Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 25.02.2016, 21:33 

Dołączył: 25.02.2016
Posty: 3
witam
jestem tu nowy i juz potrzebuje pomocy
wlasnie kupilem Porsche cayenne turbo s z 2006
i mam kilka problemow
- samochod nie ma mocy do 3000 obrotow (pozniej idzie jak rakieta ), na biegu jałowym po dodaniu gwaltownie gazu troche sie zadławi i pozniej wchodzi na obroty
-drugi problem (moim zdaniem ) to taki ze zmienia biegi przy dosc wysokich obrotach , przy bardzo spokojnej jezdzie zmienia biegi przy 2300-2500 obrotow
prosze o pomoc
wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.02.2016, 23:11 

Dołączył: 20.02.2016
Posty: 20
Cześć. Moim zdaniem sprawdź najpierw podciśnienia. Podnieś osłonę tą z napisem V8 turbo i sprawdź przewody zwłaszcza ten długi,który podpięty jest do prawej turbiny patrząc od przodu samochodu a konkretnie do plastikowej rury prowadzącej od niej. Plastikowe rurki też potrafią pękać. To tak na początek bym sprawdził.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.02.2016, 23:20 

Dołączył: 20.02.2016
Posty: 20
A... Jeżeli chodzi o zmianę biegów to uważam, że tak ma być :lol: :lol: :lol: Posiadam Cayenne S oraz Turbo S i właśnie tak zmienia biegi jak piszesz. Oczywiście nie ma mowy o jakimkolwiek szarpaniu tylko jeden nieustanny ciąg i wciskanie w fotel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2016, 20:28 

Dołączył: 25.02.2016
Posty: 3
dziekuje za wskazowki
-podcisnienia sprawdzone
-swiece wymienione
- filtry wymienione
i nadal to samo
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2016, 21:58 

Dołączył: 20.02.2016
Posty: 20
Witam. Podciśnienia podłączone są do czujnika (taki prostokątny :) pod osłoną) Jeszcze nad tym bym pomyślał.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2016, 19:22 

Dołączył: 5.02.2014
Posty: 61
Pierwsze sprawdził bym jakie błędy łapie bo możesz pół samochodu wymienić i będzie to samo...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2016, 20:45 

Dołączył: 25.02.2016
Posty: 3
bledow brak !!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.02.2016, 1:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5087
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Jeżeli brak błędów to ja bym spojrzał w parametry prawy silnika.
Jak reagują poszczególne czujniki podczas jazdy. Może któryś oszukuje
i auto pracuje tak jak powinno. Oszukuje tak, że podaje złe parametry,
ale możliwe - czyli komputer nie uznaje że jest to błąd.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.02.2016, 1:21 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Miałem taki problem przy skorodowanych i nieszczelnych intercoolerach. Dodatkowo szarpał biegami przy redukcjach.
Błędów też chyba nie było a oszukiwało to przepływki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum