Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.12.2014, 23:25 

Dołączył: 18.12.2014
Posty: 490
Zamierzam się przesiąść z amerykańca 560KM na Porsche 911 Turbo. Chciałbym kupić 911 turbo 2007-2009 z przebiegiem ca 50-80 tys km. Możecie podzielić się waszą wiedzą nt:
1. Czy model 2007,2098,2009 szczególnie ten pierwszy nie ma wad fabrycznych "młodego modelu" które wychodzą po kilku latach czy po ca 50-70tys km?
2. Czy taki zakup ma sens?
3. Na co zwracać uwagę kupując turbo w tym wieku?
4. Czy przebieg np 90 tys km nie dyskwalifikuje tego auta bo remont silnika trzeba robić po 100 tys.
5. Parę sztuk jest na Allegro i OtoMoto w cenie 200-250tys zł. Ma to sens?
6. Jakie typowe usterki mają turbo które należy uznać za "standard"?
7. No i czy wogole w Polsce da się kupić w 100% bezwypadkowe i bezkolizyjne auto, czy raczej potrzeć na ofertę w Niemczech?
8. I na koniec może ktoś z Was jest w stanie polecić dobre auto na sprzedaż?

Wielkie dzięki za wszelkie informacje. Pzdr J


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.12.2014, 8:02 

Dołączył: 13.02.2009
Posty: 382
Witam ,

997 Turbo to super wybór , miałem takie auto do niedzieli , prowadzenie oraz komfort jazdy idealne , oczywiście jeśli jest zadbane ,
Trafiłeś w dobry moment zakupu , ponieważ ceny poleciały niewyobrażalnie na łeb , więc za 200 tys kupisz ładną sztukę , polecam krajówkę , znajdź bezwypadkową , chociaż to trudne , najlepiej nie dłubaną , chyba ,że wiesz od kogo i co było robione . Miałem skrzynię Tiptronic i daje radę , bardzo wytrzymała na modyfikacje . Jeżeli chodzi o koszty to nie są wysokie w porównaniu do pozostałych modeli . Zawieszenie w przebiegach powyżej 80 tys km , będzie do zrobienia , oczywiście proponuję wymienić całość , poduszki amortyzatorów również , sprawdź koniecznie stan chłodnic , a jest ich 5 sztuk, hamulce lepiej kupić standard czerwone , mniejsze koszty niż ceramika , chyba ,że wymienisz na stalówki .
Na początek moc będzie wystarczająca , ale po czasie zacznie brakować ,
a wtedy : wydech , intercoolery , hamulce , kierownica z łopatkami , program na 560 km i czuć różnice ,

W razie pytań zapraszam , niestety moje już sprzedane , ale poszło w dobre ręce :wink: Powodzenia w poszukiwaniu , zapraszamy do klubu po zakupie oczywiście, jak raz w Turbo wsiądziesz ,to już nie zmienisz :-)

Pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.12.2014, 8:13 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Jordan napisał(a):
2. Czy taki zakup ma sens?


Nie ma , lepiej kupić passata tdi ale jak już kupisz to oszalejesz ze szczęścia i będziesz się trząsł z nadmiaru adrenaliny.
Widok zaparkowanego prosiaka w garażu też miodzio. :D :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.12.2014, 9:17 

Dołączył: 18.12.2014
Posty: 490
Wielkie dzięki Silent. Bardzo rzeczowa i pomocna odpowiedź. Z pewnością wykorzystam przy zakupie. Jak już będę posiadaczem to napewno zamelduję się tutaj na stałe. No i pochwalić się nową zabawką

PS. Czy polecilibyście jakiś serwis w Warszawie? :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.12.2014, 9:43 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 747
Silent napisał(a):
Witam ,

997 Turbo to super wybór , miałem takie auto do niedzieli , prowadzenie oraz komfort jazdy idealne , oczywiście jeśli jest zadbane ,
Trafiłeś w dobry moment zakupu , ponieważ ceny poleciały niewyobrażalnie na łeb , więc za 200 tys kupisz ładną sztukę , polecam krajówkę , znajdź bezwypadkową , chociaż to trudne , najlepiej nie dłubaną , chyba ,że wiesz od kogo i co było robione . Miałem skrzynię Tiptronic i daje radę , bardzo wytrzymała na modyfikacje . Jeżeli chodzi o koszty to nie są wysokie w porównaniu do pozostałych modeli . Zawieszenie w przebiegach powyżej 80 tys km , będzie do zrobienia , oczywiście proponuję wymienić całość , poduszki amortyzatorów również , sprawdź koniecznie stan chłodnic , a jest ich 5 sztuk, hamulce lepiej kupić standard czerwone , mniejsze koszty niż ceramika , chyba ,że wymienisz na stalówki .
Na początek moc będzie wystarczająca , ale po czasie zacznie brakować ,
a wtedy : wydech , intercoolery , hamulce , kierownica z łopatkami , program na 560 km i czuć różnice ,

W razie pytań zapraszam , niestety moje już sprzedane , ale poszło w dobre ręce :wink: Powodzenia w poszukiwaniu , zapraszamy do klubu po zakupie oczywiście, jak raz w Turbo wsiądziesz ,to już nie zmienisz :-)

Pozdrawiam,


Lukasz a ty już widzę Turbo S?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.12.2014, 9:44 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 747
Jordan napisał(a):
Wielkie dzięki Silent. Bardzo rzeczowa i pomocna odpowiedź. Z pewnością wykorzystam przy zakupie. Jak już będę posiadaczem to napewno zamelduję się tutaj na stałe. No i pochwalić się nową zabawką

PS. Czy polecilibyście jakiś serwis w Warszawie? :wink:


Oczywiście poza PC to w Raszynie jest Porschepana, która jak poszukasz na forum ma same jak najlepsze opinie. Zresztą właściciel jest też na forum aktywny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.12.2014, 12:13 

Dołączył: 13.02.2009
Posty: 382
Witaj Maciej ,

Mała zmiana , za to kolor jak Twój oraz dużo karbonu :wink:

Zostało Turbo w klubie , do zobaczenia w końcu na zlotach ,

Pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.12.2014, 13:11 

Dołączył: 27.08.2014
Posty: 102
Turbo 997 z ttronic jest świetnym wyborem...mam go na co dzień.
Komfortowy, a jak trzeba pojechać po zakrętach to funkcja sport i robi się jeszcze fajniej:)
Spalanie na bardzo rozsądnym poziomie, średnia około 15l
Jest wszystko co trzeba:
Świetna marka
Moc
Emocje
Komfort/Sport do wyboru
4x4
Dwa foteliki dla dzieci
No i spoiler...prawie jak w GT3 ;)

Szczerze polecam zakup.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.12.2014, 14:04 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 747
Silent napisał(a):
Witaj Maciej ,

Mała zmiana , za to kolor jak Twój oraz dużo karbonu :wink:

Zostało Turbo w klubie , do zobaczenia w końcu na zlotach ,

Pozdrawiam,


No to gratulacje! Kolor jest super-coraz bardziej mi sie podoba! U mnie carbonu jak pamietasz tez pod dostatkiel (ale tylko na elementach dekoracyjnych :))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.12.2014, 17:08 

Dołączył: 18.12.2014
Posty: 490
Marek 997 napisał(a):

Szczerze polecam zakup.


Dzięki Marek. Teraz tylko znaleźć łądną sztukę i w drogę i co dobre to zimą można jeździć. Moim się nie da - napęd tyl 560KM, 680NM.

PS. Nie wiem jakie są zwyczaje na tym forum, ale jak podeślę ofertę konkretnego autka to powiecie czy coś o nim wiecie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.12.2014, 22:56 

Dołączył: 27.08.2014
Posty: 102
Jordan napisał(a):
Marek 997 napisał(a):

Szczerze polecam zakup.


Dzięki Marek. Teraz tylko znaleźć łądną sztukę i w drogę i co dobre to zimą można jeździć. Moim się nie da - napęd tyl 560KM, 680NM.

PS. Nie wiem jakie są zwyczaje na tym forum, ale jak podeślę ofertę konkretnego autka to powiecie czy coś o nim wiecie?


Uwielbiam amerykańiskie silniki, uwielbiam tę moc z wolnossącej jednostki, ale Porsche jest niesamowite, Porsche siedzi w nas od dziecka...czyli cały czas;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.12.2014, 22:59 

Dołączył: 27.08.2014
Posty: 102
Jeszcze jedno, nie spiesz się, bo z Porsche jest jak z kobietą...czekasz na tą jedną jedyną.
Pózniej już choćby nie wiem co, aż po grób.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.12.2014, 1:14 

Dołączył: 18.12.2014
Posty: 490
Marek 997 napisał(a):
Jeszcze jedno, nie spiesz się, bo z Porsche jest jak z kobietą...czekasz na tą jedną jedyną.
Pózniej już choćby nie wiem co, aż po grób.


Dzieki, właśnie na to wyglada że trochę to potrwa. Ładnej 997T w Polsce nie tak łatwo znaleźć. Popatrzę w Niemczech, tam jest ich dużo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.12.2014, 1:30 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
Jordan napisał(a):
Marek 997 napisał(a):
Jeszcze jedno, nie spiesz się, bo z Porsche jest jak z kobietą...czekasz na tą jedną jedyną.
Pózniej już choćby nie wiem co, aż po grób.


Dzieki, właśnie na to wyglada że trochę to potrwa. Ładnej 997T w Polsce nie tak łatwo znaleźć. Popatrzę w Niemczech, tam jest ich dużo.


Zdarzają sie,mi sie udało ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.12.2014, 9:35 

Dołączył: 18.12.2014
Posty: 490
zibi911 napisał(a):
Zdarzają sie,mi sie udało ;)


Gratuluję szczęsciarzu :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.12.2014, 22:52 

Dołączył: 18.12.2014
Posty: 490
Cz zna kotoś z Was te samochody:
http://otomoto.pl/porsche-911-997-997-t ... 25655.html
http://otomoto.pl/porsche-911-997-gt3-C34516656.html

Będę wdzięczny za info. Wielkie dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.12.2014, 1:46 

Dołączył: 18.12.2014
Posty: 490
Jordan napisał(a):
Cz zna kotoś z Was te samochody:
http://otomoto.pl/porsche-911-997-997-t ... 25655.html
http://otomoto.pl/porsche-911-997-gt3-C34516656.html

Będę wdzięczny za info. Wielkie dzięki.


Koleżanki i Koledzy może jednak zna ktoś fajne Turbo 2007/2008 godne polecenia pedantycznemu miłośnikowi samochodów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.03.2015, 16:50 

Dołączył: 18.12.2014
Posty: 490
Odbyło się zgodnie z zasadą jak nie ma, to nie ma nic, jak już jest to nadmiar. Mam do wyboru zarówno piękne coupé i cabrio turbo z 2010. Obydwa bezwypadkowe z małym przebiegiem. Cena nie jest ograniczeniem. Auto do użytku w okresie wiosna- jesień, raczej sporadycznie niż na codzień. Użytkownicy jednego i drugiego pomóżcie rozwiązać ten chyba miły dylemat. Dziekuję za pomoc i porady.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.03.2015, 22:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1565
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Jordan napisał(a):
Odbyło się zgodnie z zasadą jak nie ma, to nie ma nic, jak już jest to nadmiar. Mam do wyboru zarówno piękne coupé i cabrio turbo z 2010. Obydwa bezwypadkowe z małym przebiegiem. Cena nie jest ograniczeniem. Auto do użytku w okresie wiosna- jesień, raczej sporadycznie niż na codzień. Użytkownicy jednego i drugiego pomóżcie rozwiązać ten chyba miły dylemat. Dziekuję za pomoc i porady.


Podstawowe pytanie - czy zamierzasz tym autem się ścigać (trackdays itp)?
Jeśli tak to tylko i wyłącznie coupe.
A jeśli ma być to po prostu taki typowy "weekend toy", w dodatku używany tylko w okresie ciepłym, raczej szedłbym w cabrio...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.03.2015, 23:13 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
To się podziel namiarem na ten, którego nie chcesz :) Może ja przytulę? ;) Pod warunkiem że jest z fakturą 23% :D




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum