Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 7.01.2012, 23:51 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3080
Przedstawiam swój samochód .
Tamat bede edytował i postaram sie wklejac foty po skonczeniu opisu oraz linki wykorzystanych czesci , wiec prosze o cierpliwosc zanim zakoncze.
Jezeli chodzi o osiagi to 0-100 3,2 1/4mili 11.194 ( jest przygotowany na 10sec kwestia softu i czesci z półki jakie mam wtryski westegaty coolery kolektory itd) , moc w zalezosci co testuje :)
Auto zostało nabyte od klubowicza ktory nabył je w porsche.de z gwarancją , kupiłem w lutym zeszłego roku z przebiegiem 119000 km aktualnie ma 124000 rok produkcji koniec 2001 a pierwsza rejestracja 2002 . Auto było długo na gwarancji przedłużanej . Nigdy nie rozbity bez kolizyjny itp. Co do wyposazenia seryjnego to pełna opcja z navi , bose nagłosninie , duzy pakiet skórzany deska tunel etc . Wszystkie szyby orginalne choc przednia mozna by wymienic (odpryski po ziarnkach piasku wiadomo V-max ponad 300) nie robie tego zeby nie było problemów przy odsprzedazy . Kolor czarny z czarnym wnetrzem szyby "zielone" . Wszystko co było zmieniane demontowane lezy w kartonach aby w kazdej chwili powrócic do orginału np. tylne siedziska , soobwofer , tylna wycieraczka , wydech , turbiny , przod napęd etc. Do jazdy codziennej felgi oryginalne turbo z oponami michelin PS2 . Na otrzejsza jazde przygotowane lekkie felgi bbs puste wewnatrz z opona r888 toyo . Geometria seryjna bez zmian podobnie jak zawieszenie choc były próby na nizszym sportowym jednak seryjne ma jakdla mnie super charakterystyke i nie trze sie kolektorami po koleinach kraweznikach itd.
Głowna modyfikacja która była jako pierwsza to stage 4 na 575 PS zakupiona w fvd ( ceny w linkach podaja netto :) ) podobnie jak wiekszosc czesci jakie stosuje , no chyba ze cos z usa ciagne ale poznacie po linkach .

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_T ... BF_FT.html

Jak zwykle mało i chce sie poprawiac ( marki topowe ) na poczatke poszedł dolot na :

http://gruppem.mybigcommerce.com/produc ... 06%29.html

Obrazek

Natepnie wydech na :

http://www.europipe.be/exhausts.html z podwójnymi koncówkami stage 2

Sprzegło : proby były na lekkim kole i roznych opcjach docelowo pozostało na :

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_T ... wheel.html

Obrazek

Obrazek

Skrzyni pomaga :

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_T ... Shift.html

Obrazek

Skoro tylna rura była w stage 4 to wypada przód i dół zmienic :

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_T ... e_Kit.html
( u mnie czerwone) oraz

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_T ... _blue.html
tyle ze pomalowałem na czarno i mniejsza srednia 2,5 co i tak jest duzo lepsze od serii ... do tego
http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_T ... eries.html

za utrzymanie tego cisnienia odpowiedzialne dv alumiowe (seryjne plastiki puszczają )

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_T ... orced.html
doatkowo wszelkie zaworki platikowe na silniku kierunkowe zminione na profi aluminiowe aby sie nei zawieszało , trzeba tez wspomniec o sprawdzaniu szczelnosci układu - ja to robie raz na miesiac :) seryjne oringi opaski itd zawsze puszczaja ale sa sposoby na zidentyfikowanie po zakupie miałem 14 nieszczelnosci w układzie ...

Skrzynia biegów :

długo by opowiadac , bo wszyscy w 996tt maja z tym wczesniej czy pozniej problemy ( wiek auta i Nm ) ja w swojej doszedłem do tego czego oczekuje - grunt to inspekcja co jakies 20tys km i szybka reakcja w razie czego. Po rozebraniu skrzyni łozyska wygladały delikatnie mówiac "srednio" - wyminione na orginały , olej w skrzyni motul , co najważniejsze to likwidacja luzu miedzyzebnego "wałek koło", wiekszosc zwala problem na koło dwumasowe a problem tkwi na kole w skrzyni , przy okazji zminione synchronizatory na metalowe gt3 .Poszedłem dalej i zminiłem tez naped czyli wałek i koło tez gt3 . aktualnie rwd , ale przedni dyfer połosie leza w garazu, efekt duzo lepsza trakcja i czucie auta , seria 5% przod na viskozie i lata przebiegu skutkuje tym ze porostu to sie nie sprawdza polecam kazdemu tą modyfikacje i to nawet jako pierwsza ... dopiero 997tt ma odpowiednie rozwiazanie zapoczatkowane w 959 czyli sterowanie elektroniczne - elektryczne itd , przy okazji zmniłem tez półosie na swierzsze bo w tym modelu sa puste i potrafia sie poddawac zawsze w tym samym miejscu pod guma ..Ku przestrodze powiem ze skrzynia manual kosztuje 36tys zł zdajac swoja uszkodzona .

Z zewnatrz tylko spoiler zminiony na wiekszy "gt2" :

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_T ... Blade.html

Zaciski hamulcowe i tarcze orginały , klocki "lepsze" zmienione wezyki hamulcowe http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_T ... 997.2.html

Aktualnie auto przeszło servis czyli wymiana oleju w silniku na motul , nowe 6 cewek orginały od lelka bo były mikropekniecia na niektorych ale wiadomo ze lepij wszytkie bo zraz i tak trezba bedzie a praca spora bo trzeba duzo demontowac aby dojsc , zmione tez swiece na chłodniejsze irydowe Denso

wewnątrz zegary z nakładkami :

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_T ... puter.html

Obrazek

kiera w alkantarze obszywana w java car design z zółtym paskiem i logo porsche , nieco grubsza wyglada i sprawdza sie swietnie

dodatkowo nakładki na pedały
http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_T ... sions.html

do czytania logów i kasowania błedów tylko orginalny durametric przypisany do tego egzemplarza kabla nie mozna juz uzyc do innego ... polecam zaledwie 370$ dodatkowo mozna wgrywac nowe softy itd.

Obrazek

Z partsów jakie mam na czarną godzine to moze uzyje w 996gt2 lub 997tt :

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_T ... r_Kit.html

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_T ... s_set.html

Greddy profec B spec II boost controller $440
1 bar custom wastegate springs $350
custom 630cc/min injectors with adaptors $580

fotele wraz z mocowaniami z regulacja dla kierowcy gt2 :

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_T ... _Left.html

dla pasazera taki sam tyle ze z gt3 w skórze .
Koszt wszelkich tego typu modyfikacji przekracza niestety 100tys zł , ale za to mozna miec jedno z najszybszych aut w Pl w pełni streetowych - codziennych , naprawde polecam .

Jezeli chodzi o temat 996tt uwazam ze został przeze mnie rozpracowany od A do Z ( z pomoca równiez przyjaciół z usa i de ) wraz z dokładnymi pomiarami na hamowni jak i driftbox , wiem co i ile daje co z czym najlepiej współgra , teraz chciałbym zaczac droge bardziej torowo wiec orginał gt2 lub 997tt celem testowania partsów , nie ukrywam ze na wiosne bede sprzedawał to auto z kilkoma "usprawniniami" w cenie seryjego dobrze utrzymanego egzemplarza europejskiego w manualu . Cena oczywiscie moze wzrosnac jezeli klient bedzie chciał auto na max doinwestowane , stage do ustalenia , co i tak wyjdzie go duzo duzo taniej niz by sam modził ...
Postaram sie dołaczyc zdjecia , aktualnie nie ma mnie w kraju i nie mam wszystkiego na swoim lapsie ...
Nie wiem czy to dobry dział dla tego opisu w razie czego prosze o przeniesienie , bede go uzupełniał bo napewno o czyms zapomniałem.
Zachęcam do dyskusji na temat modyfikacji 996TT nie mam tajemnic jak inne "firmy" i chetnie pomoge jak i tez zajme się servisem takiego modelu lub po sprzedazy tego egzemplarza.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 0:10 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3080
Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 10:11 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4089
fajny opis ! gratuluję autka i zapału w modyfikacjach!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 10:53 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
Ja rowniez gratuluje hobby i determinacji no i fajnie ze sie tym dzielisz! Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 11:21 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Świetne auto Dawid ! :thumbup: :thumbup:

Za techniką nie w pełni nadążam :D :D , ale bez wątpienia jedno z najciekawszych 996 w naszych szerkościach geograficznych


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 11:44 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 298
:shock: nie wiedzilem ze 996 moze mi sie tak spodobac, w tym kolorze na tej feldze ze zdjec wyglada oblednie.
Prawdziwy "streetfighter" :twisted:

Pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 15:23 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3080
VIN dla zainteresowanych faktycznie 2002 model WPOZZZ99Z2S680748

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 15:31 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3080
wieksze wtryski konieczne aby przekroczyc 600ps

Obrazek

westegaty 1bar , mozna wykorzystac majac wieksze wtryski , seryjne zaczynaja puszczac przy 0,55bar sprawdzone osobiscie pompujac z zewnetrznego kompresora

Obrazek

boost controller , dzieki niemu sterujemu moca z kabiny , wymagany specjalny soft 1500$ na tym z fvd i seryjnym układzie paliwowym zbedne

Obrazek

regulator paliwa 5.0bar seria 3,5 polecam kazdej minimalnie nawet tuningowanej TT zwieksza wydajnosc wtryskow - bezpieczniejsza mieszanka

Obrazek

Obrazek

tak wygladaja lóżyska w kazdej skrzyni TT manual poniżej 100tys km , nastepstwem sa problemu z synchronizatorami i luzem , sama wymiana łożysk to nie problem ale złozenie skrzyni tak aby wyeliminowac luz miedzyzebny to juz duza wiedza (porsche lellek sie nie podejmuje) poprzedniemu włascicielowi robił "ktoś" w Gdańsku efektem była konieczna wymiana wałka atakujacego z kołem cena w aso 9700zł za czesci (doradzam odrazu kupowac z gt2 lub gt3 .Inspekcji w PL praktycznie nikt nie robi (moge sie podjąć , koszt w de kilka tys euro + wysyłka) i stad potem kłopoty i szukanie skrzyni ... ja bym zalecał zagladanie z kazda wymiana sprzegła ( aby dokonac tej czynnosci nie ma koniecznosci wyciagania silnika nie płaćcie za to jak chca kasowac ...). Zeby było jasne ta skrznia jest jedna z najmocniejszych na swiecie ale trezba o nia dbac w takiej sytuacji bedzie słóżyła wiecznie a wy zaoszczedzicie mnóstwo kasy czasu i nerwów .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

turbiny z zestawu fvd satge 4 k26 race

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 16:55 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3080
seryjne czarne grzane fotele są jak fabrycznie nowe czekaja w grzanym pomieszczeniu na ponowny montarz , poprzedni własciciel miał fotele z gt3 przed sprzedaza auta je sprzedał a ja tez zakupiłem lzejsze gt2 gt3 i tez nie montowałem seryjnych , nabywca auta bedzie miał praktycznie nowe wnetrze.
Fotel z fvd na stronie wazy 6,5 kg przytył chyba u mnie :lol:

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 17:05 

Dołączył: 4.04.2009
Posty: 579
wrrrr auto jak dla mnie !!! :D

SUPER, extra, rewelacja..... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 17:15 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3080
Michal4444 napisał(a):
:shock: nie wiedzilem ze 996 moze mi sie tak spodobac, w tym kolorze na tej feldze ze zdjec wyglada oblednie.
Prawdziwy "streetfighter" :twisted:

Pzdr.


felgi wystawione na sprzedaż nie wiem czy chodzi Ci o te czy o te :

http://allegro.pl/porsche-996-911-turbo ... 90944.html

http://allegro.pl/porsche-911-turbo-c4s ... 90943.html

dla klubowiczów cena do negocjacji , przy czym po 1tys euro nie sprzedam bo padła taka oferta z teile.pl :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 17:26 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3080
alexdr napisał(a):
Świetne auto Dawid ! :thumbup: :thumbup:

Za techniką nie w pełni nadążam :D :D , ale bez wątpienia jedno z najciekawszych 996 w naszych szerkościach geograficznych


w amerykanskim rankingu przyspieszen dragtimes jestem w pierwszej 40 biorac pod uwage z całego swiata wszystkie porsche nie tylko 996tt a mozna duzo szybciej tyle ze wole ta kase juz pakowac w inny model :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 17:41 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Czyli że jest jeszcze lepiej niż spontanicznie pomyślałem. Jesteś Pasjonatem - przez duże P !! Czy ten młody człowiek na zdjęciu to Twój następca ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 17:56 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3080
Nikodem ur.2007 = Nikoracing since 2007

Obrazek

Obrazek

pierwsza zmiana kół :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 18:02 

Dołączył: 11.07.2010
Posty: 220
Piekny samochod i swietne modyfikacje.

Powiedz mi tylko, czemu poszedles w oldschool'owe K26 zamiast bardzo chwalonych K24/18G?

Jak z intercoolerami? Seryjne sa ledwo wydajne przy pakiecie soft/wydech a u Ciebie jest duzo grubiej! Jakie zastosowales w swoim samochodzie?

Masz zalozony ten Y-pipe z FVD? Na fotce jest jeszcze seria?

Fotele super, sam bym sobie takie wrzucil do siebie, jak z komfortem? Znosnie?

Tylne skrzydlo masz "Strosek look" a nie GT2, to wzor od Stroska, chociaz widzialem ze FVD nazywa to GT2 :)

I wole auto zdecydowanie na seryjnych wicherkach, nie tych Techno. :)

EDIT: I powiedz mi prosze jak sprawdzasz samochod pod katem uciekajacego cisnienia - musze swoj sprawdzic.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 18:13 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Cześć

Zacne autko , zrobione z głową , gratki :) wyglada bojowo i super jeździ :)


Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 18:30 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3080
na jednym z foto faktycznie rura jeszcze zwykła ( jak pisałem testowałem kazda czesc tuningowa dostepna ) wkleje ponizej zdjecie z testowanej wiekszej aktualnie jeszcze inna , k26 race ( to nie jest zwykła k26 sprawdz na fvd ..) jest wieksz od k24/18g i lepsza a mniejsze od k24/20g ale minimalnieten sam program pociagnie gdyby ktos chciał moge załozyc , intecoolery mam weiksze dałem link w sumie ledwo weszły wiekszych nie ma opcji upchnac , komfort foteli super tyle ze wysiasc trudniej no i majac fotelik z tyłu dla małego nie łatwo mu wsiadac bo sie nie odchylaja , do sprawdzania cisnienia , sa specjalne zatyczki z wentylem (podpowiedz : mozesz wykonac sam z tłoczka hamulcowego wiercac w nim dziurke i wpuszczajac wentyl samochodowy po czym wkładasz go w rure auta oczywiscie nie wydechowa :lol: i sciskasz opaska ) w ktory walisz około 1.5 bar i słuchasz czy gdzies syczy , servis niby pryska woda z mydłem i szuka babelkow ale to sie nie zawsze sprawdza ja wole totalna cisze , lepiej to robic na podnosniku majac auto u gory , wiekszosc sprawdza tylko szczelnosc układu cooler turbo lub osobno gore ja pompuje jak amerykanie w całosc i zamykam obieg

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 19:44 

Dołączył: 6.09.2011
Posty: 44
A cóż stoi zakryte obok Porsche ?:D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 19:47 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3080
...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 21:05 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2133
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Piekne auto, super mody, jak sprzedaz to jakie Porsche bedzie nastepne?
No i chetnie bym taki fotel przygarnal ;) bedziesz mial cos na zbyciu to daj znac ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum