Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 29.07.2024, 12:02 

Panie i Panowie,

Problem jak w tytule. Podczas ostatniego czyszczenia zauważyłem, że boczek fotela ma już już przetarcie w miejscu najbardziej narażonym na kontakt w trakcie wsiadania.
Nie spodziewałem się czegoś takiego przy tak małym przebiegu. Nie mam dużego doświadczenia w Porsche, ale w Macanie siostry przy przebiegu 50 tys. km, czegoś takiego nie zauważyłem. A w BMW, którymi jeżdżę na codzień od 15 lat takie przetarcia wychodzą przy przebiegu około 150 tys. km w tapicerkach nappa czy merino.
Czy taka wada, która pojawiła się po tak małym przebiegu podlega reklamacji?
Dodam, że samochód jest wyposażony w 18 kierunkowe fotele sportowe, tabicerka z gładkiej skóry Cryon.

Pozdrawiam

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 29.07.2024, 14:52 

wydaje mi się, że jest to zadziwiająco szybkie zużycie - ja mam obecnie 22 tyś km w zwykłych fotelach i nie ma śladu zużycia tapicerki. Generalnie fotel wygląda niewiele gorzej niż jak odbierałem z salonu a nie były stosowane żadne kosmetyki zabezpieczające.

Namawiam żebyś spróbował to zgłosić i reklamować chociaż sam mam złe doświadczenia z przepychankami z Porsche w Polsce i dowiedziałem się np że nie umiem włączać (uruchamiać samochodu). Dobrze że będę za chwilę miał w 992.2 przycisk :lol:

Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 29.07.2024, 23:42 

Z ciekawości w jaki sposób źle uruchamiałeś, żebym nie popełniał tego samego błędu?

mgrab wrote:
wydaje mi się, że jest to zadziwiająco szybkie zużycie - ja mam obecnie 22 tyś km w zwykłych fotelach i nie ma śladu zużycia tapicerki. Generalnie fotel wygląda niewiele gorzej niż jak odbierałem z salonu a nie były stosowane żadne kosmetyki zabezpieczające.