Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 20.09.2019, 11:46 

Dołączył: 8.04.2018
Posty: 19
Witam

Proszę o informacje jakie polecacie zamienniki seryjnego układu wydechowego w porsche 996. (3.4). Seryjny układ brzmi trochę bez wyrazu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.09.2019, 12:12 

Dołączył: 19.09.2018
Posty: 136
Jak chcesz bezinwazyjny i niezbyt głośny to polecam JP Dansk. Do kupienia w rozsądnej cenie na ebayu. Sa tez wersje bardziej „sportowe”.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.09.2019, 12:49 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 97
mam w 996 3.4 Dansk sportowy i rury przelotowe zamiast katalizatorów też z firmy Dansk.
Jest naprawdę głośno powyżej 3 tys :) i piękny dźwięk.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.09.2019, 14:07 

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 840
A nie lepiej wrzucić oryginalny z "lornetką"?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.09.2019, 16:37 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1564
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
janotres napisał(a):
mam w 996 3.4 Dansk sportowy i rury przelotowe zamiast katalizatorów też z firmy Dansk.
Jest naprawdę głośno powyżej 3 tys :) i piękny dźwięk.


Po pierwsze bez katów śmierdzi, po drugie np w takim Krakowie zapomnij o przejściu przeglądu.
IMHO wycinanie katów w aucie ulicznym jest bez sensu - w wyścigówce jak najbardziej.

Jeśli chcesz najmniej inwazyjnie to wystarczy zrobić obejście tłumika końcowego - otrzymujesz tak naprawdę PSE ale w wersji „always on”.

Ja mam wydech MG - polecam. Pierwsza wersja była nie do końca udana ale po poprawkach (w ramach gwarancji oczywiście) jest super.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.09.2019, 20:09 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 97
Piterson ja napisałem co mam. Nie pisałem co jest lepsze albo gorsze. Nie wypowiadam się na temat innych układów wydechowych, bo nie testowałem. Przeglądu nie "przejdzie". Na ulice jest za "głośny". Dla mnie jest super. Trochę dźwięków dla pasjonatów tez się w mieście przyda. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.09.2019, 20:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1558
Nr klubowicza: 582
Mam nadzieje, że kiedyś doczekam czasów, że wszystkie te miejskie auta bez katalizatorów nie będą przechodziły przeglądu.
Szlag mnie trafia jak za takim jadę...
Dzwiek wogole mi nie przeszkadza.
Dla ułatwienia dodam, że we wszystkich "starych" samochodach zmieniłem układy wydechowe i w każdym mam nowe katalizatory.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.09.2019, 20:24 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3886
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
janotres napisał(a):
..... Dla mnie jest super. Trochę dźwięków dla pasjonatów tez się w mieście przyda. Pozdrawiam.


Domyślam się Kolego, że jesteś pasjonatem. Zapewniam, że 95% tych, na których chcesz zrobić wrażenie, pomyśli, że zepsuty, albo zeklnie w duchu.... Nie licz na to, że gawiedz na chodniku westchnie "ale super, ale dał ognia".
Ja mam Techart, montowany fabrycznie. Tani nie jest, ale da się nim jechać normalnie, kulturalnie, np. miedzy domami w nocy...., ale powyżej 3500obr. brzmi baaardzo przyjemnie i rasowo ! Różni się od "zwykłego" bypassami na zewnątrz tłumika.Podobno można to zrobić samemu, tzn. u jakiegoś tłumikarza, ale...podobno. Bo warto mieć coś, co ładnie brzmi, a przy okazji nie psuje osiągów. Nie każdy głośny tłumik jest dobrym tłumikiem !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2019, 8:09 

Dołączył: 19.09.2018
Posty: 136
Poleciłem Dansk, ponieważ takie tłumiki mam u siebie. O wersjach bardziej sportowych napisalem z myślą o produkcie, ktory polecał mi warsztat w Niemczech a o ktorym wspomniał pdmobil. W kształcie jest identyczny z oryginalnym, z wszystkimi wytloczeniami, ale ma jakis krociec, ktorym mozna „regulować” głośność i barwę dźwięku. Nie ma nic wspólnego z przelotem czy blow-off.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2019, 8:30 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1519
Ja mam bypass końcowego właśnie zrobiony przez poprzedniego właściciela w eltec.

Brzmi bardzo fajne, robota tez wykonana ładnie ale powyżej 3.5-4 tysięcy jest już mocno głośny.

W efekcie mam ogranicznik prędkości na autostradzie :/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2019, 12:37 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 97
Berni racja. Chyba zamówię katy od danska, chyba maja do zestawu. Moze dźwięk bardzo się nie zmieni a będzie przegląd przechodzić bez problemów. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2019, 19:41 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.02.2018
Posty: 378
Nr klubowicza: 583
Nie wiem ile kosztuje zestaw Dansk ale Porsche oferuje zestaw PSE w cenie detalicznej 15.5kPLN ale można się jeszcze dogadać. W komplecie z ważniejszych rzeczy: dwa tłumiki, wiązka, sterownik, akumulator podciśnienia, zaworek sterujący, obejmy.
Pozdrawiam
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2019, 20:10 

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 840
LeON napisał(a):
Nie wiem ile kosztuje zestaw Dansk ale Porsche oferuje zestaw PSE w cenie detalicznej 15.5kPLN ale można się jeszcze dogadać. W komplecie z ważniejszych rzeczy: dwa tłumiki, wiązka, sterownik, akumulator podciśnienia, zaworek sterujący, obejmy.
Pozdrawiam
Leszek


O tym pisałem na początku - teile ma go za okolice 11 ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2019, 21:18 

Dołączył: 24.11.2017
Posty: 200
b0g0b0jny napisał(a):
Ja mam bypass końcowego właśnie zrobiony przez poprzedniego właściciela w eltec.

Brzmi bardzo fajne, robota tez wykonana ładnie ale powyżej 3.5-4 tysięcy jest już mocno głośny.

W efekcie mam ogranicznik prędkości na autostradzie :/


Masz tzw Gundo hack ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2019, 21:30 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1519
Trociniarz napisał(a):
b0g0b0jny napisał(a):
Ja mam bypass końcowego właśnie zrobiony przez poprzedniego właściciela w eltec.

Brzmi bardzo fajne, robota tez wykonana ładnie ale powyżej 3.5-4 tysięcy jest już mocno głośny.

W efekcie mam ogranicznik prędkości na autostradzie :/


Masz tzw Gundo hack ?


Czytam właśnie co to Gundo hack i zasadniczo chyba tak. Mam obejście na tłumiku końcowym tak ze cześć spalin go omija.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.09.2019, 9:03 

Dołączył: 24.11.2017
Posty: 200
Długo sie zastanawiam nad wykonaniem tego "Hacku" , opinie są bardzo pozytywne w necie. Zastanawia mnie właśnie temat przeglądu - czy to w czymkolwiek może przeszkadzać oraz głośności przy predkosciach autostradowych.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.09.2019, 9:21 

Dołączył: 20.07.2017
Posty: 437
Boxster to inna konstrukcja wydechu, ale też polecany jest bypass na wzór fabrycznego PSE, gdzie część spalin piją tłumik koncowy.
Ja zrobiłem u siebie - jest super. Ogólnie troche więcej niższych częstotliwośc.
Glosnosc przy spokojnej jeździe jak seria, pod pelnym obciążeniem wyraźnie głośniej, ale w ten właściwy sposob :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.09.2019, 13:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1564
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Ja też mialem ten bypass i było super. Najtańsza droga do fajnego dźwięku. Nie przeszkadza przy przeglądzie bo katalizatorów nie omijasz. Głośność absolutnie akceptowalna (jak z PSE).

Ale ostatecznie musiałem zrobić cały wydech więc skończyło się na katalizatorach sportowych, x-pipe i nowych tłumikach z nowymi końcówkami. No ale to wielokrotność tej prostej przeróbki i nie masz 100% pewności że efekt będzie taki jak chcesz.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.09.2019, 16:41 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1519
piterson napisał(a):
Ja też mialem ten bypass i było super. Najtańsza droga do fajnego dźwięku. Nie przeszkadza przy przeglądzie bo katalizatorów nie omijasz. Głośność absolutnie akceptowalna (jak z PSE).

Ale ostatecznie musiałem zrobić cały wydech więc skończyło się na katalizatorach sportowych, x-pipe i nowych tłumikach z nowymi końcówkami. No ale to wielokrotność tej prostej przeróbki i nie masz 100% pewności że efekt będzie taki jak chcesz.


W 100% popieram. U mnie wydech jeszcze w doskonałej kondycji wiec szkoda było robić większą zmianę. Ale jak już padną tłumiki czy katy to tez pójdę w opcje całego nowego wydechu i to najpewniej w opcji a’la PSE lub PSE.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.09.2019, 22:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.02.2018
Posty: 378
Nr klubowicza: 583
Mikołaj napisał(a):
LeON napisał(a):
Nie wiem ile kosztuje zestaw Dansk ale Porsche oferuje zestaw PSE w cenie detalicznej 15.5kPLN ale można się jeszcze dogadać. W komplecie z ważniejszych rzeczy: dwa tłumiki, wiązka, sterownik, akumulator podciśnienia, zaworek sterujący, obejmy.
Pozdrawiam
Leszek


O tym pisałem na początku - teile ma go za okolice 11 ;)


Na moje 3240,98€ to prawie 14kPLN + wyłącznik na konsolę
No i na teile.com nie mają instrukcji montażu 😈


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum