Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 911, a laik
PostNapisane: 23.10.2009, 0:11 

Dołączył: 22.10.2009
Posty: 2
Witam Was serdecznie!

Na poczatku zaznaczam, ze w sprawach technicznych jestem dokumentnym laikiem i ignorantem! Dlatego postanowilem poszukac troche w internecie miejsca gdzie ktos poda pomocna dlon debilowi ;) Juz pisze w czym tkwi problem. Mianowicie mam 21 lat od baka kupowalem gazety motoryzacyjne, ale motoryzacje traktowalem bardziej w kategoriach 'estetycznych' Jestem maksymalnytm wzrokowcem i dlatego kupuje samochody 'na oko' do tej pory nie bylo to zbyt skomplikowane bo mieszkajac w Polsce kupowalem to na co mnie bylo stac /punto 1, astra 2/ Po przeprowadzce do USA spelnilem swoje pierwsze marzenie kupilem mini coopera! od zawsze natomiast bardzo podniecala mnie mysl o posiadaniu porsche. teraz po dluzszym czasie pracowania i odkladania /i wyrobieniu sobie historii kredytowej xD/ nadszedl moment kiedy zacyznam przesuzkiwac rynek amerykanski w poszukiwaniu auta dla mnie! Mojego pierwszego Porsche! Nie bede ukrywal ze zaskoczyla mnie roznorodnosc ofert i zglupialem! mysle o czyms z rocznikow 2001, 02, 03.


teraz pare moich pytan:

Jezeli nie mysle o sciganiu sie swoim autem, tylko o rozsadnej jezdzie /w tym panstwie policyjnym w ktorym teraz zyje niestety nie mozna poszalec/ to ktora z wersji jest optymalna.

na amerykanski rynek /wiele stopow, korkow, swiatel etc/ manual to dobry pomysl? czy moze tiptronik? Jak sprzeglo w manualu bo to mnie amrtwi...

czy auta dostepne w stanach odbiegaja od tego co porsche oferuje europejskim klientom?

jak sie sprawdzaja materialowe dachy w eksploatacji? czy nie ma np. problemow z przecieraniem sie po dluzszym czasie uzytkowania itd?