Wamet napisał(a):
W drogowych 911kach bez liftu da się przeżyć ale czasami trzeba uważać więc LIFT warto mieć...
W GT3 nawet jak będziesz bardzo uważał to do części podziemnych garaży po prostu bez przytarcia się nie dostaniesz...
Lift IMHO nie zmienia charakterystyki zawieszenia...A te parę kilogramów na plus w jeździe torowej bez problemu zniwelujesz jednym lepiej pokonanym zakrętem
![Wink ;-)](https://porscheclub.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
Dzięki wszystkim za informacje. Zdaję sobie sprawę z problemów w garażach podziemnych, itp. Miałem okazję poruszać się GT4, jak wiadomo było bez opcji liftu i z prześwitem 85mm, i trzeba było bardzo ostrożnie. Z informacji o GT3 wynika że jest chyba 103mm w aucie bez liftu, czyli pozornie lepiej, jednak suche dane nie mówią o wysunięciu cześci aero zderzaka, który o ile się nie mylę w GT3 jest jeszcze bardziej wysunięty. Tak czy siak przytarcia pewnie by się zdarzały, ale jeśli w GT3 jest gorzej niż w GT4 to byłoby to już nie do zaakceptowania. Ma ktoś z Was jeszcze jakieś porównanie GT4 vs GT3 ?
Mam opcję przejęcia leasingu auta bez liftu, stąd wątek na forum.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk