|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
Author |
Message |
LCQ
|
Posted: 17.01.2021, 22:18 |
|
Joined: 14.11.2009 Posts: 19
|
Witam,
Wszystko przez dłuższy czas było Ok z autem, nigdy nie było wcześniej błędu itd. Dzisiaj przy mrozie -14 pojechałem przejechać się autem, włączyłem tryb sportowy, przejechałem ok 3 km, musiałem autem zawrócić, jako że było ślisko, poszedł trochę bokiem, 200m dalej włączył się błąd. Auto na pierwszy rzut oka stoi równo, nie da się podnieść albo opuścić auta, przycisk sport nie reaguje. Co mogło się stać ? wiem że wróżenie z fusów, ale może miał coś podobnego.
PS gdzie polecacie w okolicach Jaworzna, Katowic sprawdzić zawieszenie ? Auto Dusza? chodź te opinie..
|
|
Top |
|
LCQ
|
Posted: 4.02.2021, 8:30 |
|
Joined: 14.11.2009 Posts: 19
|
LCQ wrote: Witam,
Wszystko przez dłuższy czas było Ok z autem, nigdy nie było wcześniej błędu itd. Dzisiaj przy mrozie -14 pojechałem przejechać się autem, włączyłem tryb sportowy, przejechałem ok 3 km, musiałem autem zawrócić, jako że było ślisko, poszedł trochę bokiem, 200m dalej włączył się błąd. Auto na pierwszy rzut oka stoi równo, nie da się podnieść albo opuścić auta, przycisk sport nie reaguje. Co mogło się stać ? wiem że wróżenie z fusów, ale może miał coś podobnego.
PS gdzie polecacie w okolicach Jaworzna, Katowic sprawdzić zawieszenie ? Auto Dusza? chodź te opinie.. Panowie, wszystko było Ok po następnym odpaleniu. Wczoraj ponownie ruszamy i nie mógł dopompować środkowego zakresu wysokości obniżania i zaczął ten zakres mrugać i błąd. Dzisiaj dopompował ale błąd, ponownie odpalenie znowu mruga jakby był nie dompowany, błąd. Czy kompresor pada? szukam serwisu międzyczasie Pomożecie ? Bo nie widzę dużego zainteresowania tutaj?
|
|
Top |
|
Faster
|
Posted: 4.02.2021, 9:16 |
|
Joined: 5.11.2012 Posts: 242
|
Powód może być prozaiczny, zacznij od sprawdzenia akumulatora 
|
|
Top |
|
LCQ
|
Posted: 4.02.2021, 22:38 |
|
Joined: 14.11.2009 Posts: 19
|
Faster wrote: Powód może być prozaiczny, zacznij od sprawdzenia akumulatora  Pojawiła się nowość, przód opadł trochę, tył w górze, nie słychać kompresora po odpaleniu, daje tryb wysokości, nie pompuje i wpada w awaryjny i błąd na desce. Tego nie było wcześniej (opadający przód tylko).
|
|
Top |
|
szwagierek
|
Posted: 4.02.2021, 23:05 |
|
Joined: 4.09.2015 Posts: 548
|
LCQ wrote: Faster wrote: Powód może być prozaiczny, zacznij od sprawdzenia akumulatora  Pojawiła się nowość, przód opadł trochę, tył w górze, nie słychać kompresora po odpaleniu, daje tryb wysokości, nie pompuje i wpada w awaryjny i błąd na desce. Tego nie było wcześniej (opadający przód tylko). Ewidentna awaria kompresora, zatarł się i rozpadł wewnątrz, obciążenie wywaliło bezpiecznik i spaliło przekaźnik. Rozwalony kompresor gubi obudową ciśnienie w układzie pneumatycznym stąd pikowanie ciężkiego przodu.
|
|
Top |
|
LCQ
|
Posted: 5.02.2021, 10:10 |
|
Joined: 14.11.2009 Posts: 19
|
szwagierek wrote: LCQ wrote: Faster wrote: Powód może być prozaiczny, zacznij od sprawdzenia akumulatora  Pojawiła się nowość, przód opadł trochę, tył w górze, nie słychać kompresora po odpaleniu, daje tryb wysokości, nie pompuje i wpada w awaryjny i błąd na desce. Tego nie było wcześniej (opadający przód tylko). Ewidentna awaria kompresora, zatarł się i rozpadł wewnątrz, obciążenie wywaliło bezpiecznik i spaliło przekaźnik. Rozwalony kompresor gubi obudową ciśnienie w układzie pneumatycznym stąd pikowanie ciężkiego przodu. Masz racje kolego, odpaliłem auto i buchnęła pod autem parą, czyli rozszczelniony jest. Mam firmę która ma to ogarnąć. Dziękuje bardzo za odp, wreście ktoś kto ma tu jakieś pojęcie.
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|