Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 18:31 

Dołączył: 22.04.2019
Posty: 25
Witam mam pytanie odnośnie silnika z GT4 w 718.
Ktoś robił jakieś modyfikację typu wydech wałki komputer by z 420KM podciągnąć na 480 - 500 kM.

O ile nowy GT4 RS ma silnik z GT3 i tam RPM wchodzi na 9 tys to tu max 8 tys obr i koniec. ALE moje pytanie czy ktoś coś modyfikował by podbić moc w tym silniku GT4.

Kolejne pytanie
cayman 4.0
cayman GT4 też 4.0
Różnice w silniku ???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 20:47 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1532
Felix napisał(a):

Kolejne pytanie
cayman 4.0
cayman GT4 też 4.0
Różnice w silniku ???

To ten sam silnik co w 992 3.0 tyle że rozwiercony do 4l.i pozbawiony turbin.
Różnice w KM i niutach gts vs gt4 znasz.To wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 20:59 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2017
Posty: 252
Nr klubowicza: 692
Ja znam najbardziej skuteczny mod. Sprzedać GT4 i kupić GT4 RS lub GT3. Każdy inny nie ma sensu.




_________________

718 Spyder '22
991 Carrera S MRE '14
987 Boxster S '05
Macan kosiarka '18


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 21:05 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1532
JMK01 napisał(a):
Ja znam najbardziej skuteczny mod. Sprzedać GT4 i kupić GT4 RS lub GT3. Każdy inny nie ma sensu.

Dokładnie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 21:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 426
Nr klubowicza: 797
JMK01 napisał(a):
Ja znam najbardziej skuteczny mod. Sprzedać GT4 i kupić GT4 RS lub GT3. Każdy inny nie ma sensu.


+1

Chociaż użytkownik Felix jakiś czas temu chyba w dziale giełda wystawił GT3. Więc rada powinna brzmieć: „nie sprzedawaj GT3, odpuść GT4/GTS 4.0”




_________________

991.1 GT3
958 3.0 diesel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 21:23 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1532
JayKay napisał(a):
JMK01 napisał(a):
Ja znam najbardziej skuteczny mod. Sprzedać GT4 i kupić GT4 RS lub GT3. Każdy inny nie ma sensu.


+1

Chociaż użytkownik Felix jakiś czas temu chyba w dziale giełda wystawił GT3. Więc rada powinna brzmieć: „nie sprzedawaj GT3, odpuść GT4/GTS 4.0”

Tyle że żadna 911 nie będzie się tak fajnie prowadziła jak 718 :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 21:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 426
Nr klubowicza: 797
Arekk napisał(a):
JayKay napisał(a):
Arekk napisał(a):
Tyle że żadna 911 nie będzie się tak fajnie prowadziła jak 718 :wink:


Challenge accepted. Rozumiem, że „śmiecimy” do interwencji Admina :)

Wcale, że nie bo 718 prowadzi się beznadziejnie. I 718 to nie jest prawdziwe Porsche. No chyba, że chodziło Ci o 991 cabrio albo targa bo to też nie są prawdziwe Porsche. I 718 4 cyl. w sumie też nie są prawdziwymi Porsche.




_________________

991.1 GT3
958 3.0 diesel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 21:54 

Dołączył: 22.04.2019
Posty: 25
Panowie
911GT3 991.2 sprzedałem z bólem serca :(

Ale szukam takiej troche innej drogi do jeżdzenia sporadycznie na Nurbur.
na GT4RS na chwilę obecną to nie stać i nie ma od ręki.

Dlatego wymyśliłem sobie GT4 plus modyfikacje.
Można kupić Pucharówkę ale wtedy wyklucza mnie to z jazdy po ulicach a tego nie chce.

Powiem wam tak :
Kocham kochałem swoje GT3 ale za h....ja nie prowadziło mi się tak dobrze jak 718 .

Tam gdzie GT3 musiałem zaciskać poślad to 718 wchodziłem i nie było problemu.

Panowie Modyfikację i czy od strony mechanicznej to ma jakiś sens ?

Wiadomo że RS w 718 ma silnik od GT3 i kręci się o 1000obr więcej
air box czy jak tam się go piszę ładuje dzwięk w mózg co sprawia ŻE kOŃ SAM SIĘ BIJE, ale mi chodzi o np wałki wydech mapa co sprawi że GT4 nabierze oddechu i stanie się o 80 -100 kM szybsze od serii. Można jeszcze zbić wagę z auta i popracować nad aerodynamiką ale umówmy się to już level ninja by starać się urwać 0.5 sek np na Nurbur.

Tyle z mojej strony:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 22:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2017
Posty: 252
Nr klubowicza: 692
Ale mój wpis nie miał na celu śmiecenia, a jedynie wyrażał opinię na temat tuningu wolnych ssaków. To nie turbo, gdzie zmienimy mapę, zadbamy o lepsze chłodzenie lub nie i mamy łatwy przyrost mocy, w przypadku silnika 4.0 z 718 nie RS wiązałoby się to z kompletną jego przebudową wiec zarówno z punktu widzenia technicznego jak i ekonomicznego nie ma to sensu. Moje zdanie na temat zwiększania mocy jest takie, że jak chcesz mocniejsze auto to sprzedaj słabsze i kup mocniejsze, a nie kombinuj ze zwiększaniem mocy już posiadanego.




_________________

718 Spyder '22
991 Carrera S MRE '14
987 Boxster S '05
Macan kosiarka '18


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 22:22 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 426
Nr klubowicza: 797
JMK01 napisał(a):
Ale mój wpis nie miał na celu śmiecenia, a jedynie wyrażał opinię na temat tuningu wolnych ssaków. To nie turbo, gdzie zmienimy mapę, zadbamy o lepsze chłodzenie lub nie i mamy łatwy przyrost mocy, w przypadku silnika 4.0 z 718 nie RS wiązałoby się to z kompletną jego przebudową wiec zarówno z punktu widzenia technicznego jak i ekonomicznego nie ma to sensu. Moje zdanie na temat zwiększania mocy jest takie, że jak chcesz mocniejsze auto to sprzedaj słabsze i kup mocniejsze, a nie kombinuj ze zwiększaniem mocy już posiadanego.


Ale ja się z Tobą zgadzam. :) Uważam, że tuning silnika tak dopracowanego przez fabrykę mija się z celem. Zwłaszcza że można kupić GT4RS czy GT3 i mieć „lepsze” z fabryki.
„Śmiecenie” miało tyczyć się kolegi który rozpoczął dyskusję 718 vs 911 prowadzenie vol. Xxx ;)

A jeśli na serio mówimy o prowadzeniu - to dla mnie 718 4.0 prowadzi się dużo gorzej od 911 GT3. A jeśli mówimy o Nurburgringu, to już w ogóle nie wyobrażam sobie wybrać 718 ponad 991 GT3. Tyle że gust jest jak cztery litery, na których siadamy. Każdy ma swoje preferencje i je powinniśmy zaspakajać.




_________________

991.1 GT3
958 3.0 diesel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 22:34 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1532
Przy takim modzie pdk od rs też by się przydał :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 22:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.12.2017
Posty: 690
Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
Musisz poszukać na zagranicznych forach, typu rennlist. Lepszy wydech, wywalenie opf, jakiś program i jest po 450 kunia




_________________

981 Boxster GTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2022, 23:58 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2022
Nie u nas, ale ta firma ma doświadczenie w tuningu tych silników, warto obejrzeć całe: https://m.youtube.com/watch?v=Im9ARWrNBt8

Starszy 3.8 GT4 zrobiony na 510rwhp.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.08.2022, 8:11 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 426
Nr klubowicza: 797
Duke napisał(a):
Nie u nas, ale ta firma ma doświadczenie w tuningu tych silników, warto obejrzeć całe: https://m.youtube.com/watch?v=Im9ARWrNBt8

Starszy 3.8 GT4 zrobiony na 510rwhp.


Cudo. Dziś sobie przestudiowałem ich stronę, niesamowite co można zrobić z 9a1 3.8 z 981. Przede wszystkim, jestem pod wrażeniem że blok ma „miejsce” na aż taki stroker do 4.5.
Dla autora tematu, jednak chyba nie mają jeszcze know how - na stronie jest ton wg., którego namawiają na 981 3.8 -> 4.5, jako „lepszą” opcję niż 718 4.0. Wygląda na to, że jeszcze nie mają dla 9a2 kitu czy know how.




_________________

991.1 GT3
958 3.0 diesel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.08.2022, 12:03 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 761
Robiliśmy trzy Spydery z tym silnikiem.
Przesuwamy odcięcie na 8400rpm + modyfikacja układu wydechowego. Mamy bezpieczne 450ps.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron