Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 17.02.2015, 13:33 

Dołączył: 10.02.2015
Posty: 5
Witam serdecznie!

Przemierzyłem to forum jak i zagraniczne fora w poszukiwaniu całej prawdy o awaryjności silnika 4.5 z Cayenne S 955. Całość mnie osobiście tak ukierunkowała negatywnie, że do ceny zakupu auta z góry dorzucam sobie 10 tysięcy na remont, bo nie znasz dnia i godziny kiedy zacznie stukać, przytrze się czwarty rząd cylindrów.
O magistrali wodnej nie piszę bo to oczywiste. Kupić od razu za około 2300zł i wymienić - tu problemu nie widzę. Ale te wycieranie się gładzi cylindra, klikanie, branie oleju. Ile w tym prawdy? Czy każdy z nich jest na to skazany? Jest jakaś reguła, limit przebiegu? Nie chcę z duszą na ramieniu jechać przez Europę ze strachem, że zaraz skończy się motor...

Będę wdzięczny za rozwinięcie tematu. To na pewno ułatwi wielu osobom takim jak ja dokonać właściwego wyboru ;) .... zawsze można dostojnie śmigać 3.2 :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.02.2015, 13:50 

Dołączył: 4.09.2012
Posty: 311
Mam Cayenne S 4.5 przebieg 190,000 (wymieniłem magistrale) a reszta działa - jedyne problemy to miałem z pneumatyką (nie jakieś wielkie)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2015, 8:21 

Dołączył: 18.04.2012
Posty: 91
Mam Cayenne S 4.5,przebieg 100 000,zadnych problemow z silnikiem.Oleju nie bierze.Regenerowalem skrzynie i pneumatyke.Poza tym wszystko w najlepszym porzadku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2015, 14:01 

Dołączył: 10.02.2015
Posty: 5
Dziękuję za te informacje :D Jednymi słowy nie taki diabeł straszny jak go malują
Silnik jak każdy inny kwestia użytkownika i serwisu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2015, 14:05 

Dołączył: 2.01.2014
Posty: 149
Mój jak sprzedawałem miał 150 tys przejechane z czego 15 na gazie i wszystko w porządku :D

Jednakże awaryjność z tego co widać jest ponad przeciętna :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2015, 14:37 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
Wg mnie problemy tych silników wynikają ze sposobu eksploatacji. Zresztą jak każdego samochodu.

Właściciel Cayenne (często pierwszego Porsche) nie myśli o rozgrzaniu silnika przed ostrą jazdą.

Można się zabezpieczyć przed dramatem remontu silnika, robiąc inspekcję endoskopem. Potem dbać o dobry olej i rozgrzanie silnika.

A informacje o remoncie skrzyni przy 100 tys. km świadczą o ewidentnej winie użytkownika lub wadzie materiału. Co to jest za przebieg? Potrafię tyle zrobić w rok. Moje auta mają po 400 tys. km i skrzynie są fabryczne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2015, 18:53 

Dołączył: 18.04.2012
Posty: 91
Macpraw,regeneracja skrzyni a dokladnie sterownika spowodowana byla przebiegiem.60000 jest limitem dla tych urzadzen.Przy okazji,zmieniam olej co roku w silniku i teraz po dwoch latach w skrzyni.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2015, 18:57 

Dołączył: 30.01.2014
Posty: 100
Mój ma 206 tyś. przebiegu i oprócz magistrali nic nie trzeba było naprawić. Wszystko zależy od tego jak się dba o te silniki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.02.2015, 23:55 

Dołączył: 10.02.2015
Posty: 5
Dziękuję za podzielenie się tymi informacjami :D
W takim razie pełen zapału ruszam na poszukiwania auta dla mnie
pozdrawiam!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2015, 14:35 

Dołączył: 17.06.2013
Posty: 18
Daruj sobie w pierwszym poście i świeżej rejestracji konta oferowanie swojego "cudeńka"/"paści" ( do wyboru :D ) do sprzedaży , bo to nie allegro.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum