Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2009, 16:40 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1897
maff napisał(a):
No i jest info ;)

i filmik...


Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!! :banghead:
PS. Wziąłbym nawet w czerwonym. :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2009, 17:05 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Marion - mądre słowa!


Do listy chciałbym dodać jeszcze, że:

- ma głośny silnik i taki jakiś ten dżwięk jest hipnotyzujący (niebezpieczne przecież)
- dużo pali
- można łatwo wprowadzić go w nadsterowność
- wszyscy by się za takim autem oglądali
- poniżej 1,35 w Poznaniu i tak się nie zejdzie (chyba mam rację?)
- w ogóle takie auto do katowania i nic więcej
- gdybym go miał to bym pewnie sypiał w garażu

Łe.... Takie auto mi też jest zupełnie niepotrzebne.


Ale mnie coś trzęsie dzisiaj. No nie wiem skąd to się bierze?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2009, 18:06 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
Jasmin napisał(a):

Ale mnie coś trzęsie dzisiaj. No nie wiem skąd to się bierze?


to może być orgazm :D :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2009, 19:53 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 148
wiosna idzie, zakochałem się :oops:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2009, 20:17 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
czyli tyle argumentów przeciw GT3 - i po co oni go wogóle produkują :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2009, 0:10 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Marion napisał(a):
a ja nie chce GT3 bo jest:


- za niska, nie wjeżdza na krawężniki ani progi zwalniające
- trzęsie strasznie

i ma wiele wiele innych wad które jeszcze wymyślę i postaram się je sobie jakoś wmówić, żeby mi to auto w końcu dało spokój :lol: :lol: :lol:


No to jest problem, przynajmniej z tymi dwoma wadami:

Właśnie doczytałem w 'official Porsche press release', że:

- będzie można podnosić przód o 3 cm do prędkości 50 km/h
- na normalnym nastawieniu PASM zawieszenie będzie miało charakterystykę taką jak w GT2, które jest jednak bardziej miękkie od dotychczasowych nastawów w GT3

I co tu robić? :dontknow:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2009, 0:19 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
... Znalazłem jeden fajny komentarz na 'NIE':


Okay now, I love and worship the 911, Great car. This is not an unveiling, its a revision. this car was unveiled in 1964. ZsaZsa and Eva Gabor were the "Hot" the hot thing on black and white TV.

That was less than 20 years after WWII ended.

Here are a list of some notable global events since the 911 in its current form was UNVEILED.

Vietnam War
Arab Israeli 7 day war
Martin Luther King was assassinated
Robert F. Kennedy was assassinated
Man on The Moon (?)
The Personal Computer was invented.
Civil war in Lebanon
10 famines/Civil wars/Genocide in Africa
Satellite TV invented
Cell Phone invented
Berlin Wall fell
Cabbage Patch Kids.
Break-up of Soviet Union
The Internet was invented
America elected a Black president..... I could go on.

So, what are we up to now? revision 325.2.5?



Tyle, że gościu nie rozumie, że właśnie o to chodzi, żeby Porsche było takie jak jest!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2009, 0:22 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
o ile twardość można odpuścić to oranie spojlerami po drodze, chodnikach i kawężnikach przerabiałem i to jest masakra - raz w tygodniu zderzak był do przykręcania na nowo a raz w miesiącu szedł do klejenia i malowania, nie mówiąc już o pogiętych w związku z nim błotnikach i poprzestawianych lampach przednich


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2009, 0:31 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
...znam temat..zostaje TURBO... :wink: do kina i na imprezy PCP...




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2009, 0:36 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
ale turbo to taka 4S z "powerkitem" i za nic nie przybliża człowieka do CUPa :cry:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2009, 0:57 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
Marion napisał(a):
raz w tygodniu zderzak był do przykręcania na nowo a raz w miesiącu szedł do klejenia i malowania, nie mówiąc już o pogiętych w związku z nim błotnikach i poprzestawianych lampach przednich


Mario moja córcia też często rozwalała zderzak i założyłem z przodu kangura.... :lol: :lol: :lol: to działa :D


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2009, 1:06 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
wow :thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2009, 1:09 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
spoko mam spawarkę ,.....wpadnij to się zrobi show.. :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2009, 13:29 

Dołączył: 22.04.2008
Posty: 132
Wcale nie jest takie niskie:

Obrazek

Jeśli GT3 jest zbyt hardkorowe na nasze drogi to może faktycznie lepiej kupić Turbo... Jeśli Turbo jest za grzeczne, zostaje jedno wyjście. GT2 ;)

Kolejne zdjęcia: http://www.autogespot.com/item/3131/mee ... -gt3-mkii/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2009, 14:31 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
ale wolnossaki są fajniejsze - z turbiną to nawet F126P będzie szybki :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2009, 22:19 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
Świete słowa.

Charakterystyka wollnossących jest najlepsza !!!
(daja najwięcej przyjemności)

:D


Dlatego w wiekszości SUPER SAMOCHODY są wolnossące.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 16:17 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
a ja sie z wami zupelnie nie zgadzam, nie bardzo wiem o co chodzi z tymi charakterystykami? no chyba ze sie wzorujecie sie na turbo z 87 roku gdzie podobno do 5 tys nie dzialo sie nic a potem to jak kilofem w tyl glowy.
997 tt ma full boost przy 2800rpm, 1,1 bara po elekrtobice wiec zachowuje sie jak diesel ze zmienna geometria wiec wszystkie te atmosfery zostaja z tylu. :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 16:20 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
Zibi napisał(a):
Marion napisał(a):
raz w tygodniu zderzak był do przykręcania na nowo a raz w miesiącu szedł do klejenia i malowania, nie mówiąc już o pogiętych w związku z nim błotnikach i poprzestawianych lampach przednich


Mario moja córcia też często rozwalała zderzak i założyłem z przodu kangura.... :lol: :lol: :lol: to działa :D



najwazniejsze ze ma CB to jej psy nie zlapia :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 16:20 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
To czemu CARRERA GT niemiała turbo ??

było by 1000KM i po sprawie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 17:24 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
997tt/RS napisał(a):
a ja sie z wami zupelnie nie zgadzam, nie bardzo wiem o co chodzi z tymi charakterystykami? no chyba ze sie wzorujecie sie na turbo z 87 roku gdzie podobno do 5 tys nie dzialo sie nic a potem to jak kilofem w tyl glowy.
997 tt ma full boost przy 2800rpm, 1,1 bara po elekrtobice wiec zachowuje sie jak diesel ze zmienna geometria wiec wszystkie te atmosfery zostaja z tylu. :P


Pewnie chodzi o reakcję na gaz bardziej ,niż o sam przebieg momentu obrotowego ....pozatym jak czegoś jest zbyt dużo (np .monemtu obrotowego) to niezawsze zanczy,że to pomaga np. zakręt..

Fakty są takie ,że w wyscigach górskich na zachodzie gdzie jeżdżą rozmaite wynalazki ,najszybsze są szuflady lub nawet auta turystyczne z silnikami byłej formuły 1....oczywiście jak jest sucho..
Fakty są też takie ,że silniki Turbo mają większy potencjał i w autach drogowych będą wypierać silniki NA.
Łatwiej i taniej jest bowiem uzyskać z Turbo ekstra 200KM niż odchudzić auto 0 50 kg!
Auta są coraz cięższe ,nowe M3 waży chyba z 1600 kg, a warto pamiętać że 30 lat temu auta wżyły po 600 kg, teraz kompakty ważą po 1300 kg...
Fiat 500 Abartch kiedyś ważył 550 kg a teraz 1200 kg..nic dziwnego że musi mieć Turbo...




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum