.01.2019, 13:57 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1534
marko356 napisał(a):

Swoją drogą może by jakiś osobny wątek stworzyć o 356 i 912..?

Ja wiem że tu wszyscy Panamerą jeżdzą albo w dieslu z DPF ale skoro już kilku się wychyliło to taka mała nisza nie była by tak osamotniona.. :)


Jakiś czas temu zapytałem o to w dziale klubowym.Bez odzewu.Czyli bez szans/chęci/zainteresowania/potrzeby.
Widocznie tak jak jest ,jest dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.01.2019, 15:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3699
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Kilka lat temu był podział na modele w części technicznej, niestety w większości zakładek było pusto. Po zmianie serwera na niemiecki forum zostało "uproszczone".




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2019, 1:15 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4968
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
@Darek
Co wcale nie oznacza, że nie możemy pomyśleć by do tego wrócić... Pytanie tylko bo nie pamiętam, czy część techniczna nie znajduje się w części zamkniętej forum do której dostęp mają tylko klubowicze?
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2019, 2:03 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 776
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
Duzy off topic w tym wątku idzie. Część techniczna moim zdaniem jest w części publicznej i moim zdaniem powrót do uporządkowania informacji według modeli był by bardzo wskazany. W tym wypadku wspomniane wcześniej niemieckie uproszczenie nie wyszło z pożytkiem dla użytkowników.




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2019, 8:34 

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 840
Ja pytałem o to -> struktura-dzialu-technicznego-t19079.html

Lepsza połowa pustych działów niż bajzel ;) przynajmniej dla tych co lubią jak „jest ogarnięte”.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.01.2019, 20:15 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4968
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Stanger napisał(a):
Za kilka dni będzie ciekawy egzemplarz licytowany, ciekawi mnie poziom jaki osiągnie, to aukcja wiec jest sporo kosztów dodatkowych ale estymacja jest dobra jeśli poziom resto był profesjonalny

https://www.bonhams.com/auctions/25101/lot/114/


No i jednak wygląda, że korekta jest i to dość spora :-(
Auto sprzedane za równowartość 185k pln !!!
I teraz porównajmy ten egzemplarz i jego cenę z czerwoną 912’tką wystawioną do sprzedaży na naszym podwórku...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.01.2019, 20:30 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1534
Mata napisał(a):
Stanger napisał(a):
Za kilka dni będzie ciekawy egzemplarz licytowany, ciekawi mnie poziom jaki osiągnie, to aukcja wiec jest sporo kosztów dodatkowych ale estymacja jest dobra jeśli poziom resto był profesjonalny

https://www.bonhams.com/auctions/25101/lot/114/


No i jednak wygląda, że korekta jest i to dość spora :-(
Auto sprzedane za równowartość 185k pln !!!
I teraz porównajmy ten egzemplarz i jego cenę z czerwoną 912’tką wystawioną do sprzedaży na naszym podwórku...


Czyli nie opołaca się remontować 912 bo renowacja może przewyższyć wartość auta.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.01.2019, 20:32 

Dołączył: 17.09.2016
Posty: 42
Ceny 912tek obserwuje już ze 3 lata, dość uważnie, ich spadek jest widoczny ale tego to się faktycznie nie spodziewałem ... piękne autko i świetna cena !!

EDIT: i do tego cena już zawiera prowizje domu aukcyjnego


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.01.2019, 22:14 

Dołączył: 23.04.2017
Posty: 683
A ciekawy jestem ilu inwestorów nakupowało 912 i już liczyli zyski :P a tu bęc ten rynek moim zdaniem jest w Polsce nieprzewidywalny.Za chwile okaże się że całkiem inny model szybko zyskuje na cenie.Dlatego ja kupuję auta do jazdy i przy zakupie nigdy nie pomyślałem ani o zyskach ani o stratach kupuje dla frajdy i dla przyjemności z jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2019, 10:36 

Dołączył: 27.10.2014
Posty: 95
No i gdzie są wszyscy ci co mówili że tanio już było?
Jakaś cisza nastała a posłuchał bym argumentów które wytłumaczą ten incydent cenowy.

Może stan auta miał wiele do życzenia?może ktoś oglądał? a,wiem...pewnie ten model jest najniżej ceniony wśród kolekcjonerów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2019, 10:49 

Dołączył: 20.10.2014
Posty: 279
Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
Mnie ta cena za 912 nie dziwi. Ile chcieliście obecnie wycenić 912 ?
W US cena 185 tys zł równa się ponad 200 tys zł po sprowadzeniu do Europy.
W Europie realne ceny ładnych 912 to ok 50 - max 60 tyś euro.
912 to bardzo zwinne , lepsze w utrzymaniu auto w porównaniu do wczesnych 911 ale większość z Was marzy o 911 i stąd modele 356 i 912 są dużo tańsze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2019, 11:00 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1559
Nr klubowicza: 582
lotoss napisał(a):
No i gdzie są wszyscy ci co mówili że tanio już było?
Jakaś cisza nastała a posłuchał bym argumentów które wytłumaczą ten incydent cenowy.

Może stan auta miał wiele do życzenia?może ktoś oglądał? a,wiem...pewnie ten model jest najniżej ceniony wśród kolekcjonerów.


A gdzie moje 965????
Twoje 50k u mnie leży :)




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum