Autor |
Wiadomość |
KJK
|
Napisane: 1.11.2024, 9:25 |
|
Dołączył: 9.08.2021 Posty: 86
|
anton290 napisał(a): KJK napisał(a): anton290 napisał(a): Odnosząc się do powyższych opinii, to w GT3, nie chodzi o bicie rekordów mocy. To nie jest auto do wyścigów na 1/4 mili. To jest precyzyjne narzędzie do jeżdżenia po torze. Tutaj chodzi o zachowanie równowagi między mocą, zawieszeniem, aerodynamiką. To auto ma genialny silnik wolnossący, który kręci się do 9000 obr., ma znakomite zawieszenie i wszystkie te dyfuzory, skrzydła etc, które dociskają je do asfaltu. Ta moc jest wystarczająca i idealnie współpracuje z samochodem na torze. Wielokrotnie miałem okazje jeżdzić po torach GT3 i GT3RS, więc wiem o czym mówię. W nowym modelu poprawiono skrzynię biegów, ma krótsze przełożenia i to pomoże jeszcze bardziej w jeżdzie torowej. To auto nigdy nie będzie biło rekordów mocy, do tego jest turbo s, czy gt2rs. Cieszę się, że nic nie popsuli w tym nowym modelu, że ma taki sam wspaniały silnik i bedzie na pewno doskonałe na torze. Ja wiem do czego sluzy takie auto, mam 3szt RS'ow i uwierz mi ze moc jest bardzo potrzebna na torze. Tak jak napisalem te 500 koni z 4 litrow dzis to regres skoro tyle samo bylo w 2009 roku. Amen Chyba jednak nie wiesz, wydaje ci się, że służy do przyciskania gazu na prostej i pokazywania licznika. A chwalić to się lubisz ... Tak sie zlozylo ze nikt nigdy 991.1 3RS nie pojechal w krotszym czasie okrazenia na torze poznan niż ja A to to raczej wskazuje na to ze jednak wiem do czego sluza te auta....
|
|
Góra |
|
Karol987
|
Napisane: 1.11.2024, 10:21 |
|
Dołączył: 29.01.2023 Posty: 9
|
anton290 napisał(a): KJK napisał(a): anton290 napisał(a): Odnosząc się do powyższych opinii, to w GT3, nie chodzi o bicie rekordów mocy. To nie jest auto do wyścigów na 1/4 mili. To jest precyzyjne narzędzie do jeżdżenia po torze. Tutaj chodzi o zachowanie równowagi między mocą, zawieszeniem, aerodynamiką. To auto ma genialny silnik wolnossący, który kręci się do 9000 obr., ma znakomite zawieszenie i wszystkie te dyfuzory, skrzydła etc, które dociskają je do asfaltu. Ta moc jest wystarczająca i idealnie współpracuje z samochodem na torze. Wielokrotnie miałem okazje jeżdzić po torach GT3 i GT3RS, więc wiem o czym mówię. W nowym modelu poprawiono skrzynię biegów, ma krótsze przełożenia i to pomoże jeszcze bardziej w jeżdzie torowej. To auto nigdy nie będzie biło rekordów mocy, do tego jest turbo s, czy gt2rs. Cieszę się, że nic nie popsuli w tym nowym modelu, że ma taki sam wspaniały silnik i bedzie na pewno doskonałe na torze. Ja wiem do czego sluzy takie auto, mam 3szt RS'ow i uwierz mi ze moc jest bardzo potrzebna na torze. Tak jak napisalem te 500 koni z 4 litrow dzis to regres skoro tyle samo bylo w 2009 roku. Amen Chyba jednak nie wiesz, wydaje ci się, że służy do przyciskania gazu na prostej i pokazywania licznika. A chwalić to się lubisz ... Na tyle na ile potrafi stara się być skromny , nie czepiaj się .
|
|
Góra |
|
KJK
|
Napisane: 1.11.2024, 11:16 |
|
Dołączył: 9.08.2021 Posty: 86
|
Karol987 napisał(a): anton290 napisał(a): KJK napisał(a): anton290 napisał(a): Odnosząc się do powyższych opinii, to w GT3, nie chodzi o bicie rekordów mocy. To nie jest auto do wyścigów na 1/4 mili. To jest precyzyjne narzędzie do jeżdżenia po torze. Tutaj chodzi o zachowanie równowagi między mocą, zawieszeniem, aerodynamiką. To auto ma genialny silnik wolnossący, który kręci się do 9000 obr., ma znakomite zawieszenie i wszystkie te dyfuzory, skrzydła etc, które dociskają je do asfaltu. Ta moc jest wystarczająca i idealnie współpracuje z samochodem na torze. Wielokrotnie miałem okazje jeżdzić po torach GT3 i GT3RS, więc wiem o czym mówię. W nowym modelu poprawiono skrzynię biegów, ma krótsze przełożenia i to pomoże jeszcze bardziej w jeżdzie torowej. To auto nigdy nie będzie biło rekordów mocy, do tego jest turbo s, czy gt2rs. Cieszę się, że nic nie popsuli w tym nowym modelu, że ma taki sam wspaniały silnik i bedzie na pewno doskonałe na torze. Ja wiem do czego sluzy takie auto, mam 3szt RS'ow i uwierz mi ze moc jest bardzo potrzebna na torze. Tak jak napisalem te 500 koni z 4 litrow dzis to regres skoro tyle samo bylo w 2009 roku. Amen Chyba jednak nie wiesz, wydaje ci się, że służy do przyciskania gazu na prostej i pokazywania licznika. A chwalić to się lubisz ... Na tyle na ile potrafi stara się być skromny , nie czepiaj się . robie co moge
|
|
Góra |
|
KJK
|
Napisane: 1.11.2024, 11:19 |
|
Dołączył: 9.08.2021 Posty: 86
|
Mozecie mi przypomniec prosze po co powstalo 991.2 gt2rs? Po co w torowej edycji 911 az 700 koni skoro to nie potrzebne...
|
|
Góra |
|
jmato
|
Napisane: 1.11.2024, 21:00 |
|
Dołączył: 17.02.2022 Posty: 25
|
KJK napisał(a): Mata napisał(a): KJK napisał(a): Pisales ze 300 koni to duzo w tylnym napedzie Ja tym gt2 jeździłem do niemiec w grudniu na letnich oponach. A w nowym gt2rs nie uzywam kontroli trakcji. Ale nie o tym mialo byc... @KJK
Zwracam się do Ciebie z prośbą o nie publikowanie na Forum Klubowym swoich "wyczynów" w formie zdjęć z licznikiem z prędkościami daleko wykraczającymi ponad bezpieczne, filmikami z upalania etc. Jako Porsche Club Poland nie popieramy tego typu zachowań, które oceniamy jako wysoko nieodpowiedzialne, niebezpieczne dla innych uczestników ruchu drogowego. Nie negujemy Twoich umiejętności jako kierowcy ale nie godzimy się na to by takimi "wyczynami" się tutaj chwalić, próbować zbierać splendor etc. Niezastosowanie się do mojej prośby (umieszczonej tutaj w imieniu Zarządu Klubu oraz Administarota tego forum) może skutkować usunięciem Ciebie z Forum.
Licząc na zrozumienie Pozdrawiam serdecznie MataJasne, ale predkosci rozwijam w miejscach do tego przeznaczonych takich jak niemieckie autostrady. Moze jako zarząd clubu porsche powinniscie wystąpić do producenta aby ograniczyl predkosc maksymalna tych aut skoro oceniacie to jako wysoko nieodpowiedzialne, niebezpieczne dla innych uczestników ruchu drogowego? Ja w przeciwieństwie do wielu z Was uzywam tych aut zgodnie z ich przeznaczeniem, od zawsze czyli od 2002 roku gdy kupiłem pierwsze porsche 996 gt2. I ja sie nie chwale, bo chwalić to moglbym sie z wielu innych powodow ale Wam tego oszczedze Prezentuje Wam jedynie mozliwosci tych aut bo takowe możecie jedynie ogladac w prospektach. Zycze mielego wieczoru Dokładnie, pamiętam taki filmik do góry nogami kręcony na a zwei koło miejscowości Ausfarth w którym skompromitowałeś Herr Gutenwollen co mu musieli autobahn geszlossen. Stare gute czasy.
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 7.11.2024, 17:20 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Jest jeszcze lepszy filmik Karola ,,Say Say Say'' Tam GT2 jeszcze lepiej widać i słychać z pokładu. Prawda jest taka że na tamte czasy to ta Porszawa GT2 robiła taką mielonkę....ustawiała wszystkich w równym szeregu. Z drugiej strony to trzeba troszkę chleba zjeść żeby tak jeździć jak Karol ....Ja mając skromne 680PS w 911Turbo 996 w latach 2011-2014 bałem się do tego wsiąść...a co dopiero jeździć.....
|
|
Góra |
|
michaldo
|
Napisane: 4.12.2024, 15:07 |
|
Dołączył: 31.05.2021 Posty: 13
|
|
Góra |
|
BondE87
|
Napisane: wczoraj, 19:50 |
|
Dołączył: 3.12.2013 Posty: 278
|
Wziąłem sobie słowa K. do serca i zamiast 992.2 wziąłem GT3 touring ze stoku
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|