Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 8:28 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
Pod lampą kierowcy jakby nieco większa szpara. Poza tym wygląda przyzwoicie. I tu i w tamtym dobrze byłoby wymienić rozrząd. Chyba,że będzie wpis w książce-potwierdzony w serwisie .W co wątpię.
Na pewno czeka już na swojego nabywcę kilka miesięcy. Obserwuje na bieżąco 911 w tej kwocie (nie żebym chciał kupić, z ciekawości)i od dawna sobie wisi na ogłoszeniu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 9:59 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Trochę wisi , i cena spada , na początku było 99tys . Spróbuje dzisiaj zadzwonić do Gościa , zobaczymy co powie .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 11:41 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Jeżeli jest choć cień nadziei na uzdrowienie...zrób wszystko, żeby nie popaść w tę chorobę.
911 uzależnia. I techniką i ...snobizmem.
Jeżeli do tej pory nie zasmakowałeś klasyka, to nie myśl o starszej 911. Do tego trzeba przygotowania ! Starsza to w moim rozumieniu przed 1989r. bo modele 964, 993 to całkiem nowoczesne auta i jeżeli nie są zgracone przez złe użytkowanie lub liche handlarskie naprawy, to są super...ale za super cenę !
Nie bój się ani Boxstera ani 996. Pierwszy, owiany kiepską sławą daje ogromna przyjemność z jazdy za naprawdę małe pieniądze. To w 100% Porsche !!! Różnica między 2.5, a 2.7 żadna, a 3.2 jest, ale bez przesady.
996 niesie za sobą prestiż 911 (coś dla ducha) no i rzeczywiście lepsze osiągi...oczywiście za dużo wyższą cenę i w zakupie i w codziennym użytkowaniu.
Silniki 3.6 oczywiście lepsze od 3.4, ( no i droższe), ale tu....tym wszystkim, którzy psioczą na 3.4, które raz po raz się rozpadają....czy wiecie jaki procent tych 3.4 się rozpadł ?
mając 100 tyś na ten zakup, powinieneś kupić auto za max.80.
Polecam 996 2001 3.4 z W-wa za 74tyś (pewno za 70 się sprzeda), przebieg 95000 wydaje się oryginalny, ma dokumentację i czystą historię, wygląda i jeżdzi wybornie.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 13:01 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Bardzo ci dziękuję za rzeczowe podejście do tematu i wskazanie najbardziej racjonalnego rozwiazania . Myślę , że od czegos trzeba zacząć tą przygodę . Leczyć przynajmniej narazie tej przypadłości nie chcę , a z drugiej strony nie chcę popaść w niepotrzebne kłopoty .
Jeśli polecasz ten samochód to spróbuje jeszcze dziś skontaktować sie z jego włascicielem . Wiesz może cos wiecej o tym samochodzie ?

chodzi chyba o ten :
http://otomoto.pl/oferta/porsche-911-ca ... p6NVn.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 13:39 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Tak, to ten. Nie wiem nic więcej niż napisałem. Oglądałem. Jest fajny. Zobacz sam.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 13:45 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
w takim razie spróbuje coś wiecej się dowiedzieć


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 16:21 

Dołączył: 2.12.2010
Posty: 525
Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
tomila napisał(a):
w takim razie spróbuje coś wiecej się dowiedzieć

Trochę więcej informacji o srebrnym może Ci udzielić michal928 z Raszyna:
witam-prosze-o-ocene-911-mod-996-t12365.html




_________________

Marcin
było: 986, 987S, 996.2 Targa Orient Red Metallic
jest: Macan S i Boxster 718
http://WWW.AURAN.PL
http://WWW.MISSALA.PL
Perfumeria Quality Gdańsk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 16:28 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
dzięki - problem bo nie mogę tego otworzyć - dostaję komunikat , że nie mam wystarczających uprawnien ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 16:44 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Wpisy Kolegów z "Porschepana" z Raszyna widnieją w książce serwisowej tego auta....oczywiście oprócz wcześniejszych ASO i zagranicznych.
Tak, dzwoń i oglądaj. Ja je widziałem ok.2 tyg temu.
Będę ciekaw Twojej oceny.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 18:29 

Dołączył: 2.12.2010
Posty: 525
Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
michal928 napisał(a):
Auto z pierwszego linka znam. Serwisowałem je dłuższy czas. Wszystko robione na bieżąco, bez oszczedności, na prawde dużo rzeczy jest w nim zrobionych. W razie czego służe hisorią (za zgodą sprzedającego). Warto się nim zainteresować.




_________________

Marcin
było: 986, 987S, 996.2 Targa Orient Red Metallic
jest: Macan S i Boxster 718
http://WWW.AURAN.PL
http://WWW.MISSALA.PL
Perfumeria Quality Gdańsk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 18:45 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Bardzo ci dziękuję , rozmawiałem z wlaścicielem , wygląda rzeczywiscie interesująco , poprosze go jeszcze o zgodę o udostepnienie historii serwisowej z Porschepana

Może to będzie to ?!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 20:35 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4972
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Białe 996 4S było wystawione do sprzedaży podczas Auto Nostalgii w Warszawie. Cena wywoławcza ta sama co teraz w ogłoszeniu. Import z Japonii, prezentowało się bardzo ładnie ale było kilka rzeczy do poprawek. Na pewno warto negocjować no i jeżeli jest to oferta bez opłaconej akcyzy to raczej cena przesadzona...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 20:56 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Rozmawiałem dzisiaj ze sprzedawcą - myslę , że cena jest przesadzona , przynajmniej dlatego , ze trzeba jeszcze dołozyć 10 tys . na akcyzę ponieważ jest nieoplacona .Do tego kilka poprawek i mamy 150 tys


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 21:28 

Dołączył: 12.07.2014
Posty: 37
Tu masz tanie Porsche do poprawek w opisie pisze ze to same pierdoły i nie które mozna samemu naprawić.
Na początek może być skoro nie chcesz dużo wydać na zakup auta.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... ousPage=lr

pozdrawiam Gregor


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 22:28 

Dołączył: 7.03.2015
Posty: 23
Witam, z ciekawością śledzę twój post ,gdyż mam dokładnie tę samą przypadłość. W moim przypadku decyzja o zakupie 911 zapadła w lutym, ale dałem sobie czas do końca roku na ochłonięcie i zaczerpnięcie tematu (... i zagonienie starego auta itd.). W grudniu mam 40 urodziny i do tego czasu mam zamiar już nią jeździć.
Tak samo jak Ty zaczynałem od tańszych modeli 996, potem zobaczyłem jaka jest różnica w modelach po liftingu 2002-2004, potem drążyłem temat silnika, skrzyni biegów, a nawet przez moment chciałem kupić boxstera. Po tych już kilku miesiącach jednak skłaniam się do modelu 997, bo różnica w cenie pomiędzy tym białym, co pokazałeś, a modelami z roku 2005-2006 jest praktycznie żadna, a samochód wygląda całkiem inaczej. Z budżetu 70k zrobiło się 140k i nawet nie wpisuję więcej w wyszukiwarkę, bo droższego już moja żonka nie zniesie (przynajmniej na razie). Obecnie rozgryzam różnicę pomiędzy silnikiem 3.8 i 3.6. Może ktoś kompetentny się wypowie, czy np. 3.8 jest mniej awaryjny?
A z twoją chorobą, to chyba wszyscy tak mają, tylko jednym się ujawnia prędzej, a innym później.
https://www.youtube.com/watch?v=g5Iu7Gk6Igg
https://www.youtube.com/watch?v=b8GoFSM8Wis


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 23:02 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Fajnie , że to wszystko napisałeś , od razu mi lepiej . U mnie objawilo sie to nieco później , włąsnie stuknęło mi 50 niestety . Przyjąłem to z godnością :D . A do Porsche wracając poruszam się w tym temacie dokladnie jak ty . Od 993 do 997 . Kupno 996 za 150 tys wydaje mi się slabym pomysłem .Wtedy chyba rzeczywiscie lepiej kupić 997 . Obecnie po wielu przemysleniach sklaniam sie ku wersji light czyli 996 3,4 . Na codzień i tak bedę jeździł czym innym , to samochód raczej na "niedzielne" przejażdżki . Jeśli chodzi o budżet to podobnie jak ty rozciągałem go jak sprężynę tłumacząc sobie , że jak jeszcze troszkę dołożę to już naprawdę będzie super . Nie wiem czy to dobra metoda i nie chodzi tu o wytrzymałość żony , choć na pewno też / wszyscy chyba mamy ten sam problem / , ale o sens tej zabawy . Ma być fajnie , ma być przyjemność i zabawa , a to niekoniecznie ma związek z tym czy będzie to 3,4 czy 3,6 itp . Tak przynajmniej na tą chwilę mi się wydaje ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 23:18 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Do tych rozważań dorzucę jedno:
Rozciągając budżet do 140-150 tyś, nie warto myśleć o 997, a o 993 !
To dostatecznie nowoczesny samochód, znacznie lepszej jakości, o znacznie większej wartości, kultowy, dający wielką radość z jazdy ! Za te pieniądze można już kupić. ( no nie 4s, ale zwykły, ładny )
Kupisz 996...będziesz chciał 997, kupisz 997, za niedługo będzie chęć na nowsze...i będziesz dokładał ( znaczy tracił ). Klasyk daje zaspokojenie na długo i nie traci na wartości, wręcz przeciwnie !
Całkiem inaczej sprawy się mają, jak budżet ma limit ( czy zdrowy rozsądek ). Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :lol:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 23:23 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Klasyk to najlepsze rozwiazanie . Ale drogie niestety . Najbardziej chciałbym mieć 964 .... I do tego brak utraty wartosci - bezcenne .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.05.2015, 11:03 

Dołączył: 28.07.2012
Posty: 335
areksaw napisał(a):
Witam, z ciekawością śledzę twój post ,gdyż mam dokładnie tę samą przypadłość. W moim przypadku decyzja o zakupie 911 zapadła w lutym, ale dałem sobie czas do końca roku na ochłonięcie i zaczerpnięcie tematu (... i zagonienie starego auta itd.). W grudniu mam 40 urodziny i do tego czasu mam zamiar już nią jeździć.
Tak samo jak Ty zaczynałem od tańszych modeli 996, potem zobaczyłem jaka jest różnica w modelach po liftingu 2002-2004, potem drążyłem temat silnika, skrzyni biegów, a nawet przez moment chciałem kupić boxstera. Po tych już kilku miesiącach jednak skłaniam się do modelu 997, bo różnica w cenie pomiędzy tym białym, co pokazałeś, a modelami z roku 2005-2006 jest praktycznie żadna, a samochód wygląda całkiem inaczej. Z budżetu 70k zrobiło się 140k i nawet nie wpisuję więcej w wyszukiwarkę, bo droższego już moja żonka nie zniesie (przynajmniej na razie). Obecnie rozgryzam różnicę pomiędzy silnikiem 3.8 i 3.6. Może ktoś kompetentny się wypowie, czy np. 3.8 jest mniej awaryjny?
A z twoją chorobą, to chyba wszyscy tak mają, tylko jednym się ujawnia prędzej, a innym później.
https://www.youtube.com/watch?v=g5Iu7Gk6Igg
https://www.youtube.com/watch?v=b8GoFSM8Wis


każdy Ci tutaj powie, że 3.8, czyli Carrera S sprzed liftu, to silnik mega awaryjny, więc sprawa 997 sprzed liftu jest prosta; albo 3.6 325 koni lub GT3 i Turbo :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.05.2015, 12:39 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
czy przypadkiem silnik o oznaczeniu M96/04 3,4 996 2001 nie był już pozbawiony wad z początku produkcji ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum