Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 30.04.2020, 21:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5047
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
A na bagnecie jaki masz stan? Często na bagnecie jest ok a na elektronicznym
jest lekko inaczej. Nie wiem czemu, ale najczęściej widziałem takie przypadki
w 986. Nie twierdzę że wszystkie tak mają, żeby była jasność ;)
Może wlewali patrząc na bagnet klasyczny.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.05.2020, 10:36 

Dołączył: 20.07.2017
Posty: 437
Szybka z Plexi ma to do siebie, że prędzej czy później każdego czego czeka jej wymiana😔 ja bardzo uważam - tylko dodatnie temperatury, pomagam się ułożyć przy składaniu, kosmetyki...a widzę, że 2miejsca są już zmęczone i pewnie niedługo strzeli.

Opcje są 3:
- wymiana samej szybki - moim zdaniem bez sensu bo problem wróci, a robota ta sama co w opcji 2
Załącznik:
OGSsyYfz.jpg


- wymiana samego poszycia na nieoryginalne z wąska szklana szybka. Montaż na stary stelaz z 3 belkami (wygląda wg. Mnie bardzo rasowo)
Załącznik:
unnamed (1).jpg


- zakup kompletnego Ori. dachu poliftowego z większą szybą i 4 belkami. Najszybsza metoda i najlatwiejsza, ale drogo i ciężko znaleźć taki dach.
Załącznik:
Porsche-Boxster.jpg


Qbak napisał(a):
A na bagnecie jaki masz stan? Często na bagnecie jest ok a na elektronicznym
jest lekko inaczej. Nie wiem czemu, ale najczęściej widziałem takie przypadki
w 986. Nie twierdzę że wszystkie tak mają, żeby była jasność ;)
Może wlewali patrząc na bagnet klasyczny.

No ja też mam na zegarach ponad skalę, a na bagnecie idealnie na górnej kresce.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.05.2020, 8:52 

Dołączył: 15.06.2018
Posty: 65
Dzieki, patrze na dachy z poliftow, ale poki co takie male pekniecie moze jakas kropelka wystarczy? albo nawiercic i nakleic jakas mala latke? a jesli tak, to skad taka latke wziac?

Co do oleju, sprawdze na bagnecie, dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.05.2020, 19:24 

Dołączył: 15.06.2018
Posty: 65
sprawdzilem dzisiaj, wyglada na to, ze na bagnecie brakuje skali. caly plastikowy element jest w oleju, wycieralem i sprawdzalem pare razy.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.05.2020, 20:35 

Dołączył: 20.06.2012
Posty: 345
Odkręć filtr oleju i spuść z tego olej. Zejdzie jakieś 150-200 ml.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.05.2020, 20:37 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Czyli dobrze byłoby odessać. Zasadniczo powinni to zrobić w ASO




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2020, 23:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2018
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Fajny serwis :banghead:
Oleju nie potrafią nalać to co z resztą?

A tak swoją drogą zastanawia mnie dlaczego jest powszechnie słaba opinia o ASO - zwłaszcza w przypadku obsługi samochodów będących już po okresie gwarancyjnym.

I mam tu na myśli nie tylko Porsche w Polsce, ale generalnie wszystkie ASO.




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2020, 23:41 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.12.2018
Posty: 218
Nr klubowicza: 696
adamax napisał(a):
I mam tu na myśli nie tylko Porsche w Polsce, ale generalnie wszystkie ASO.


Kiedyś myślałem, że to tylko polska specyfika, ale w Irlandii zderzyłem się z tym samym (w ASO Volvo). Różnica polegała na tym, że jak postraszyłem serwis serwis sądem, to zwrócili pieniądze po dwóch dniach, bo wiedzieli, że w uproszczonym trybie sprawa będzie załatwiona w miesiąc, a nie trzy lata...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.05.2020, 1:25 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 937
adamax napisał(a):
Fajny serwis :banghead:
Oleju nie potrafią nalać to co z resztą?

A tak swoją drogą zastanawia mnie dlaczego jest powszechnie słaba opinia o ASO - zwłaszcza w przypadku obsługi samochodów będących już po okresie gwarancyjnym.

I mam tu na myśli nie tylko Porsche w Polsce, ale generalnie wszystkie ASO.

Nie ma reguły. Ja kiedy serwisowalem BMW w MCars na zakopianskiej przez cale uzytkowane auta chyba z 7 lat i 200 tys km. I w zyciu takiego serwisu nie mialem. Mucha nie siadala i nawet po gwarancji tam jezdzilem bo to bylo tego warte. Wlacznie z autem zastepczym ktore bylo mi niezbedne, na zasadzie podjezdzam moim, 15 minut papiery, zabieram kluczyki i dalej jade zastepczym. To samo przy obiorze. Jak auto mialo 200 tys to wygladalo i jezdzilo jakby mialo 70tys po niemieckich drogach. Potem MCars wybudowal drugi oddzial kolo Makro i tam juz jest masakra, chamstwo i arogancja i niekompetencja. Wlacznie z uszkodzeniem lakierniczym o usuniecie ktorego jie mozemy sie doprosic i w koncu temat olalismy (o to im chodzilo) Wlasnie postanowilismy zeby juz tam z obecna bmka nie jezdzic bo nie ma sensu placic premium za usluge na gownianym poziomie. A firma ta sama.
Tak ze tego. Nie ma reguly, niezaleznie od marki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.05.2020, 7:55 

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 837
adamax napisał(a):
A tak swoją drogą zastanawia mnie dlaczego jest powszechnie słaba opinia o ASO - zwłaszcza w przypadku obsługi samochodów będących już po okresie gwarancyjnym.

I mam tu na myśli nie tylko Porsche w Polsce, ale generalnie wszystkie ASO.


W 99% takich przypadków, kiedy wydaje Ci się, że dana osoba nie wykonuje swoich obowiązków w odpowiedni sposób (mam na myśli usługi) tzn., że pracodawca płaci mu za coś innego niż Ty byś sobie życzył lub to czy to robi/nie robi nijak się ma do jego zatrudnienia i wynagrodzenia.

Niestety problem konsumenta jest taki, że często jakość rozwiązań alternatywnych jest taka jak przy wyborze prezydenta - a firmy na tym, żerują, bo ich pozycja w perspektywie decydenta jest niezagrożona. Najczęściej ta perspektywa nie wybiega poza jego kontrakt.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.05.2020, 12:34 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1102
Moim skromnym zdaniem to nie jest przypadłość aso tylko ogólnych tzw. usług w ogóle. Pierwszą przyczyną jest po prostu brak wykwalifikowanych pracowników lub niechlujstwo tych co są. Druga sprawa to często postępowanie poszkodowanych klientów. Zlecanie robót bez dokumentacji przed-po, jak już cudem są papiery tak jak w przypadku kol. to część ludzi nie idzie do sądu bo czas, kwota nie warta nerwów, bo sądy żle działają. Mało jest klientów którzy walczą do końca a widać warto. Gdyby większość walczyła to usługodawcy sami by się za to wzięli a tak to jest jak jest. Dużo też zależy od konkurencyjności branży , brak konkurencji=niska jakość i zawyżone ceny. Oczywiście są chlubne wyjątki ale to ze świecą szukać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.05.2020, 22:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1563
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
and6412 napisał(a):
Nie ma reguły. Ja kiedy serwisowalem BMW w MCars na zakopianskiej przez cale uzytkowane auta chyba z 7 lat i 200 tys km. I w zyciu takiego serwisu nie mialem. Mucha nie siadala i nawet po gwarancji tam jezdzilem bo to bylo tego warte. Wlacznie z autem zastepczym ktore bylo mi niezbedne, na zasadzie podjezdzam moim, 15 minut papiery, zabieram kluczyki i dalej jade zastepczym. To samo przy obiorze. Jak auto mialo 200 tys to wygladalo i jezdzilo jakby mialo 70tys po niemieckich drogach. Potem MCars wybudowal drugi oddzial kolo Makro i tam juz jest masakra, chamstwo i arogancja i niekompetencja. Wlacznie z uszkodzeniem lakierniczym o usuniecie ktorego jie mozemy sie doprosic i w koncu temat olalismy (o to im chodzilo) Wlasnie postanowilismy zeby juz tam z obecna bmka nie jezdzic bo nie ma sensu placic premium za usluge na gownianym poziomie. A firma ta sama.
Tak ze tego. Nie ma reguly, niezaleznie od marki.


O to widzę że mamy te same odczucia. Najlepszy serwis ASO z jakim miałem do czynienia. Serwisowałem tam swoją 135i zawsze byłem mega zadowolony.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.05.2020, 9:17 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 937
To jak im juz tak slodzimy to warto wspomniec za lakernie/blacharnie (marimex) tez maja na super poziomie. Moalem takie ze dwa lata ze jak auto odbieralem to za tydzien czy dwa dzwonilem po nowy termin ;) pech, seria kamieni na przednia szybe, wandalizmow i wszelkiego rodzaju drobnych usterek i stluczek. Ubezpieczyciel mnie wtedy nie kochał ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.05.2020, 9:22 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 801
and6412 napisał(a):
adamax napisał(a):
Fajny serwis :banghead:
Oleju nie potrafią nalać to co z resztą?

A tak swoją drogą zastanawia mnie dlaczego jest powszechnie słaba opinia o ASO - zwłaszcza w przypadku obsługi samochodów będących już po okresie gwarancyjnym.

I mam tu na myśli nie tylko Porsche w Polsce, ale generalnie wszystkie ASO.

Nie ma reguły. Ja kiedy serwisowalem BMW w MCars na zakopianskiej przez cale uzytkowane auta chyba z 7 lat i 200 tys km. I w zyciu takiego serwisu nie mialem. Mucha nie siadala i nawet po gwarancji tam jezdzilem bo to bylo tego warte. Wlacznie z autem zastepczym ktore bylo mi niezbedne, na zasadzie podjezdzam moim, 15 minut papiery, zabieram kluczyki i dalej jade zastepczym. To samo przy obiorze. Jak auto mialo 200 tys to wygladalo i jezdzilo jakby mialo 70tys po niemieckich drogach. Potem MCars wybudowal drugi oddzial kolo Makro i tam juz jest masakra, chamstwo i arogancja i niekompetencja. Wlacznie z uszkodzeniem lakierniczym o usuniecie ktorego jie mozemy sie doprosic i w koncu temat olalismy (o to im chodzilo) Wlasnie postanowilismy zeby juz tam z obecna bmka nie jezdzic bo nie ma sensu placic premium za usluge na gownianym poziomie. A firma ta sama.
Tak ze tego. Nie ma reguly, niezaleznie od marki.
Na Zakopiance w MCarsie byli, nie wiem, czy są dobrzy kierownicy serwisu i inni ludzie, potwierdzam serwis mega.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.05.2020, 9:24 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 801
and6412 napisał(a):
To jak im juz tak slodzimy to warto wspomniec za lakernie/blacharnie (marimex) tez maja na super poziomie. Moalem takie ze dwa lata ze jak auto odbieralem to za tydzien czy dwa dzwonilem po nowy termin ;) pech, seria kamieni na przednia szybe, wandalizmow i wszelkiego rodzaju drobnych usterek i stluczek. Ubezpieczyciel mnie wtedy nie kochał
Czyli Porsche Centrum Kraków ma dobrą blacharnię i lakiernię, bo tam robią porszaki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.05.2020, 10:23 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4940
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
W końcu PCK, MCars i Marimex to przecież ten sam właściciel :-)
No dobra PCK to syn ale senior Kus chyba nie pozwoli nie trzymać mu poziomu...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.05.2020, 13:42 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 937
Mata napisał(a):
W końcu PCK, MCars i Marimex to przecież ten sam właściciel :-)
No dobra PCK to syn ale senior Kus chyba nie pozwoli nie trzymać mu poziomu...
No wlasnie serwis MCars w tym samym miescie tylko na polnocy to juz zupelnie inna strona skali. Katastrofa, przede wszystkim obsluga.
IMO to kwestia managerow danego obiektu.
Zaznaczam ze to co pisalem o zakopiance to dotyczy okresu od 2011 do 2017 kiedy kozystalem. Moze sie cos pozmienialo.

Edit:
Dla uczciwosci jeszcze napisze ze z MCars kolo makro mialem podobne doswiadczenia jak kolega ktory zalozyl wątek. Uszkodzili na serwisie zonie próg. Ewidentnie ktos na łuku zachaczyl o wysoki kraweznik. Na protokole przyjecia wszysko ok. Aśka zauwazyla przy odbiorze i kazala wpisac w protokol i dala sie odeslac do domu a oni przegladna CCTV. Od tego czasu zbywaja a pisma sa bez odpowiedzi. Dalismy sobie spokoj bo mam wazniejsze sprawy niz użeranie sie z buc*mi. Ewidentnie na to liczyli. Dodam ze auto na firme wiec walczy spolka za spolka i przeciez im procesu nie wytocze o pierdole za pare stow.
Efekt taki ze stracili 10letniego klienta ktory pewnie zawsze bedzie mial przynajmniej jedna bmke.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum