Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.02.2017, 22:17 

Dołączył: 6.08.2016
Posty: 202
Zakładam oponiarski wątek.
Jakie macie i gdzie kupujecie opony dla swoich 911ek.
Chodzi o drogowe letnie.
U sąsiada widziałem 18tki P-Zero
Powoli się kończą, więc przymierza się do Michelin.
Uwag na ten temat nigdy za wiele.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.02.2017, 22:23 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2025
Do starych 911 do 993 włącznie, 928, 944 Bridgestone Potenza-S02, mają homologację N.
Z tego powodu Porsche też je montuje: https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... cf0d20ae2f


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.02.2017, 22:47 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1629
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
Co prawda nie mam ekskluzywnej ;) 911 ale do mojego Boxstera (S) ;) kupiłem Michelin Pilot Sport 2 18" i jestem mega zadowolony. Polecam !




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.02.2017, 23:55 

Dołączył: 6.08.2016
Posty: 202
W sumie głupio napisałem tylko o 911. Wątek dotyczy tez caymana i boxstera.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.02.2017, 9:36 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1521
A do czego te opony ? Dobre opony do np. uzytku na długich trasach będą zupelnie inne niż opony na tor. Jak dużo km robisz ?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.02.2017, 11:09 

Dołączył: 6.08.2016
Posty: 202
Sąsiad dopiero kupił 996 do szwendania się po okolicy. Długie trasy typu Hiszpania odpadają. Tor odpada. Dobrze jakby w ciepłe dni trzymały się w zakrętach. Słyszało się o P-Zero, Advan, Pilot Sport 2 i 3.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.02.2017, 17:32 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 342
Mam pilot sport N2 . Na suchym ok , trzeba uważać jak jest mokro.
Jak nie masz gwarancji to nie musisz mieć homologowanych.
Osobiście kupuje na portalu o-eo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.02.2017, 18:42 

Dołączył: 6.12.2014
Posty: 127
uniroyal rain sport 3 - jest to coś warte? Pytam bo kupiłem auto z felgami i tył jest praktycznie nowy uniroyal, bez homologacji n, przód jakieś wytarte goodyear z n0, przód musze zmienić przed sezonem, i nie wiem czy kupić uniroyal do kompletu czy jednak szukać coś innego. 986 S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.02.2017, 18:54 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 342
Miałem takie opony , byłem zadowolony , super na mokrym , ciut głośniejsze od michelin , oczywiście jazda cywilna :) .
Wymieniłem po sugestiach aso co do gwarancji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.02.2017, 21:14 

Dołączył: 21.01.2017
Posty: 3
Co powiecie o Good Year Eagle F1 pod 987.1 S do jazdy po mieście/trasa?
Jak się pozycjonują względem Michelin pilot sport?
Spostrzeżenie z poprzedniego samochodu: rant wystający ponad felgę ratował sytuację przy otarciach o krawężnik. Pytanie czy to plus nieco lepsza cena wystarczy, aby przebić Michelin?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.02.2017, 21:35 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1521
Ja mam i jestem bardzo zadowolony. Są też (co dla mnie istotne) dobre na mokrym.

Do Pilot Sport nie mam porównania ale od Bridgestone Potenza RE050 czy Dunlop SP Sport Maxx na codzień użytkuje mi się lepiej.

P-Zero Rosso były bardzo dobre ale strasznie szybko się zużywają.

Moim zdaniem na normalną codzienną jazdę praktycznie każde opony z wyższej półki (czy nawet średniej - byłem np. super zadowolony z Nokian Z-line w Audi TT) będą dobre. Z zastrzeżeniem, że część z pogranicza cywilnych i sportowych opon będzie średnio sprawdzać się na mokrym i tych bym w naszym klimacie unikał.



Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.02.2017, 13:06 

Dołączył: 1.04.2012
Posty: 54
Sugeruję każde opony z homologacją N (N0,N1,N2, etc.).
Przystosowane są one pod auto, a ich właściwości nie mogą się znacząco różnić, bo każdy producent przygotowuje je pod jedną, podaną przez Porsche specyfikację osiągów.
Homologacje nadawane są tak, aby klienci z tymi samymi samochodami, a różnymi oponami nie mieli znaczącej różnicy w osiągach swoich aut.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.02.2017, 14:27 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
U mnie Vredestein Sessanta.. ogolnie ok, przyczepnosci maja az nadto.. Na mokrym ciezko powiedziec bo jak mokro to nie jezdze.. no i nie na 911 tylko na Boxsterze.. co do homologacji N to mam sceptyczne nastawienie. Bardziej bym sie sugerowal literka oznaczajaca max predkosc na danej oponie..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum