Witam w Nowym Roku !
Jako że było trochę wolnego to i różne myśli przeszły przez głowę, oczywiście motoryzacyjne
Zacząłem się zastanawiać nad sprzedażą / zamianą 997.2 GT3 na 997 Turbo
Powodem takiej decyzji jest to że GT3 zimą tylko stoi a i latem nie miałem za dużo okazji żeby się Nią nacieszyć bo to inne zloty, inne auta i zawsze ten tor mi się oddalał, potrzebuje bardziej uniwersalnego rozwiązania takiego Porsche którym pojadę po bułki, zrobię kilka okrążeń na torze a z nartami na dachu pojadę w góry, no i nie będzie problemu żeby jechać na zlot i tu przyszło mi na myśl Turbo. Wiem że w przedziale cenowym np 997.2 Turbo S zbliżam się do 992 4S ale ja chcę pozostać w tym analogowym moto świecie
Do rzeczy, mam pytanie do użytkowników i osób znających bardziej temat 997 turbo niż ja i rzeczywiście doświadczyli fanu z posiadania Turbiny. Fora przeczytane, filmy na YT obejrzałem chyba wszystkie także z GT3, ahh ciężki wybór.
Jak już kupować to który model wybrać PDK czy Manual? tu bardziej chodzi o żywotność np. podczas jazdy na torze, bo dobrze czuje się w każdej konfiguracji.
Którą generację wybrać,
997.1 Turbo z Mezger czy 997.2 Turbo S, a może powinienem się puknąć w głowę
kupić inne auto całoroczne np. Macana w benzynie i zostawić GT3? wtedy temat do zamknięcia
Poniżej mam dwie aktualne opcje do wyboru w Norwegii, 997.2 Turbo S PDK i „Panie widział Pan tam „S” na końcu z manualem
I dla przypomnienia moja GT3…
https://www.finn.no/384469252https://www.finn.no/369428186