Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 29.01.2009, 23:34 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Ciakawa nota serwisowa. Wynika z niej, że w przypadku nawet sporadycznego ścigania należałoby zmienić koło dwumasowe na stałe i wymienić koło pasowe na wersję od 944S2.....


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2009, 22:12 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Zgadzam sie - kolo dwumasowe nie nadaje sie na gwaltowne strzelanie ze sprzegla... Rozleci sie momentalnie. Ale ciekawi mnie to zdanie o mozliwosci uszkodzenia kola zebatego walka balansowego od wibracji i mozliwosci uszkodzenia walka rozrzadu. :shock: Dziwne to.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2009, 23:09 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Tomek a masz pomysł dlaczego tak radzą wymienić koło pasowe na to od 944S2?Napinacz też na ten od 944S2?Czy paski od 944S2 są szersze :?:

Ja mam koło jednomasowe od dośc dawna i nikt na forum ścigantów (USA)nieopisywał takiej potrzeby aby zmieniać coś jeszcze wraz z kołem..Aczkolwiek faktem jest,że po wymianie na jednomasowe koło pojawiają się wibracje/rezonans koła przy około 2000 obrotów. Z tego co czytałem taki rezonas pojawia się zawsze po wymianie ale niejest szkodliwy..przynajmniej tak piszą( użytkownicy)
Czyżby miał on jednak wpływ na pasek rozrządu??

p.s. co ciekawe przy samym kole jak się go kupi pisze,że takie koło ma korzystny wpływ na wał korbowy bo zmiejsza jego obciążenia i wibracje.. :roll:




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2009, 14:44 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
michal928 napisał(a):
Rozleci sie momentalnie.


No nie. Moje jakoś daje radę już jakiś czas.

michal928 napisał(a):
Ale ciekawi mnie to zdanie o mozliwosci uszkodzenia kola zebatego walka balansowego od wibracji i mozliwosci uszkodzenia walka rozrzadu. :shock: Dziwne to.


Piszą o możliwości uszkodzenia koła paska rozrządu nie wałka. Uszkodzeniu może ulec też "smok" do zasysania oleju w misce (ten problem jest znany).

jurek968 napisał(a):
Tomek a masz pomysł dlaczego tak radzą wymienić koło pasowe na to od 944S2?Napinacz też na ten od 944S2?Czy paski od 944S2 są szersze


Koło pasowe od S2 ma tłumik wibracji. Chodzi o koło od paska wieloklinowego napędu alternatora / klimatyzacji. W 968 dali koło od 924S/944 czyli 944 102 116 12 - bez tłumika. Chyba zamówię w serwisie to od S2.....

Co do pasków balansu - były 2 rodzaje wąski i szeroki. W handlu są już tylko szerokie. Ja mam szeroki w aucie (wymieniałem). Koła balansów są te same na wąski i szeroki pasek. Jedyna różnica to taka, że w 968 jest już koło z piasków spiekanych ale wymiary identyczne. Wąski pasek widziałem raz w pewnym 944, był oryginalny Porsche.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2009, 15:02 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Właśnie się dotyczatałem, że zestaw sprzęgła:

koło sztywne 944.102.033.30
tarcza 944.116.013.03
docisk 964.116.027.90 (od 964, mocniejsze - oznaczenie niebieskie)

to zestaw sprzęgła od...... 968 Turbo S :shock: :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum