hehe rozumiem świetnie że nie kżdemu sie może podobać to auto jest w stylu EURO/STANCE. Zwłaszcza iż jest to forum porsche raczej w wersji orginalnej hehe. Naciagi to muss przy takim kole i glebie bo balon by sie niezmiescił...Ja jestem z grupy RACEISM, mamy lekką o obsesje na punkcie zglebiania aut i spasowywania na milimetry kół do auta
ale auto nie jest raczej zwieśniaczone niema tam chińskich laminatów czy kół... wszystko hi tech.
Auto też nie porusza sie na takiej glebie jest tam zrobiony przezemnie prototyp zawieszenia pneumatycznego
jedno naciśniecie... samochód dzwiga sie 12 cm w góre i koła sie prostują... trwa to jedna sekunde
autem poruszam sie na codzień i po polskich drogach wiec musze miec cos takiego
Tak czy siak dałęm mu drugie życie auto jezdziło jako firmowe, buda z przedlifta, całe zniszczone, młoty pneumatyczne na siedzeniu... a teraz wychuchane, kazda srubka wyczyszczona, jeździ sobie po zlotach i wygrywa wszystko
-nowe wnetrze, skóra + alacantara
-silnik rozebrany złozony na nowo, chrom + ceramiczne powłoki perła
-koła asanti 22x11,5 i 22x13
-hamulce z turbo, ultimot gmbh + ebc
-zawieszenie gwintowane + airide BC RACING
-caraudio 14 głosników i 3 wzmacniacze (4500 RMS)
-przód full lift z GTS 2009 + zderzak modyfikowany indywidualnie
- full tył z lifta łacznie z klapą
- wydech cayenne S 2009
-poszerzenia z turbo S
poniżej mniej wiecej droga jaką przeszło auto
tak czy srak kocham je hehe :* a jak ktoś pisze ze ztuningowane jak VW powinien czasami roebrać swojego oryginalnego cayenne i zobaczyłby że wiecej tam z Wolfsburga rzeczy niż Studgardu hehe
a jesli ktoś by potrzebował jakichś technicznych porad przy cayenne służe pomocą znam to auto na pamięć
mam tez sporo cześci w tym kompletny front niemiecki JE-design z lampami led do sprzedania
ostatecznie na ten moment jest tak