Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2014, 13:52 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Sorrki, nie doczytałem, ze to nie był stozek.
No właśnie sam sie zastanawiam ile stozek i dolot mogą dodac mocy.
Jak zamontuje ( jeśli sie zdecyduje )cały dolot to chętnie sie z Wami podzielę doświadczeniami.
Pozdrawiam
Szczur


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2014, 15:27 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Uważaj bo mokry filtr czy wkladka moze regularnie zabijac przeplywomierz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2014, 16:01 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
michal928 napisał(a):
Uważaj bo mokry filtr czy wkladka moze regularnie zabijac przeplywomierz.

u mnie przez 7 lat na szczęście nic się nie stało,ale niz zapeszajmy :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2014, 20:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5058
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Szczur, jedź na hamownię jednego dnia, wymiana tego dolotu to ok.
5 minut zabawy. Możesz zrobić śmiało dwa pomiary jeden za drugim.
Tzn. z oryginalnym (najlepiej świeżym filtrem) i z dolotem od KN.
Jestem bardzo ciekawy jak będą wyglądały charakterystyki :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2014, 1:37 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Właśnie tak chce zrobić, 2 pomiary bez stożka i z nim. Musimy jednak poczekać bo Niemcy maja przerwę świąteczna i dopiero w styczniu bedą realizować zamówienia. Swoją droga to i dobrze bo Prosiaczek zimuje sobie grzecznie w garazu :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2015, 1:48 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Właśnie p.Michał z PorschePana wymienia w Prosiaku łożysko IMS i montuje dolot i stozek K&N. Jestem na feriach, pozniej wylatuje na tydzień wiec nie zbadam parametrów. Jak wrócę to dam Wam znać co dał stozek i dolot. Mam zamiar zmienić mapę paliwowa i myśle nad wymiana całego układu wydechowego. Liczę na dobre niutki i fajny przyrost mocy. Zobaczymy po hamowaniu

Szczur


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2015, 11:05 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 747
Wymiana IMS? W jakim silniku? Prewencyjnie czy juz sie sypnelo? Szczur napisz kilka zdan bo kiedys sie tematem interesowalem. W USA maja rozne kity i upgradey...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2015, 13:10 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 405
Przerabiałem ten temat z dolotem stożkowym KN w moim przypadku filtr zabrał ok. 30KM :shock: (carrera 3,4-996) mam gdzieś jeszcze wydruki z hamowni. Po zdemontowaniu KN moc wzrosła łącznie z niutonem.....Jedyny plus to tylko dźwięk. Nie polecam niestety jednym słowem - barszcz biały i ślady zębów na kaszance....! a jeszcze bo bym zapomniał wymieniłem w tym czasie tylko trzy przepływki.... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2015, 13:13 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Też się boję że nic to nie da. Albo będzie gorzej. Silnik to 3.4 o ile dobrze pamiętam.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2015, 14:13 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 405
Szczur jeżeli mogę Ci coś doradzić to lepszym rozwiązaniem jest instalacja NITRO( koszt z kocem grzewczym ok.3500zł.) ja w silniku właśnie 3,4 strzelałem przez dwa lata na początku dysze 100KM a później z dysz 120KM i spokojnie gnoiłem GT3 996 i inne gatunki..... :P Ten silnik technologicznie jest bardzo słaby ale wytrzymałościowo może znieść sporo.....elektroniką i zmianą mapy zyskasz ok.8- 9KM i ok 16-20 niutonów (koszt ok.2000zł.) bo też to już przerabiałem....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2015, 14:20 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Łożysko IMS wysypane - pierwszy przypadek taki trafiłem, jednak to dowodzi, ze moze się jednak wysypać. Może nie wystepuje to czesto ale jednak...
Uszkodzone łożysko trafilismy przy rozbieraniu dekielka od wałka do uszczelnienia bo olej się lał a "ktoś" zasmarował dekielek silikonem...
Podobno były jakieś hałasy z silnika ale nie były one powodem do rozbiórki.
Problem udało się wychwycić w ostatniej chwili gdyż uszkodzeniu uległa wewnętrzna bieznia łożyska a opiłki metalowe w dużej ilości poszły już do wnetrza wałka IMS na szczeście nie wydostały się przez kołnierz łożyska na zewnątrz do ukłądu smarowania bo wtedy silnik byłby martwy...
Trzeba bedzie jeszcze zdjąć kontrolnie miskę i wymienić filtr oleju.
Chyba trzeba będzie prewencyjnie zacząć zaglądać pod każdy dekielek przy okazji np. wymiany sprzęgła.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2015, 15:18 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 747
P. Michale a przerabial Pan wymiane lozyska ims w ramach prewencji przy uzyciu tych dostepnych na rynku zestawow?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2015, 22:01 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Przesyłam Wam zdjęcia zmielonego IMS. Obecnie jestem w sporze z Porsche Centrum Poznań. Napisałem też oficjalną skargę do fabryki w Niemczech i są bardzo zainteresowani tą sprawą. Mój mecenas po moim powrocie składa doniesienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa; oszustwa przy przeglądzie przedsprzedażowym oraz umieszczeniu na fakturach części, które nigdy nie zostały wymienione. Sprawą interesuje się też TVN Turbo oraz Glos Wielkopolski. Mam nadzieję, że dostaną po tyłkach za swoje przekręty


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2015, 22:08 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Co do stożka to jestem pewny, że przy zmianie mapy paliwowej dojdzie zarówno PS jak i niutków. Myślę, że będzie trzeba zbudować dwie a może trzy mapy. Pewnie jeszcze więcej dojdzie przy zmianie całego układu wydechowego. Zobaczymy co pokaże hamownia w Kielcach już w połowie marca... Oczywiście wykresy zamieszczę na forum :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2015, 23:37 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Auto odebrane z PorschePana z założonym stożkiem i dolotem :) Teraz jest w TapWid na szyciu nowego dachu.
Podczas podróży zauważyłem, ze Prosiak jest bardziej dynamiczny, szybciej wkręca się na obroty i niesamowicie ryczy :)
Wydaje mi się, że jest jednak mniej elastyczny na wyższych biegach przy małych obrotach. Może to być jednak złudzenie.

Pozdrawiam
Szczur


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2015, 23:47 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4967
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Cześć
Jak będziesz po TapWid'zie z nowym dachem proszę podziel się swoją opinią. Słyszałem wiele dobrego :-) Chciałbym się upewnić bo na wiosnę wybieram się do nich moim 944 cabrio...
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2015, 23:52 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
Szczur napisał(a):
Przesyłam Wam zdjęcia zmielonego IMS. Obecnie jestem w sporze z Porsche Centrum Poznań. Napisałem też oficjalną skargę do fabryki w Niemczech i są bardzo zainteresowani tą sprawą. Mój mecenas po moim powrocie składa doniesienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa; oszustwa przy przeglądzie przedsprzedażowym oraz umieszczeniu na fakturach części, które nigdy nie zostały wymienione. Sprawą interesuje się też TVN Turbo oraz Glos Wielkopolski. Mam nadzieję, że dostaną po tyłkach za swoje przekręty


całe Porsche Centrum Poznań... mam podobne doświadczenia.
coś tam "brzydko pachnie" od dawna...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2015, 23:04 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Mata napisał(a):
Cześć
Jak będziesz po TapWid'zie z nowym dachem proszę podziel się swoją opinią. Słyszałem wiele dobrego :-) Chciałbym się upewnić bo na wiosnę wybieram się do nich moim 944 cabrio...
Pozdrawiam serdecznie
Mata


Jasne. Odbieram Prosiaka w piatek wieczorem wiec chętnie sie podzielę doświadczeniem z TapWid. Juz teraz jestem przekonany, ze wyjdzie super bo Pan Grzesiek to naprawdę fachowiec. Wrzucę zdjecia dachu i zregenerowanego środka :)
Wrzucę tez zdjecia stożka a w poniedziałek jak dam radę jadę na hamownie wiec wrzucę wykres.

Pozdrawiam
Szczur


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2015, 0:40 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 486
Bylem w piątek w TapWidzie i sie tak zastanawialem czyje to cabrio :)
Robilem u nich slupki srodkowe do 500ty i wyszlo perfekcyjnie (faktura materialu i wykonanie 100% jak ORI)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2015, 12:55 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
No i Prosiak odebrany wczoraj wieczorem z TapWid'u :) Co mam napisać... Poprostu rewelacja, jestem pod wielkim wrażeniem tego co zobaczyłem. Dach wyglada jak z fabryki :) Środek jak nówka :) Każde wcześniejsze zagniecenie, zarysowanie skory wygładzone i odnowione. Kierownica obszyta na nowo. Każdy element w środku dokładnie dopracowany :) Pan Grzesiek opowiedział mi o wszelkich sprawach, które zostały naprawione. Dostałem gwarancje i certyfikat jakości. Wszystkim bardzo polecam tez zakład :)

Pozdrawiam
Szczur


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum