braindead napisał(a):
Miałem kilku zainteresowanych - jak nie handlarz, to wszechwiedzący albo typowy "apacz" (tu popatrzę, tam popatrzę). A to mu wydech przeszkadzał, że aftermarketowy, a to że radio nie takie, a to, że grille chłodnic nie oryginalne (tylko ulepszone, by nie przedostawał się syf dalej), a to "że trzeba wsadzić 30 tyś by przywrócić do stanu pierwotnego" - ten akurat mnie rozbawiał najbardziej z całej grupy osób, które mnie odwiedziły.
Summa summarum - ekstra samochód, ale że jestem na etapie kupna 996.1 GT3 to po prostu trzeba zrobić miejsce i oddać go kolejnemu fanowi tych niesamowitych kształtów.
P. S.
Ostatnio na TPTD myślałem, że Darek z Carrera Cars Team to Ty
Wojtku, ten Ten co Cię rozbawił to ja - Bartek. A wycena braków z Twojego auta, bądź wymian części na ori pochodziła z PorschePana, z palca sobie tego nie wyssałem. Wiesz Wojtku, moje prawo chcieć przywracać auto do stanu oryginalnego po zakupie, Twoje cieszyć się wersja customowa. Nie mówię, ze nie masz racji, może on jest faktycznie lepszy niż oryginalny. Szkoda ze wycofałeś się z umówionej ceny i ją ostatecznie podniosłeś bo po pomyślnej boroskopii w PP na pewno bym kupił. Dzień wcześniej boroskopii nie przeszła inna 4Ska na która pieniądze miałem w kieszeni, chętnie bym ja wydał na Twoja. Mi po podwyżce, po podliczeniu wymian i braków wyszło 180tys za Twoja 4S... i być może ona jest tyle warta, ale mnie nie stać. Wolałbym w tych pieniądzach Turbo i pewnie na Turbo moja przygoda się zakończy, ale dopuszczam wersje ze mylę się w swoich osądach. Być może moja strata...