Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 911 TYLKO TURBO
PostNapisane: 21.01.2015, 23:03 

Dołączył: 13.11.2011
Posty: 384
Nr klubowicza: 280
Porsche szykuje spore zmiany. Szef produktu marki, Wolfgang Hatz zapowiedział, że niemal wszystkie wersje modelu 911 będą niedługo dostępne jedynie z silnikami turbodoładowanymi.

http://www.motofakty.pl/artykul/porsche ... wanej.html




_________________

993 Targa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.01.2015, 0:20 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
I ceny wszystkich wolnossących 911-tek na rynku wtórnym od razu: Hops w górę!
Od oceny się wstrzymam, ale smutno mi będzie :(
Downsize + hybrid?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.01.2015, 1:00 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Jeśli tak będzie, to niestety pozycja modeli dotychczasowych turbo raczej się osłabi. Coś, co było "top" stanie się rozwiązaniem podstawowym i czar "turbo" zaniknie (?). Ale silniki w tych przyszłych turbo nie bedą miały wiele wspólnego ze starszymi generacjami. Dewaluacja :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.01.2015, 1:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3699
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Turbo turbo nie równe co innego potwór doładowany co innego małolitrażowy z turbiną , magia pryśnie w nowych ale stare nie stracą.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.01.2015, 8:41 

Dołączył: 26.06.2011
Posty: 88
to samo dzieje się we wszystkich innych markach…

AMG - mniejsze i doładowane
Nowe M3 i M4 - doładowane rzędowe 6
Nawet Ferrari idzie w stronę takiego rozwiązania. California Turbo już jest, za rok czas na Italię Turbo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.01.2015, 16:11 

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1626
Śpieszmy się kochać duże wolnossące silniki, tak szybko odchodzą…

;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.01.2015, 17:33 

Dołączył: 30.01.2014
Posty: 342
Klapa by była gdyby zmniejszyli ilość garnków, ale jak dalej będzie 6 i nie mniej niż 3litry w podstawie to myślę że źle nie będzie
Nowe M3 krzywdy raczej autu nie zrobiło zmianami...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.01.2015, 18:16 

Dołączył: 26.06.2011
Posty: 88
///MM napisał(a):
Klapa by była gdyby zmniejszyli ilość garnków, ale jak dalej będzie 6 i nie mniej niż 3litry w podstawie to myślę że źle nie będzie
Nowe M3 krzywdy raczej autu nie zrobiło zmianami...


myślę, że 6 garnków i min. 3l będą.. AMG zostawiło nawet V8 tylko "trochę" zmniejszyli.

Nowe M3 tak jak i M5, wszyscy się bali a jak przyszło co do czego zmiany in +. W nowym GT3 też płakali, że nie można manualnej skrzyni wybrać, wspomaganie na prąd.. a co teraz? Jedno z najlepszych 911 w historii i wysyp aut w klubie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.06.2015, 9:38 

Dołączył: 21.08.2014
Posty: 23
Ferrari juz pokazało następce Italii w ... turbo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.06.2015, 13:56 

Dołączył: 25.03.2015
Posty: 113
No to czekamy na pierwszą 911 2.0l turbo ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.07.2015, 9:36 

Dołączył: 17.04.2015
Posty: 33
Niestety chyba wszystko idzie w kierunku coraz mniejszych silników i turbin. Kolejny krok milowy w historii marki. :-(

W maju podczas wycieczki po fabryce Porsche niestety pracownik potwierdził mi nieoficjalnie to samo - coraz mniejsze silniki i turbo, żeby zmieścić się w normach emisji i zmniejszyć spalanie.

http://www.caradvice.com.au/367825/2016 ... ial-shots/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.07.2015, 9:42 

Dołączył: 2.08.2010
Posty: 335
Langorio napisał(a):
No to czekamy na pierwszą 911 2.0l turbo ;)


Myślę, że poniżej 3L 911 nie może zejść, w razie potrzeby zorganizujemy pikietę w Stuttgarcie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.07.2015, 9:59 

Dołączył: 30.01.2014
Posty: 342
Będzie poniżej =>2.9L
3.0 to jest próg podatkowy na rynek Chin co wyszukałem i Porsche patrzy też w tą stronę


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.07.2015, 10:26 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 305
6 cylindrowe motory 2.0L to nic nowego, również w Porsche.
Silniki 2.0 z 911 SWB z powodzeniem jeżdżą do dziś i to jak :D
Jedyna różnica to poziom skomplikowania


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.07.2015, 12:06 

Dołączył: 17.04.2015
Posty: 33
Jak tak dalej pójdzie to w 911 będzie 0.6l 3-cylindowa hybryda biturbo za kilka lat...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.07.2015, 14:50 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 747
a dźwięk silnika będzie wydobywał się z głośników zamontowanych pod zderzakiem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.07.2015, 16:06 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Marion napisał(a):
dźwięk będzie z głośników w środku tylko dla kierowcy bo na dworze musi być cicho zgodnie z normami :)


Nie musisz najeżdżać na właścicieli nowego BMW M5 :) :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.07.2015, 17:34 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Już od pół roku o tym wszystkim czytam.
I na logikę 991.2 będzie świetnym autem.
Będzie miał najlepsze osiągi z dotychczasowych Crerra S czy bez S

Maja mieć tylna oś skrętna 20 KM więcej mocy. Bedą ładniejsze.

No i nie mogąc sie doczekać wziąłem wolnossące. :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.07.2015, 19:04 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Jak przeglądałem newsy na ten temat to generacja następna ma się różnić mniej niż 991 od 997. Do tego oczywiście będzie musiała dojść hybryda przy zakładanej redukcji emisji spalin.
Wtedy klasyki chyba stanieją bo będziemy musieli płacić podatek od każdego wyjechania z garażu.

Odnośnie silników w 991.2 wszyscy spekulowali 2,7 dla C i pomiędzy 3 a 3,4 dla S.
Wczoraj poszedł news o 3,0 (załóżmy 2,9 ze względów podatkowych) dla C i nie wiadomo jaki dla S.
C miałoby mieć przy 3.0 moc 365 KM - to mi nie pasuje bo to raczej słabo z tej pojemności i turbo. Więc może jednak będzie 2,7 i 3,0.
Przy większym momencie obrotowym auta będą się ładnie zbierać.
I mogą się niestety częściej psuć :-(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.07.2015, 19:13 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
///MM napisał(a):
Będzie poniżej =>2.9L
3.0 to jest próg podatkowy na rynek Chin co wyszukałem i Porsche patrzy też w tą stronę

http://www.autocar.co.uk/car-news/motor ... etails-new


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum