Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 23.12.2022, 14:47 

Dołączył: 6.04.2008
Posty: 316
Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
Wszystkie auta miałem na manualu tj. dopóki Bóg nie wymyślił PDK.




_________________

Klubowicz nr 114


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 23.12.2022, 18:23 

Dołączył: 19.09.2012
Posty: 203
pawelmontana napisał(a):
Wszystkie auta miałem na manualu tj. dopóki Bóg nie wymyślił PDK.


No i co to wniosło do tematu oprócz tego że jesteś wierzący?😁


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 23.12.2022, 19:01 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 427
Nr klubowicza: 797
Duke napisał(a):
Daro napisał(a):
[...] co daje dodatkowe atrakcje i cieszy[...]


+1 jeżeli ktoś nie ma problemów zdrowotnych uniemożliwiających cieszenie się manualem, to kupno tych aut z automatem jest bez sensu. Dziwię się tym co się na automat decydują w tak fajnych(i drogich) samochodach, ale może to znak czasów... w końcu w obecnych autach o manual trudno, więc dużo ludzi jest przyzwyczajonych do automatów.

Jak kupowałem Audi S4 B8, to koniecznie szukałem manuala z fabrycznym sportowym dyferencjałem(szpera sterowana elektrohydraulicznie, można zmieniać jej profil jak bardzo jest agresywna), gdzie 90% rynku to dwusprzęgłówki, a aut ze sportowym dyfrem jak na lekarstwo już zupełnie. O wiele więcej zabawy ze zmianą biegów, a dzięki szperze, zamiata tyłem zupełnie nie jak praktycznie każde inne Audi.

S4 B8 to drastycznie inne auto w porównaniu do 993/964, ale zmierzam do tego w każdym aucie sportowym/usportowionym szukałbym tych dwóch opcji: manual i szpera(M220 w Porsche), a reszta opcji to już detale.


Może dlatego, że automaty typu ZF8HP czy „automaty” typu DKG, PDK dają Ci możliwość jazdy w trybie manualnym który jest… manualny. Możesz jak masz taką fanaberię jechać kilometrami na odcince i nie zmieni Ci biegu. ;) PDK ma jeszcze fajną opcję strzału ze sprzęgła za pomocą łopatek. I wbrew „internetom” nie tylko na 1 czy 2 biegu. A zalety: szybsza i powtarzalna/precyzyjna zmiana biegów niż w manualu, zazwyczaj fajniej zestopniowana skrzynia z racji większej ilości przełożeń i zawsze masz tą opcję żeby włączyć tryb automatyczny. Także w nowych autach, przy obecnym dopracowaniu tych przekładni widzę same plusy. Szpera to osobny temat i zarówno przy automacie jak i manualu „must have” w rwd.

Ale automaty w 993 podejrzewam, że działają dramatycznie. Ja miałem okazję zobaczyć jak działa Tiptronic w 996tt i 997 - dramat. Domyślam się tylko, że w 993 nie jest lepiej z działaniem tej skrzyni. Ale każdy ma inne preferencje, warto się przejechać i samemu sobie ocenić.




_________________

991.1 GT3
958 3.0 diesel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 23.12.2022, 19:33 
Większość ludzi, patrząc po braku tych aut na ulicach, boi się je w ogóle wyciągnąć z garażu, a wy fantazjujecie o jakichś wyścigach i jeździe na odcince :lol:

Z manualem czy bez, objedzie was w tym 993 jakiś Seba w nowoczesnym Golfie GTi, wiec dajcie już spokój z tymi wojnami religijnymi... w kółko to samo - manual vs automat, powietrze vs woda, jajko vs okrąg - nikt nie potrafi się pogodzić z myślą, ze komuś może być dany parametr zupełnie obojętny, albo że wachlowanie lewarkiem może kogoś zupełnie nie rajcować, nawet jeśli do setki dobuja się tę sekundę czy nawet dwie później. A pomijając jakieś wyjątkowe projekty, mało kto kupuje 20 letnie i starsze auta, żeby się spinać przy ich osiągach.


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 23.12.2022, 20:52 

Dołączył: 19.09.2012
Posty: 203
Eternit napisał(a):
Większość ludzi, patrząc po braku tych aut na ulicach, boi się je w ogóle wyciągnąć z garażu, a wy fantazjujecie o jakichś wyścigach i jeździe na odcince :lol:

Z manualem czy bez, objedzie was w tym 993 jakiś Seba w nowoczesnym Golfie GTi, wiec dajcie już spokój z tymi wojnami religijnymi... w kółko to samo - manual vs automat, powietrze vs woda, jajko vs okrąg - nikt nie potrafi się pogodzić z myślą, ze komuś może być dany parametr zupełnie obojętny, albo że wachlowanie lewarkiem może kogoś zupełnie nie rajcować, nawet jeśli do setki dobuja się tę sekundę czy nawet dwie później. A pomijając jakieś wyjątkowe projekty, mało kto kupuje 20 letnie i starsze auta, żeby się spinać przy ich osiągach.


Rozsądne słowa… niektórzy tu nie uznają upodobań innych… coś w myśl zasady „ moja racja jest mojsza niż twojsza… 😁


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 23.12.2022, 20:54 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 427
Nr klubowicza: 797
Eternit napisał(a):
Większość ludzi, patrząc po braku tych aut na ulicach, boi się je w ogóle wyciągnąć z garażu, a wy fantazjujecie o jakichś wyścigach i jeździe na odcince :lol:

Z manualem czy bez, objedzie was w tym 993 jakiś Seba w nowoczesnym Golfie GTi, wiec dajcie już spokój z tymi wojnami religijnymi... w kółko to samo - manual vs automat, powietrze vs woda, jajko vs okrąg - nikt nie potrafi się pogodzić z myślą, ze komuś może być dany parametr zupełnie obojętny, albo że wachlowanie lewarkiem może kogoś zupełnie nie rajcować, nawet jeśli do setki dobuja się tę sekundę czy nawet dwie później. A pomijając jakieś wyjątkowe projekty, mało kto kupuje 20 letnie i starsze auta, żeby się spinać przy ich osiągach.


Nikt tu nie pisze o jeździe na odcince w 993 czy wyścigach. O odcince napisałem w kontekście nowoczesnych skrzyń automatycznych czy zautomatyzowanych - dają możliwość pełnej kontroli.

I nikt nie wątpi, że 993 objedzie nawet nie GTI a pewnie GTD po lekkim sofcie… tylko co z tego?! Chodzi o przyjemność z prowadzenia, a ta jest potęgowana w takim aucie przez manual co i Daro i Duke stwierdzili wyżej. Sorry ale właśnie dla przyjemności z jazdy i wykorzystywaniu ich osiągów (nawet jak są wolniejsze od Golfa) się te auta kupuje - bo chyba nikt nie ma zamiaru kupić starego, niebezpiecznego, słabo wyposażonego, niewygodnego i awaryjnego tworu do innego celu niż spirited driving. I manual to daje bo automaty z tamtej epoki są do d.




_________________

991.1 GT3
958 3.0 diesel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 23.12.2022, 22:01 

Dołączył: 19.09.2012
Posty: 203
JayKay napisał(a):
Eternit napisał(a):
Większość ludzi, patrząc po braku tych aut na ulicach, boi się je w ogóle wyciągnąć z garażu, a wy fantazjujecie o jakichś wyścigach i jeździe na odcince :lol:

Z manualem czy bez, objedzie was w tym 993 jakiś Seba w nowoczesnym Golfie GTi, wiec dajcie już spokój z tymi wojnami religijnymi... w kółko to samo - manual vs automat, powietrze vs woda, jajko vs okrąg - nikt nie potrafi się pogodzić z myślą, ze komuś może być dany parametr zupełnie obojętny, albo że wachlowanie lewarkiem może kogoś zupełnie nie rajcować, nawet jeśli do setki dobuja się tę sekundę czy nawet dwie później. A pomijając jakieś wyjątkowe projekty, mało kto kupuje 20 letnie i starsze auta, żeby się spinać przy ich osiągach.

Sorry ale właśnie dla przyjemności z jazdy


Sugerujesz że Twoja przyjemność jest taka sama jak moja…?😉 skąd to mozesz wiedzieć?😉
Dla mnie przyjemnością jest wsiąść do auta i jechać nie bawiąc się w zmianę biegów… czy taka przyjemność jest zabroniona?😉

Nie piszę tego żeby napinać atmosferę a ze zwykłej ciekawości…


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 23.12.2022, 22:02 

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1319
Manu , cokolwiek kupisz 993 czy 964 i tak czasem warto je na torze przewietrzyc... :lol:

Moje C2 manual - Tor Poznań...zdjęcie dla zajarki... 8)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 23.12.2022, 22:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 427
Nr klubowicza: 797
seteman napisał(a):
JayKay napisał(a):
Eternit napisał(a):
Większość ludzi, patrząc po braku tych aut na ulicach, boi się je w ogóle wyciągnąć z garażu, a wy fantazjujecie o jakichś wyścigach i jeździe na odcince :lol:

Z manualem czy bez, objedzie was w tym 993 jakiś Seba w nowoczesnym Golfie GTi, wiec dajcie już spokój z tymi wojnami religijnymi... w kółko to samo - manual vs automat, powietrze vs woda, jajko vs okrąg - nikt nie potrafi się pogodzić z myślą, ze komuś może być dany parametr zupełnie obojętny, albo że wachlowanie lewarkiem może kogoś zupełnie nie rajcować, nawet jeśli do setki dobuja się tę sekundę czy nawet dwie później. A pomijając jakieś wyjątkowe projekty, mało kto kupuje 20 letnie i starsze auta, żeby się spinać przy ich osiągach.

Sorry ale właśnie dla przyjemności z jazdy


Sugerujesz że Twoja przyjemność jest taka sama jak moja…?😉 skąd to mozesz wiedzieć?😉
Dla mnie przyjemnością jest wsiąść do auta i jechać nie bawiąc się w zmianę biegów… czy taka przyjemność jest zabroniona?😉

Nie piszę tego żeby napinać atmosferę a ze zwykłej ciekawości…



Bynajmniej, post wyżej napisałem:
„Ale każdy ma inne preferencje, warto się przejechać i samemu sobie ocenić.”

Natomiast Ty z innym kolegą wtórowałeś zasadzie „nie wolno krytykować tipa”, a teraz pytasz czy zbrodnią jest mieć odmienne zdanie. Otóż nie, ale nie dziw się że spora grupa osób pisze o tych skrzyniach g…. ;)

bary - fajna fota💪
.




_________________

991.1 GT3
958 3.0 diesel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 23.12.2022, 23:06 

Dołączył: 19.09.2012
Posty: 203
JayKay napisał(a):
seteman napisał(a):
JayKay napisał(a):
Eternit napisał(a):
Większość ludzi, patrząc po braku tych aut na ulicach, boi się je w ogóle wyciągnąć z garażu, a wy fantazjujecie o jakichś wyścigach i jeździe na odcince :lol:

Z manualem czy bez, objedzie was w tym 993 jakiś Seba w nowoczesnym Golfie GTi, wiec dajcie już spokój z tymi wojnami religijnymi... w kółko to samo - manual vs automat, powietrze vs woda, jajko vs okrąg - nikt nie potrafi się pogodzić z myślą, ze komuś może być dany parametr zupełnie obojętny, albo że wachlowanie lewarkiem może kogoś zupełnie nie rajcować, nawet jeśli do setki dobuja się tę sekundę czy nawet dwie później. A pomijając jakieś wyjątkowe projekty, mało kto kupuje 20 letnie i starsze auta, żeby się spinać przy ich osiągach.

Sorry ale właśnie dla przyjemności z jazdy


Sugerujesz że Twoja przyjemność jest taka sama jak moja…?😉 skąd to mozesz wiedzieć?😉
Dla mnie przyjemnością jest wsiąść do auta i jechać nie bawiąc się w zmianę biegów… czy taka przyjemność jest zabroniona?😉

Nie piszę tego żeby napinać atmosferę a ze zwykłej ciekawości…



Bynajmniej, post wyżej napisałem:
„Ale każdy ma inne preferencje, warto się przejechać i samemu sobie ocenić.”

Natomiast Ty z innym kolegą wtórowałeś zasadzie „nie wolno krytykować tipa”, a teraz pytasz czy zbrodnią jest mieć odmienne zdanie. Otóż nie, ale nie dziw się że spora grupa osób pisze o tych skrzyniach g…. ;)

bary - fajna fota💪
.



Napisałem tylko swoje odczucia i nikogo do nich nie przekonywałem… niech spora grupa pisze co chce😁 nie moja sprawa bo rozum raczej kazdy ma swoj i wie czego chce 😁


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 23.12.2022, 23:22 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4968
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Panowie

Nie należę do „ścigantów” ale ze swojej perspektywy powiem: w Boxsterze 986S tiptronic mi nie przeszkadzał (porównuję do 996 w manualu) ale w przypadku 968 Cabrio już tak… (porównuje do 944 S2 Cabrio w manualu).
Mam też porównanie 996 w tiptronicu i w manualu i szczerze mówiąc w manualu do weekendowych przejażdżek (szczególnie poza miastem) manual jest super!
Ale tak jak już pisali poprzednicy. Każdy ma prawo do swojej oceny i może poszukiwać w klasyku czegoś innego… Jeden będzie wolał automat a inny manual, dla jednego będzie konieczna szpera a inny kompletnie na to nie zwróci uwagi, jeden powie że jak napęd na cztery łapy to już w ogóle bez sensu, inny natomiast wyeliminuje kompletnie auta bez klimatyzacji… Pamietam przypadki wiszących na forum bardzo fajnych Boxsterów 968 czy 944 tylko dlatego, że nie miały klimatyzacji :-)

Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 24.12.2022, 0:11 
JayKay napisał(a):
Natomiast Ty z innym kolegą wtórowałeś zasadzie „nie wolno krytykować tipa”, a teraz pytasz czy zbrodnią jest mieć odmienne zdanie. Otóż nie, ale nie dziw się że spora grupa osób pisze o tych skrzyniach g…. ;)

A gdzie ktos pisze, ze nie można krytykować? To jest zwykły hydrokinetyk, w wiatrakach w dodatku czterobiegowy - cudów nie ma i chyba każdy o tym wie. Nie w tym rzecz w tej dyskusji! Bo nadal wielu osób raz, że nie bawi manualna skrzynia, a dwa - nie przeszkadza im klasyczny automat (a tu w dodatku jest on dość pancerny i bezproblemowy). A tu się próbuje na sile wmówić wszystkim, zresztą nie tylko w tym temacie, ze tylko manualem można się cieszyć z jazdy. Jakby machanie lewarkiem i wciskanie sprzęgła było nie wiadomo jak wspaniałym przeżyciem. Otóż dla na prawdę wielu osób - nie jest niczym szczególnym.


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 24.12.2022, 16:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 427
Nr klubowicza: 797
Eternit napisał(a):
JayKay napisał(a):
Natomiast Ty z innym kolegą wtórowałeś zasadzie „nie wolno krytykować tipa”, a teraz pytasz czy zbrodnią jest mieć odmienne zdanie. Otóż nie, ale nie dziw się że spora grupa osób pisze o tych skrzyniach g…. ;)

A gdzie ktos pisze, ze nie można krytykować? To jest zwykły hydrokinetyk, w wiatrakach w dodatku czterobiegowy - cudów nie ma i chyba każdy o tym wie. Nie w tym rzecz w tej dyskusji! Bo nadal wielu osób raz, że nie bawi manualna skrzynia, a dwa - nie przeszkadza im klasyczny automat (a tu w dodatku jest on dość pancerny i bezproblemowy). A tu się próbuje na sile wmówić wszystkim, zresztą nie tylko w tym temacie, ze tylko manualem można się cieszyć z jazdy. Jakby machanie lewarkiem i wciskanie sprzęgła było nie wiadomo jak wspaniałym przeżyciem. Otóż dla na prawdę wielu osób - nie jest niczym szczególnym.



Nie wmawia, tylko wyraża swoje zdanie. Mam jednak wrażenie, że właściciele tip’ów są bardzo wyczuleni na krytykę tego co posiadają i zaczynają wycieczki personalne o czyimś ego . :) Masz?! Cieszy Cię? Super! Zacytuje siebie:

JayKay napisał(a):
Ale każdy ma inne preferencje, warto się przejechać i samemu sobie ocenić.




_________________

991.1 GT3
958 3.0 diesel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 24.12.2022, 23:51 

Dołączył: 19.09.2012
Posty: 203
JayKay napisał(a):
Eternit napisał(a):
JayKay napisał(a):
Natomiast Ty z innym kolegą wtórowałeś zasadzie „nie wolno krytykować tipa”, a teraz pytasz czy zbrodnią jest mieć odmienne zdanie. Otóż nie, ale nie dziw się że spora grupa osób pisze o tych skrzyniach g…. ;)

A gdzie ktos pisze, ze nie można krytykować? To jest zwykły hydrokinetyk, w wiatrakach w dodatku czterobiegowy - cudów nie ma i chyba każdy o tym wie. Nie w tym rzecz w tej dyskusji! Bo nadal wielu osób raz, że nie bawi manualna skrzynia, a dwa - nie przeszkadza im klasyczny automat (a tu w dodatku jest on dość pancerny i bezproblemowy). A tu się próbuje na sile wmówić wszystkim, zresztą nie tylko w tym temacie, ze tylko manualem można się cieszyć z jazdy. Jakby machanie lewarkiem i wciskanie sprzęgła było nie wiadomo jak wspaniałym przeżyciem. Otóż dla na prawdę wielu osób - nie jest niczym szczególnym.



Nie wmawia, tylko wyraża swoje zdanie. Mam jednak wrażenie, że właściciele tip’ów są bardzo wyczuleni na krytykę tego co posiadają i zaczynają wycieczki personalne o czyimś ego . :) Masz?! Cieszy Cię? Super! Zacytuje siebie:

JayKay napisał(a):
Ale każdy ma inne preferencje, warto się przejechać i samemu sobie ocenić.


Ale to działa w dwie strony tak samo… a poza tym gust jest jak dupa… każdy ma swój
Szczerze mówiąc to wali mnie zdanie innych… mam co mam i to mnie cieszy. I niech każdy może też sprobuje takiego podejścia do życia 😉 będzie spokojniej i lżej 😉


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 25.12.2022, 9:22 
Nie ma tu żadnych "wojowników tiptronica", są tu co najwyżej wojownicy pitolenia, ze tylko manualem można się cieszyć. (I władowanie na koniec posta "ale każdy ma swoje zdanie" jest tyle samo warte, co napisanie "bez urazy" przed serią obelg - samo w sobie nie zmienia tonu wypowiedzi ani intencji).


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 25.12.2022, 13:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 427
Nr klubowicza: 797
Kolejny raz widać personalnie to bardzo bierzesz 😉 Nikt nikogo nie obraża z grupy osób preferujących inne rozwiązanie, niż powolny automat. ✌️ Wesołych Świąt i miliona kilometrów z uśmiechem w Tip’ie 🫡




_________________

991.1 GT3
958 3.0 diesel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 25.12.2022, 23:56 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 423
mam tiptronica bo moglem kupic 997 turbo manual ale mialoby o 100 000 km wiekszy przebieg niz moje 997 ktore kupiłem, nie ma w tym tiptronicu rzeczywiscie nic ciekawego ALE zmienia biegi pod obciążeniem wcale nie tak wolno, w trybie normalnej jazdy zmienia biegi dramatycznie wolno ale trzeba sie po prostu do tego przyzwyczaic i zaakceptować, plus jest taki ze to skrzynia mercedesa 722.6 i jesli cos sie w niej zepsuje to naprawa będzie kosztować 1/3 albo i 1/4 tego co by kosztowała naprawa PDK, coś za coś.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 28.12.2022, 14:19 

Dołączył: 18.01.2016
Posty: 892
Nr klubowicza: 770
Ja użytkuję 996, typowo weekendowo. W 911 jakoś nie widzę innej opcji.
Ale szukam Boxa - i on musi być w automacie :lol: lansik i nygustwo - musi iść w parze 8) 8)
Zamiast 993 - polecam parkę 911 w manualu i 987 w automacie - będzie w czym wybierać , w jednym budżecie




_________________

BartekG
Jest 911-996.2 - C2 - manual
Był : Boxster 986 -2,7 manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 30.12.2022, 21:14 

Dołączył: 17.11.2020
Posty: 11
Mam 997.2 turbo S w PDK a szukam czegoś analogowego stąd ochota u mnie na 993 i zdecydowanie skłaniam się ku manualowi. Niestety miejsca w garażu mało i chyba od tego powinienem zacząć bo pewnie po 993 znów na coś mnie najdzie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 993 C2
PostNapisane: 1.01.2023, 2:17 

Dołączył: 4.02.2022
Posty: 35
Nr klubowicza: 782
Ogólnie jak pewnie wiecie mam 993 w manualu i z Varioramem na sprzedaż. Nie pudrowane żaden ze mnie handlarz. Wszystko do wglądu.
Jednak myślę że lepiej szukać z Japonii w tych pieniądzach tiptronica i ładować w niego to co ja już zrobiłem. My mamy taką naturę, że myślimy że znajdziemy lepsze i to nam się uda wyhaczyć tą okazję.
Sam w sobie egzemplarz wygląda bardzo zdrowo stąd cena jest wysoka.
Ogólnie nie polecam skrzyń automatycznych w żadnym 911 chyba, że ktoś jeździ do pracy w korkach lub walczy o czas na torze. W innym wypadku jest to kastrowanie auta i słodkie opowiastki, że też jest fajnie zostawcie jak będziecie to komuś sprzedawać.
Niestety jestem dość ortodoksyjny w poglądach ale czasami mam wrażenie, że tą słodyczą całe święta były przepełnione i chyba tutaj nie ma konieczności już sobie dogadzania.
Ogólnie przejedź się jednym i drugim.
Finalnie dołożysz 100 tys do manuala takie są fakty. Tak robi cały świat.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum