Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.02.2011, 14:07 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 15
Koledzy! Interesuje mnie Wasza opinia na temat 911 z połowy lat 70-tych z silnikiem 2.2 chyba ok. 150 koni. Wszelkie uwagi mile widziane.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: piekne auto...
PostNapisane: 1.02.2011, 15:20 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2057
Nr klubowicza: 068
piekne auto ...
..................... bierz

jeden z kolegow ma piekne pomaranczowe odremontowane w pocie czola
chyba ciezko powiedziec cos wiecej...




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2011, 15:23 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2025
Duc748. Tak dla ciekawości, czy nie jest ono może w Milanówku? 6 lat temu widziałem pomarańczowe 911 z lat 70-tych jadące powolutku ulicami milanówka, pięknie brzmiało.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.02.2011, 15:32 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
Makryl napisał(a):
Koledzy! Interesuje mnie Wasza opinia na temat 911 z połowy lat 70-tych z silnikiem 2.2 chyba ok. 150 koni. Wszelkie uwagi mile widziane.


to jest gaznikowiec czy MFI?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.02.2011, 16:55 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 15
albin 911S napisał(a):
Makryl napisał(a):
Koledzy! Interesuje mnie Wasza opinia na temat 911 z połowy lat 70-tych z silnikiem 2.2 chyba ok. 150 koni. Wszelkie uwagi mile widziane.


to jest gaznikowiec czy MFI?


Jeszcze nie jest, a jaki ma być?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.02.2011, 23:15 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
Makryl napisał(a):
albin 911S napisał(a):

to jest gaznikowiec czy MFI?


Jeszcze nie jest, a jaki ma być?


z mojej wlasnej perspektywy i doswiadczenia, gazniki latwiej serwisowac. zestawy naprawcze sa powszechnie dostepne, nawet w PL. nie mam pojecia jak to jest z serwisowaniem wtrysku mechanicznego - czy to pod wzgledem czesci (choc to pewnie niewielki klopot biorac pod uwage sklepy na swiecie) czy pod wzgledem dostepnej wiedzy i umiejetnosci serwisowania wtrysku. moze wypowiedza sie tu ci, ktorzy maja doswiadczenie w obu rozwiazaniach i sa w stanie porownac.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2011, 23:21 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 15
Na razie szukam odkrytej wersji do 88roku, znalazłem na alledrogo w Wa-wie na Chełmżyńskiej, ale nikt na Forum nie ma konkretnych informacji na temat tego auta. Chyba będę musiał pojechać a zupełnie "nieczasowy" jestem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2011, 23:22 

Dołączył: 28.08.2007
Posty: 522
gaźniki są bardziej cool w starej 911.


Serwis wtrysku mechanicznego nie jest kosztowny i jest masa częsci podobnie jak do gaźnika.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2011, 0:35 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3892
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
drwal napisał(a):
gaźniki są bardziej cool w starej 911.


Serwis wtrysku mechanicznego nie jest kosztowny i jest masa częsci podobnie jak do gaźnika.


Kolego, co Ty wypisujesz, miałeś kiedyś w ręku wtrysk mechaniczny do 911-tki ?
2.2 może być - katalogowo- na podwójnych Weberach - i jest to bardzo szlachetne rozwiązanie, albo i na mechanicznym wtrysku.
Serwisowanie tych gażników to wielka sztuka. Oczywiście każdy Polak porafi , dlatego wiele z tych aut jeżdzi żle.
Samochód z Chełmżyńskiej jest taki jaka cena. Nie spodziewaj się za te pieniądze klasycznej 911-tki "do jazdy", raczej do roboty. Większość podchodzi do tego jak do remontu normalnego auta - zabiera się z zapałem...który mija po paru miesiącach (latach) często gorzkimi doświadczeniami i ogromnymi wydatkami. Przy ogromnej determinacji i zdobywając wiedzę, niektórym udaje się dopracować auto i żyć z nim w zgodzie :lol:
Auto z Chełmżyńskiej nie jest złe. Znam je z widzenia, powierzchownie. Nie jest całkiem "odkryte" tylko "targa" !

Makryl- jeżeli Twoje oczekiwania sięgają do 88r. to szukaj do skutku modelu 3.2 (motronic) jest naprawdę dobry i tani w użytkowaniu.Spózniłeś się trochę bo jeszcze we wrześniu byłą ładna 3.2 cabrio do kupienia k.W-wy. Szukaj, a znajdziesz, gra warta świeczki :lol:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2011, 10:39 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
pdmobil napisał(a):
Kolego, co Ty wypisujesz, miałeś kiedyś w ręku wtrysk mechaniczny do 911-tki ?
2.2 może być - katalogowo- na podwójnych Weberach - i jest to bardzo szlachetne rozwiązanie, albo i na mechanicznym wtrysku.
Serwisowanie tych gażników to wielka sztuka. Oczywiście każdy Polak porafi, dlatego wiele z tych aut jeżdzi żle.


dokladnie, choc chyba latwiej poradzic sobie z trojgardzielowymi weberami IDA czy IDTP niz z dwugardzielowymi Solexami 40PII z P356.

o MFI sie nie wypowaiadam bo jak wspomnialem, nie mam o tym fioletowego pojecia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2011, 20:07 

Dołączył: 28.08.2007
Posty: 522
jeśli dla Was k-jet to takie wielkie wyzwanie, to oczywiście Wasze posty powyższe mają sens ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2011, 22:56 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
drwal napisał(a):
jeśli dla Was k-jet to takie wielkie wyzwanie, to oczywiście Wasze posty powyższe mają sens ;)


mowa nie o K-Jettronicu tylko o MFI - mechaniczna pompa wtryskowa napedzana paskiem.
fakt faktem, K-Jet to tez mechaniczny wtrysk, tyle ze bez tzw "napedu obcego"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2011, 0:55 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3892
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
drwal napisał(a):
jeśli dla Was k-jet to takie wielkie wyzwanie, to oczywiście Wasze posty powyższe mają sens ;)


Jeżeli Makryl wspomina o silniku 2.2 to nie jest to K-jetronic, który zadebiutował w silniku 2.7 choć była też krótka seria w motorze 2.4.
Natomiast proszę nie pisz takich rzeczy, że mechaniczny wtrysk (w rozumieniu-mechaniczna pompa wtryskowa ) jest łatwy do serwisowania i wiele rzeczy jest podobnych do gaznika! Co podobnego mają do siebie gazniki , mechaniczna pompa wtryskowa czy K-jetronic ?
Po co takie rzeczy piszesz, nie wprowadzaj ludzi w błąd !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum