Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 20.10.2016, 7:29 

Dołączył: 20.10.2016
Posty: 18
Witam jaka powinna być temperatura silnika bo u mnie dochodzi do 95 stopni ale nie przekracza tego patrząc oczywiście na wskaźnik na zegarach wydaje mi się ze powinna być cały czas w okolicy 80 stopni . Jak jest u was . Czyżby termostat do wymiany czy tak powinno być ?Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.10.2016, 7:32 

Dołączył: 30.05.2016
Posty: 152
Powinna stać pionowo, może być lekkie wychylenie za 80 ale nie aż tyle


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.10.2016, 8:29 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
Temperatura powinna być na 80. Układ chłodzenia masz oryginalny czy aluminiowy? Czuć płyn chłodzący jak otworzysz maskę, jak zachowuje się płyn w zbiorniczku?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.10.2016, 9:16 

Dołączył: 20.10.2016
Posty: 18
Układ sprawdzę jakoś tam zajrzę bo nie wiem jaki jest , płynu nie czuć a w zbiorniczku jest raczej ok nie ubywa


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.10.2016, 9:41 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
Jak masz książkę serwisową to sprawdź czy masz info o wymianie magistrali wodnej, bez zdjęcia kolektora tego nie sprawdzisz.
Kupiłeś auto i tak już było ze wskazaniem temperatury?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.10.2016, 9:49 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Jeśli wskazówka nie wędruje dalej to wszystko jest ok.
Temperatura włączenia wentylatora chłodnicy to ponad 90*C a w Cayenne wskaźnik pokazuje rzeczywistą temperaturę silnika.
Również wachanie wskaźnika w góre i w dół od 80 do prawie 100* jest normalne w korku podczas wolnej jazdy i odpowiada włączaniu i wyłączaniu wentylatora. Włączenie klimy w lato potrafi trzymać temperaturę okolicy 80* gdyż cały czas pracuje wentylator i schładza silnik.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.10.2016, 10:11 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
michal928 napisał(a):
Jeśli wskazówka nie wędruje dalej to wszystko jest ok.
Temperatura włączenia wentylatora chłodnicy to ponad 90*C a w Cayenne wskaźnik pokazuje rzeczywistą temperaturę silnika.
Również wachanie wskaźnika w góre i w dół od 80 do prawie 100* jest normalne w korku podczas wolnej jazdy i odpowiada włączaniu i wyłączaniu wentylatora. Włączenie klimy w lato potrafi trzymać temperaturę okolicy 80* gdyż cały czas pracuje wentylator i schładza silnik.


To chyba kolegę uspokoiłeś :D i nie śmiem z Tobą dyskutować 8)

Nie spotkałem się aby w I i II wersji S lub turbo (a ostatnio jeździłem w celach zakupu drugiego cayenna 12 sztukami) wskaźnik temperatury po rozgrzaniu płynu był powyżej 80 stopni nawet w korkach i po "butowaniu". Jedna sztuka mnie zaciekawiła z rocznika 2006, ponieważ przebieg oryginalny 68 tys. i 1 właściciel od nowości, serwis w ASO do samego końca (oferta prywatna z DE) i pierwsze co, to zauważyłem, że wskaźnik temperatury jest powyżej 80 stopni, a na przeglądzie wyszło, że magistrala jest plastikowa ,czuć płyn i inne takie. Dobrze, że umówiłem się z Niemcem, że jak coś będzie nie tak to on płaci za przegląd :D.

Przejdę już do puenty... i tym się zasugerowałem czytając post kolegi Wake Surf'a, ale na przyszłość dobrze wiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum