Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 4.04.2023, 10:56 

Dołączył: 1.07.2016
Posty: 228
ja mam elektryka i powiem tylko jako 2 lub 3 auto . Dla mnie elektryk to reklamówka z dobrym stałym przyspieszeniem może jeszcze fajne auto do miasta ale jak masz fotowoltaikę w domu.
Nie rozumie ludzi którzy kupują auta elektryczne powyżej 500tys pln.Ale to ich wybór.
Przy tej technologi i infrastruktury ładownia aut elektrycznych to ja dziękuje....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.04.2023, 10:35 

Dołączył: 26.11.2021
Posty: 29
tez mam pv. Takie pytanie jakiej firmy masz magazyn LFP i ile trzeba za taki magazyn zaplacic? Z tym offgridem to wyprowadz mnie z bledu jesli nie mam racji ale to nie do konca chyba tak bo w miesiacach zimowych i tak produkcja bedzie zbyt mala, no ale przez pol roku powinien dawac rade.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2024, 18:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2018
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Wątek stary - więc odkopałem by była ciągłośc.

Auto Świat opublikował ciekawy test Taycana po 100.000 km.

https://www.auto-swiat.pl/ev/testy/nigd ... 00/wjg1c3p




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2024, 13:07 

Dołączył: 28.07.2018
Posty: 6
adamax napisał(a):
Wątek stary - więc odkopałem by była ciągłośc.

Auto Świat opublikował ciekawy test Taycana po 100.000 km.

https://www.auto-swiat.pl/ev/testy/nigd ... 00/wjg1c3p


Dzięki za podzielenie się artykułem! Fajne spojrzenie ze strony użytkowej Taycana i warte obejrzenia zdjęcia po 100 000 km poszczególnych części podwozia..

Pozdrowienia!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.01.2024, 10:44 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2053
Nr klubowicza: 068
od ponad 2 lat moim codziennym samochdem jest Bmw i3 120 Ah
Warszawa
były trasy i na mazury i do Zielonej Góry
Od roku ładuję "za darmo" w ramach infrastruktury miejskiej (ca 250 km za 7-20 złotych)
jest starym samochodem - przyjmuje więc do 40 kw na szybkiej ładowarce
nie ma podgrzewania bateri więc w mróz o połowę gorszy wynik

bus pasy, parkowanie za darmo to drobne udogodnienia
nie ma fotowoltaiki - ładuję w infrastrukturze miejskiej.. żegluję więc.. planowanie podróży nie jest dla mnie problemem
Chyba 3 podstawowe cechy dla kogo jest elektryk:
- dla osoby, która zwolniła czyli po mieście potrafi jeździć 80-90 a w trasie do 120 km/h
- osoby, które generalnie wie , że w podróży postój co 2-4 godziny to zdrowy rozsądek lub dużo pali
- generalnie osób z bardziej poukłałdanym życiem - ustawiam nawi widzę w aucie gdzie mam ładować i jak długo
- osób, które rozumieją problem ekologi i po psorstu się zgodziły, że to jeden z półśrodków, które mogą pomóc (nie dywagują skad metale rzadkie, co potem z bateriami)
osób skłonnych do "poświęceń) tak zostawiam auto na Parkig and drive i jadę 2 przystanki metrem
rozmowy o braku infrastruktury , udowadnianiu, że elektryk jest OK już mnie męczą... cisza, brak zapachu spalin eleju, osiagi tego samochodu to coś co pokochasz lub nie ..
jeżeli celem zakpu ma być tylko udowadniania i szukanie dziury w całym.. bez sensu
zapraszam nahttps://www.facebook.com/TrzymajGaz tam więcej o tej neichcianej technologii i nie tylko
Ostatnio zimowa eksloatacja GTS'a - bajka


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Marcin
----------------
http://trzymajgaz.pl/about-me/
https://www.facebook.com/TrzymajGaz/
http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.01.2024, 13:39 

Dołączył: 21.01.2020
Posty: 78
Lokalizacja: Pomorskie
Nr klubowicza: 684
Użytkujemy i3 i i4, na trasy w moim wypadku oczywiście jednak spalina.
W początkowej fazie "testowania" jak jechałem jakąś trasę, z ładowaniem, inni mnie wyprzedzali, to sobie tłumaczyłem, że nie jest wcale tak tragicznie, że się da dostosować, zaplanować.....
Jadąc spalinowym, wyprzedzając elektryki cieszę się, że to nie ja w nich siedzę, wolę wolność :D




_________________

991.2 4GTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.01.2024, 9:36 

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 840
klakierek napisał(a):
Użytkujemy i3 i i4, na trasy w moim wypadku oczywiście jednak spalina.
W początkowej fazie "testowania" jak jechałem jakąś trasę, z ładowaniem, inni mnie wyprzedzali, to sobie tłumaczyłem, że nie jest wcale tak tragicznie, że się da dostosować, zaplanować.....
Jadąc spalinowym, wyprzedzając elektryki cieszę się, że to nie ja w nich siedzę, wolę wolność :D


Fajny setup - jeszcze i4 można skonfigurować tak że połowa ludzi pomyli z M3 😅


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum