Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.11.2016, 0:37 

Dołączył: 10.09.2016
Posty: 57
Witam ponownie tym razem dopadł mnie taki problem a mianowicie moje cayenne zaczeło sie dławic tzn odpalam auto i przez chwile jest ok a po około 40 sec auto zaczyna sie dławic przestaje reagowac na pedał gazu dławi sie po czym gasnie i znów odpalam jest ok a po chwili to samo czasem strzela w rure objawy jak by brakło paliwa i stało sie tak nagle podjechalem autem pod dom wszystko bylo ok po godzinie odpalam i taka przypadlosc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.11.2016, 0:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5075
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Trzeba podpiąć pod komputer.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2016, 20:22 

Dołączył: 10.09.2016
Posty: 57
brak blędów pan irek na osowej stwierdził ze pewnie zapchany filtr paliwa po wymianie filtra paliwa podobno auto po odpaleniu pracuje okolo 2 min i ponownie sie dławi i nie da sie jechac teraz diagnoza ze to pompa paliwa zakupiłem uzywke dzisiaj zobaczymy czy to pomoze jezeli ktos spotkał sie z podobnymi obiawami to prosze o sugestie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2016, 20:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5075
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
To może być wiele różnych elementów. Trzeba podpiąć komputer i oglądać
parametry które odpowiadają za prawidłowy skład mieszaki. Na samych błędach
nie można poprzestawiać, bo jeżeli na przykład oszukuje przepływomierz
to dme będzie podawać paliwo tak jak on pokazuje przepływ powietrza. dme
nie wie że przepływomierz jest uszkodzony, więc nie zgłasza błędu. Taki
przykład. Każdy jeden czujnik trzeba w ten sposób sprawdzić. Oraz inne
elementy także, czy wszystkie zaworki podciśnienia są odpowiednio sterowane.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2016, 22:41 

Dołączył: 10.09.2016
Posty: 57
dziekuje kolego za odp.
Auto stoi u poana Irka w Auto nec twierdzi ze miałem zapchany filtr paliwa i na wskutek tego padła pompa zaproponowałem ze moze zrobic pomiar pompy spr jesj wydajność odpowiedział ze w takie zeczy juz sie nie bawi i ze to bedzie pompa na 99%
opisze moze jeszcze raz usterke
auto jezdziło bez zastrzeżeń zparkowałem zgasilem silnik po godzinie odpaliłem i chcę ruszć a auto nagle sie dławi i nawet gasnie odpaliłem ponownie bez problemu silnik pracuje około 30 sec moze dłuzej i znowu to samo jak chce dodac gazu auto sie dławi i nagle przestaje reagowac na gaz tylko wolne obroty nie ma siły sie wkrecić jak cos mu na chwile odwaliło to jechał ale strzelał w kolektor .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2016, 23:13 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Przy podobnych objawach u mnie byla to przepustnica do wymiany.. zbieglo sie to w czasie kiedy wykonczyl sie fabryczny jeszcze akumulator..


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2016, 23:25 

Dołączył: 10.09.2016
Posty: 57
tsubasa napisał(a):
Przy podobnych objawach u mnie byla to przepustnica do wymiany.. zbieglo sie to w czasie kiedy wykonczyl sie fabryczny jeszcze akumulator..


Sent from my iPhone using Tapatalk

a jakie to były dokładnie obiawy mozesz kolego podpowiedziec


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2016, 23:45 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Pracowal niby normalnie ale jechac sie nie dalo bo brakowalo mocy i sie krztusil i strzelal.. jako ze bylo to dosc dawno to nie pamietam czy wyszlo cos pod piwisem wtedy ale diagnoza mojego mechanika byla od razu trafiona.. przepustnica byla tak uwalona syfem ze nie bylo co ratowac i zmienilem na nowa..


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 0:35 

Dołączył: 10.09.2016
Posty: 57
dziękuje wszystkim problem rozwiazany wymienione pompy w zbiorniku obie,na używanie ale działa i jeździ i jest wszystko ok dodam ze ustawiany był rownież rozrząd ponieważ były odchyłki na walkach na jednej stronie 12" a na drugiej stronie 8" i silnik czasem nie równo pracował ale to tal przy okazji wazne ze jezdzi i sie nie dławi była to pompa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 11:59 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
arkjef napisał(a):
brak blędów pan irek na osowej stwierdził ze pewnie zapchany filtr paliwa po wymianie filtra paliwa podobno auto po odpaleniu pracuje okolo 2 min i ponownie sie dławi i nie da sie jechac teraz diagnoza ze to pompa paliwa zakupiłem uzywke dzisiaj zobaczymy czy to pomoze jezeli ktos spotkał sie z podobnymi obiawami to prosze o sugestie

Panowie to w końcu jest ten filtr paliwa w cayenne czy nie ma, możesz powiedzieć coś więcej o wymianie tego filtra przez pana Irka jakie koszty i gdzie on w końcu jest?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 13:37 

Dołączył: 30.05.2016
Posty: 152
Filtr jest przy lewej pompie paliwa w zbiorniku


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 15:01 

Dołączył: 10.09.2016
Posty: 57
Lockbud napisał(a):
arkjef napisał(a):
brak blędów pan irek na osowej stwierdził ze pewnie zapchany filtr paliwa po wymianie filtra paliwa podobno auto po odpaleniu pracuje okolo 2 min i ponownie sie dławi i nie da sie jechac teraz diagnoza ze to pompa paliwa zakupiłem uzywke dzisiaj zobaczymy czy to pomoze jezeli ktos spotkał sie z podobnymi obiawami to prosze o sugestie

Panowie to w końcu jest ten filtr paliwa w cayenne czy nie ma, możesz powiedzieć coś więcej o wymianie tego filtra przez pana Irka jakie koszty i gdzie on w końcu jest?



tak jak kolega Driv3rrrr pisze filtr jest po lewej stronie przy pompie tzn dojscie do niego jest z gory pod siedzeniem w zbiorniku
a dokladnie jak podniesiemy tylna lewa kanape jezeli jeszcze nigdy niebył wymieniany ( a podobno wskazane jest po 60tys km )to musimy wyciac otwór w wykladzinie okrągły jest zaznaczone na dywanie dokładnie w ktorym miejscu lub poprostu podnieść wykładzine plaski srubokret i cos do pukniecia aby odkrecic (okrągłą blache z gory zbiornika która trzyma dekiel a zarazem filtr)filtr w ASO kosztuje około 600zł jak juz odkrecimy ta blache to wyciagamy dekiel tzn filtr odpinamy przewody cisnieniowe paliwa sa to szybkozłączki i kostke elktryczną i wpinamy nowy filtr bardzo proste,przez ten zapchany filtr prawdopodobnie padła mi pompa,jezeli pomogłem to sie ciesze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 15:04 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
A to rozumiem, czyli pytanko jeszcze. Pompa paliwa lewa tłoczy paliwo do prawej i dopiero prawa do silnika, w kolejności lewa pompa, filtr, prawa pompa, silnik. O co chodzi, moja prawa pompa dość głośno pracuje piszczy skrzypi itp, ciekawi mnie czy to może być wina zapchanego filtra że nie dostaje odpowiednio dużo paliwa, czy po prostu pada już pompa?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 15:06 

Dołączył: 10.09.2016
Posty: 57
wydaje mi sie ze lewa jest główną pompą prawa przelewa tylko paliwo, bo to na prawa strone dostaje sie paliwo podczas tankowania .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 15:15 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Raczej prawa jest główną bo u mnie z prawej wychodzi zasilanie do silnika i ciekawe czy wymiana filtra uspokoji pompę czy to ewidentnie wina pompy. Ale chyba nie ma co ryzykować wymiany samej pompy bez wymiany filtra, prędzej najpierw wymienić filtr i zobaczyć a dopiero pompę. Byłem w ASO a diagnostyce bo czasami właśnie na zimnym zaksztusi się silnik i podczas przyśpieszania ale nic nie stwierdzili, dobre sobie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 15:16 

Dołączył: 10.09.2016
Posty: 57
Poniżej nr katalogowy filtra
95562042100


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 15:19 

Dołączył: 10.09.2016
Posty: 57
Z prawej wychodzą przewody ale jak rozbierzesz zobaczysz że w zbiorniku jest niezła pajęczyna z przewodów paliwo jest z prawej przelewane na lewą strone poziej z lewj pompy podawane do filtra a z filtra podane do prawego krućca wychodzącego ze zbiornika., wpisz ten nr w google i zobaczysz jak wygląda filtr.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 15:23 

Dołączył: 10.09.2016
Posty: 57
Jeżeli bedzie problem z układem zasilania w paliwo to raczej diagnoza komputerowa tego nie wykaże gdybys podłączył manometr po listwe paliwa i na zimnym sprawdzał w momecie dławienia sie czy nie ma spadku cisnienia to była by wtedy miarodajna diagnoza podadto earto oczywiscie spr cewki i swiece a do tego to nie stety potrzebny bedzie komputer


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 15:26 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
A możesz mieć rację, rozbierałem właśnie i jest tam plątanina przewodów dla tego myślałem że z prawej, czyli ta prawa pompa nawet jak padnie to dopuki jest dużo paliwa to i tak będzie jeździć? Prawa służy tylko do przelewania paliwa, czyli w sumie najpierw filtr.

pierwsze co wymieniłem Swiece i cewki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 15:34 

Dołączył: 10.09.2016
Posty: 57
dokładnie prawa przelewa jak bedzie duzo paliwa powyżej połowy to i tak pojedzie jak masz mozliwosć niech ktoś sprawdzi ustawienie rozrządu na komputerze u mnie były odchyłki jak pisałem wczesnie i auto na zimny czasem nie równo pracowało a mozliwe ze czasem przydławił .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum