Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.02.2025, 21:33 

Dołączył: 2.03.2024
Posty: 7
Jakie macie doświadczenia w użytkowaniu GT3 bez liftu przedniej osi? Jak z użytkowaniem na co dzień? Jak w porównaniu do innych aut np. 911 GTS, 718 Cayman GT4, GT4RS, 718 Cayman GTS? Dzięki z góry za wasze opinie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.02.2025, 17:18 

Dołączył: 26.01.2024
Posty: 49
Moim zdaniem LIFT przy każdym aucie tego typu jest pomocny, tym bardziej że można sobie pozwolić na niższe, od fabrycznego zawieszenie. Bez znaczenia czy to Porsche czy Ferrari czy Lambo - moim zdaniem LIFT na +, chyba że ktoś jest jakiśmy torowym purystą i zmienia to charakterystykę zawieszenia dyskwalifikując LIFT.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.02.2025, 21:45 

Dołączył: 26.11.2021
Posty: 78
Nr klubowicza: 785
Nie wyobrażam sobie bez liftu, w mieście? Podziemne garaże? Na torze oczywiscie. Na co dzien Nie. Wiem, że Porsche Szczecin sprzedaje nowe GT3 bez liftu. Odradzam - choć chyba można to dołożyć. Widzialem na Renliscie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 14:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.05.2022
Posty: 207
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
W drogowych 911kach bez liftu da się przeżyć ale czasami trzeba uważać więc LIFT warto mieć...

W GT3 nawet jak będziesz bardzo uważał to do części podziemnych garaży po prostu bez przytarcia się nie dostaniesz...

Lift IMHO nie zmienia charakterystyki zawieszenia...A te parę kilogramów na plus w jeździe torowej bez problemu zniwelujesz jednym lepiej pokonanym zakrętem ;-)




_________________

Darek

Porsche 911 Turbo S (991.2)
Porsche 911 S (997.1)
BMW M6 (E63)
BMW M3 (F80)
BMW M3 (E46)
BMW X6M (E71)
BMW 550i (F10)
BMW 850i (E31)
SL500 (R230)
Brera 3.2JTS Q4
Coupe Turbo 2.0 16V
Corvette LS1 V8


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 15:17 

Dołączył: 2.03.2024
Posty: 7
Wamet napisał(a):
W drogowych 911kach bez liftu da się przeżyć ale czasami trzeba uważać więc LIFT warto mieć...

W GT3 nawet jak będziesz bardzo uważał to do części podziemnych garaży po prostu bez przytarcia się nie dostaniesz...

Lift IMHO nie zmienia charakterystyki zawieszenia...A te parę kilogramów na plus w jeździe torowej bez problemu zniwelujesz jednym lepiej pokonanym zakrętem ;-)
Dzięki wszystkim za informacje. Zdaję sobie sprawę z problemów w garażach podziemnych, itp. Miałem okazję poruszać się GT4, jak wiadomo było bez opcji liftu i z prześwitem 85mm, i trzeba było bardzo ostrożnie. Z informacji o GT3 wynika że jest chyba 103mm w aucie bez liftu, czyli pozornie lepiej, jednak suche dane nie mówią o wysunięciu cześci aero zderzaka, który o ile się nie mylę w GT3 jest jeszcze bardziej wysunięty. Tak czy siak przytarcia pewnie by się zdarzały, ale jeśli w GT3 jest gorzej niż w GT4 to byłoby to już nie do zaakceptowania. Ma ktoś z Was jeszcze jakieś porównanie GT4 vs GT3 ?
Mam opcję przejęcia leasingu auta bez liftu, stąd wątek na forum.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 15:23 

Dołączył: 17.01.2009
Posty: 183
Jest tyle gt3 na sprzedaż że osobiście nie wzialbym bez. Też przy sprzedaży będziesz miał kupujących kręcących nosem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum