Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.08.2019, 12:53 

Dołączył: 21.11.2017
Posty: 64
Witam
Jak w tytule, tydzień temu pilot przestał otwierać auto. Wymiana baterii - zero efektu. Dioda świeci na pilocie, ale auto dalej nie reaguje.
Teraz pytania:
czy po wymianie batrii trzeba zgrac kluczyk z autem?
z tego co wyczytalem to zgrywanie polega na przekreceniu zapłonu (bez odpalania motoru) i przytrzymaniu przycisku na pilocie przez 60 (90?) sek. prawda to?
jesli bateria ok i nie trzeba zgrywać pilota z autem to co jeszcze może być powodem dysfunkcji pilota?

Pomysły mile widziane :)

Jeśli temat już był, prosze o przeniesienie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.08.2019, 13:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5060
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Raczej będzie pilot do wymiany cały.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.08.2019, 19:28 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
co przeszkadza sprawdzić czy wysyła klucz sygnał czy nie ? każdy locksmith ma odbiornik radiofal - sekunda sprawy aby zrozumieć w czym problem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.08.2019, 20:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5060
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
To oczywiście dobry pomysł, ale doświadczenie podpowiada że jeżeli
mikrostycznik działa (dioda się zapala) to jednak nadaje.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.08.2019, 21:15 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Zależy jaka jest logika działania diody - czy jest to reakcja na naciśnięcie przycisku lub na wysyłanie radiowego sygnału . Moje zdanie - wymiana baterii nie powinna powodować awarii pilota - jest to nielogiczne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.08.2019, 21:26 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 625
GermanCars napisał(a):
Zależy jaka jest logika działania diody - czy jest to reakcja na naciśnięcie przycisku lub na wysyłanie radiowego sygnału . Moje zdanie - wymiana baterii nie powinna powodować awarii pilota - jest to nielogiczne.

A ja logicznie rozumując domyślam się z pierwszego postu że pilot przestał otwierać drzwi a właściciel po prostu wymienił dobrą baterię na również dobrą i zastanawia się co jest nie tak.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.08.2019, 22:04 

Dołączył: 21.11.2017
Posty: 64
Dzieki wszystkim za podpowiedzi.
Czy poprzednia bateria byla ok czy nie tego sie juz nie dowiemy. poszla do kosza.
Pierwsza reakcja - jesli pilot nie dziala do wymiany bateria. Niestety nie zachował sie oryginal stąd dywagacje odnośnie przyczyn, ale nie jest wykluczone że padł pilot a nie bateria. Tak czy inaczej bez weryfikacji w serwisie sie nie obejdzie z tego co widze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2019, 10:47 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Nie ma co dyskutować. Ten typ tak ma. Mi pilot przestał działać po 7 latach posiadania auta jakieś 3 lata temu. Dioda po nacisnieciu sie zapala, batria nowa a nie otwiera/zamyka. Trzeba sie przyzwyczaić lub naprawic np. w PorschePana. Ciekawe jakie to teraz koszty?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2019, 11:26 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
logos napisał(a):
Nie ma co dyskutować. Ten typ tak ma. Mi pilot przestał działać po 7 latach posiadania auta jakieś 3 lata temu. Dioda po nacisnieciu sie zapala, batria nowa a nie otwiera/zamyka. Trzeba sie przyzwyczaić lub naprawic np. w PorschePana. Ciekawe jakie to teraz koszty?

No i stąd logiczny wniosek - dioda do sygnału nie ma nic wspólnego


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2019, 10:26 

Dołączył: 21.11.2017
Posty: 64
Żeby zamknąć temat - @Qbak wygral. Pilot do wymiany poszedl w całości.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.09.2019, 10:12 

Dołączył: 8.06.2018
Posty: 60
bmarcin napisał(a):
Żeby zamknąć temat - @Qbak wygral. Pilot do wymiany poszedl w całości.



Z ciekawosci jaki to teraz koszt do 996/986?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.09.2019, 12:47 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5060
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
To wszystko zależy od konkretnego auta, bo są różne piloty. Choć chyba
wszystkie oscylują w granicach 680zł.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.09.2019, 13:01 

Dołączył: 8.06.2018
Posty: 60
Qbak napisał(a):
To wszystko zależy od konkretnego auta, bo są różne piloty. Choć chyba
wszystkie oscylują w granicach 680zł.


Ale mowisz tu w tym momencie o kluczyku calym do 996/986? Bo jak jakis czas temu pytalem to kluczyk z pilotem i kodowanie kosztowalo cos kolo 2k


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.09.2019, 14:28 

Dołączył: 21.11.2017
Posty: 64
Cytuj:
Z ciekawosci jaki to teraz koszt do 996/986?

Czekam na szczegółowy rachunek.
Wstepny koszt okolo 200CHF - 250CHF (taka waluta u mnie w okolicy).
Dostałem nowy kluczyk + kodowanie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.09.2019, 21:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5060
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Podałem cenę za sam pilot. Jeżeli stary (kluczyk) idzie w odstawkę to można
z niego wyjąć grot i włożyć do nowego. Wtedy zniknie koszt dorobienia
nowego grotu - nie pamiętam ceny tej usługi, nigdy tego nie robiłem,
ale nie więcej niż 150zł w stolicy. Do tego kodowanie, trzeba pytać
w konkretnym serwisie.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.10.2019, 21:19 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Jeśli ktoś potrzebuje dorobić pilot USA/EU (2010-2018) - można pisać na PW, ceny ASO znam dobrze .


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.01.2020, 17:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.12.2018
Posty: 218
Nr klubowicza: 696
W ostatnich tygodniach zrobił mi się identyczny problem z kluczykiem do 996 - najpierw często nie działał, a ostatecznie zupełnie przestał działać, pomimo że dioda świeciła.

Zainspirowany artykułem na angielskojęzycznym forum 986 zaniosłem go do elektronika, żeby przelutował scalaka. Trwało to 5 minut, kosztowało 10zł, a pilot działa idealnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.01.2020, 21:25 

Dołączył: 21.11.2017
Posty: 64
Dodatkowo z tego co sie dowiedzialem - w takim przypadku jak opisany w poście nr 1 - nie wyciągać baterii na wiecej niz kilka sekund (czas podmiany baterii). Podobno, dłuższe wyjęcie baterii powoduje calkowite rozkodowanie pilota i co za tym idzie, całą akcje z kodowaniem od zera. Czy tak jest - nie wiem, powtarzam co usłyszałem....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.01.2020, 21:35 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.12.2018
Posty: 218
Nr klubowicza: 696
Mój przypadek był właśnie taki jak w pierwszym poście, bateria była wyjęta na kilka minut, scalak częściowo odlutowany, a mimo wszystko nie trzeba było nic kodować.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum