Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 14.03.2024, 10:33 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1534
Mata napisał(a):
@Arekk
Dzięki za rekomendacje! Ja osobiście na przykład Pałacu Ciechanowice nie znałem a wygląda bardzo ciekawie… W połączeniu z kolorowymi jeziorkami w okolicy może to być fajny pomysł na niedzielę po śniadaniu na trasie powolnego powrotu z P-Series :-)
Pozdrawiam serdecznie
Mata

Polecam się na przyszłość :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.03.2024, 13:02 

Dołączył: 15.02.2022
Posty: 79
Magnus napisał(a):
a gdzie zapisy na P-series Classic?
na razie widzę na P-S Rally



Jeszcze kilka dni i pojawią się na stronie http://www.p-rally.pl
Czekamy na ostatnie detale całej akcji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.03.2024, 13:03 

Dołączył: 15.02.2022
Posty: 79
Duke napisał(a):
Czy wiadomo już coś o wrześniowym rajdzie na regularność?


Za kilka dni będą wszystkie informacje na www.p-rally.pl
Pozdrowienia
tomek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.03.2024, 22:08 

Dołączył: 15.02.2022
Posty: 79
Kochani,
chcielibyśmy Was zaprosić na rajd z cyklu P-series Classic, a dokładnie na jego pierwszą edycję.
Będzie to nieco odmienione, znane już P-series.
W tym przypadku stawiamy na najlepsze możliwe trasy, rywalizację sportową i klimat iście rajdowy – stanowiska serwisowe, ludzie związani z rajdami, Porsche, szkolenia.
Jazda na regularność pozwoli wyłonić najlepszych kierowców i pilotów.

Zdaję sobie sprawę, że taki typ rajdów (rajdy na regularność) nie cieszy się w Polsce jakimś spektakularnym zainteresowaniem.
Chcielibyśmy to zmienić, przynajmniej w środowisku Porsche.
To naszym (i nie tylko) zdaniem, najlepsza forma bezpiecznej rywalizacji i możliwość rozwijania swoich umiejętności, zarówno za kółkiem jak i dla pilota.

Z jednej strony postawimy na prawdziwy rajd na regularność, z profesjonalnym pomiarem czasu, a z drugiej, na rajd pozbawiony reżimu, masy przepisów i regulaminu na kilkanaście stron A4.
Celem jest fenomenalna jazda w najlepszym towarzystwie, gdzie rywalizacja jest super dodatkiem.
Chcemy uniknąć wyścigu zbrojeń.

Chętni będą mogli zdobyć licencję rajdową, bez nudnych kursów i egzaminów. Pomożemy Wam w formalnościach.
Spotkacie tutaj ludzi, którzy przejechali swoimi Porsche rajdy Monte Carlo, Dakar Classic, startowali w wyścigach górskich czy HRSMP.
Będziecie mogli skorzystać z pomocy profesjonalnych serwisów rajdowych.

Przygotujemy dla Was szkolenia z nawigacji po Road Booku, obsługi komputerów rajdowych czy aplikacji pomagających taki rajd lepiej zrozumieć i wygrać.

Ważne! Każdy kto nie czuje klimatu rywalizacji sportowej, może spróbować swoich sił w klasie turystycznej (bez rywalizacji).

Zapraszamy!
P-Rally Team

Szczegóły na temat imprezy i program na http://www.p-rally.pl w zakładce RAJDY i P-series Classic.
Za kilka dni opiszę kilka detali, których na stronie nie znajdziecie.
Do zobaczenia!
Tomek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.03.2024, 11:13 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2024
Świetnie :) Mam natomiast pytanie dotyczące dopuszczenia nowszych aut niż 996. Spotkałem się z rozwiązaniem, co prawda w rajdach turystycznych, nie na regularność, że za wiek były punkty karne, co zachęcało do startu jak najstarszym autem. Może jest to opcja warta rozważenia?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2024, 8:41 

Dołączył: 15.02.2022
Posty: 79
Duke napisał(a):
Świetnie :) Mam natomiast pytanie dotyczące dopuszczenia nowszych aut niż 996. Spotkałem się z rozwiązaniem, co prawda w rajdach turystycznych, nie na regularność, że za wiek były punkty karne, co zachęcało do startu jak najstarszym autem. Może jest to opcja warta rozważenia?



Jeżeli chodzi o nowe i nowsze niż 996 auta, proponujemy majowe P-series.
W tym przypadku podejmujemy się misji stworzenia prawdziwego rajdu dla klasyków.
Dlatego też, 996 mimo że jest klasykiem, ma osobną klasę ale już dalej iść nie chcemy bo główna idea się zatrze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2024, 23:17 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Piękny afisz reklamowy !(@max_p-rally z dn.26.03.24) Oby wszystko wyszło super, jak napisane !
Rajdy na regularność, takie prawdziwe, to ciekawa zabawa....a raczej spora praca dla wytrwałych, doświadczonych w tym temacie. Oczywiście doświadczenie trzeba zdobywać i dobrze, że możliwość taką dostajemy. No ale....albo zawody, albo zabawa. Trzeba się nastawić na zabawę - naukę, z przymrużeniem oka- bo nie jest to łatwe. Kiedyś taką jazdę na regularność "załatwiała" tabelka przeliczeniowa "dystans/czas=ile za szybko/ile za wolno", teraz załatwia to elektronika, ale i to trzeba opanować. Jak przy tym trasa nie jest jasno podana, a w formie itinerera, gdzie można się pomylić, to zaczyna się cyrk....czasem się gna na full, żeby zdążyć na PKC. No jest zabawa !
Kiedy próbowałem sił w MPPZ-ach, samochodem z 1981r. to właśnie z powodu premiowania rocznika auta, miałem świadomość, że bez szans w klasyfikacji. Stąd interesowały mnie jedynie próby sportowe jakie były w trakcie i część z nas, tych "młodszych aut" właściwie tylko po to startowała, bo takie próby jak Tor Poznań, Tor FSO (jak był) czy Karowa, to był mocny magnes !
Zabawa super, polecam....zabawę 😊
Pytanie - co to za kurs na licencję rajdową ? Co daje, do czego upoważnia ?




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.04.2024, 15:43 

Dołączył: 15.02.2022
Posty: 79
pdmobil napisał(a):
Piękny afisz reklamowy !(@max_p-rally z dn.26.03.24) Oby wszystko wyszło super, jak napisane !
Rajdy na regularność, takie prawdziwe, to ciekawa zabawa....a raczej spora praca dla wytrwałych, doświadczonych w tym temacie. Oczywiście doświadczenie trzeba zdobywać i dobrze, że możliwość taką dostajemy. No ale....albo zawody, albo zabawa. Trzeba się nastawić na zabawę - naukę, z przymrużeniem oka- bo nie jest to łatwe. Kiedyś taką jazdę na regularność "załatwiała" tabelka przeliczeniowa "dystans/czas=ile za szybko/ile za wolno", teraz załatwia to elektronika, ale i to trzeba opanować. Jak przy tym trasa nie jest jasno podana, a w formie itinerera, gdzie można się pomylić, to zaczyna się cyrk....czasem się gna na full, żeby zdążyć na PKC. No jest zabawa !
Kiedy próbowałem sił w MPPZ-ach, samochodem z 1981r. to właśnie z powodu premiowania rocznika auta, miałem świadomość, że bez szans w klasyfikacji. Stąd interesowały mnie jedynie próby sportowe jakie były w trakcie i część z nas, tych "młodszych aut" właściwie tylko po to startowała, bo takie próby jak Tor Poznań, Tor FSO (jak był) czy Karowa, to był mocny magnes !
Zabawa super, polecam....zabawę 😊
Pytanie - co to za kurs na licencję rajdową ? Co daje, do czego upoważnia ?


Dzięki za dobre słowo.
Jak słusznie zauważyłeś, rajdy na regularność to nie prosta zabawa.
Żeby mieć tam wyniki, trzeba dobrze potrenować i jazdę i samą nawigację. Do tego obsługa aplikacji lub zaawansowanych komputerów rajdowych.
ALE.
Dają możliwość bezpiecznej rywalizacji, umożliwiają podnoszenie kwalifikacji pilota ale też samego kierowcy.
Właśnie to chcemy promować i ułatwić wszystkim, którzy szukają czegoś nowego w świecie klasycznych Porsche i imprez..

Pytałeś o licencję.
Będzie to licencja rajdowa do rajdów na regularność.
Jeżeli ktoś zaszczepiony tą koncepcją rajdów, będzie chciał spróbować swoich sił w krajowych profesjonalnych imprezach lub pojechać za granicę, kwit będzie jak znalazł.

W tym roku, robiąc pierwszą tego typu imprezę, podejdziemy do tego bardziej szkoleniowo i z odpowiednim dystansem. Nie chcemy zniechęcić tylko zachęcić. Co nie jest łatwym zadaniem bo umówmy się, tego typu rajdy nie są hiper popularne nad Wisłą.
W latach kolejnych będziemy chcieli podnosić poprzeczkę, zarówno wydłużając trasy jak i wprowadzając wszystkie opcje, jakie można spotkać na najbardziej profesjonalnych imprezach, tak rozgrywanych.
Ale to na spokojnie, krok po kroku.
Wiem też, że samym pomysłem zainteresowali się nasi sąsiedzi i będą chcieli dołączyć w przyszłości.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.04.2024, 23:24 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4970
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Max

Popieramy tę ideę, macie nasze pełne wsparcie!
Działamy wspólnie, promujemy ideę rajdów na regularność, P-Series jako pomysłu samego w sobie i w efekcie promujemy takżę na zasadzie pełnego partnerstwa Porsche Club Poland :-)

Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.04.2024, 16:03 

Dołączył: 15.02.2022
Posty: 79
Kochani,
w związku z bardzo licznymi pytaniami o to, czy można przyjechać od piątku (a nie od czwartku), czy aby trasa rajdu nie za długa (pierwotny pomysł przewidywał nocną 100 km plus 2 x 250 km, do tego szkolenie), czy można startować ale nie brać udziału w odcinkach na regularność etc. postanowiliśmy delikatnie zrewidować nasze plany i zmienić nieco formę, tego pierwszego profesjonalnego rajdu na regularność.

A zatem:
- zmieniliśmy długość trwania imprezy - od 6.09 do 8.09 (piątek - niedziela)
- zmniejszyliśmy dystans i zrobimy w piątek szkolenie oraz nocny odcinek około 100 km, a w sobotę około 250 km
- będziemy mieli więcej czasu na piątkowe szkolenie z nawigacji i obsługi systemów do jazdy na regularność (aplikacje i komputer rajdowy dla chętnych)
- wprowadziliśmy klasę turystyczną - można się podszkolić, przejechać cały rajd, uczestniczyć we wszystkich aktywnościach ale nie trzeba rywalizować na regularność

W związku z powyższym znacząco zmniejsza się kwota wpisowego i wynosi 1 200 PLN.
W hotelu także wypada jeden nocleg mniej.

Ideałem będzie przyjechanie do Ustronia w piątek od rana do 16.00 lub w czwartek.
Od 17.00 w piątek planujemy szkolenie dla wszystkich uczestników.

Pod tym linkiem zaktualizowane szczegóły imprezy - https://p-rally.pl/p-series-classic-program

Jeżeli macie jakieś pytania to zapraszamy do kontaktu.
Pozdrawiam
Tomek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum